Fotó: Scuderia Ferrari Press Office
A rossz évkezdés miatt a Ferrari idejekorán beveti Bahreinben idei első komolyabb fejlesztési csomagját. Ám az első nap tanulságai elszomorítóak a számukra.
Az autó számos kulcsrészét megújította a hétvégére a Scuderia. Az első edzésen Hamilton a harmadik, a második gyakorláson pedig Leclerc a negyedik hellyel lett a legjobb a csapatból.
A helyezések nem mutatnak rosszul, de a lemaradás továbbra is jelentős az éllovas McLarentől. A pénteki nap végén mindkét versenyző elmondta, hogy pozitívum, hogy a fejlesztések működnek, de továbbra sem elég gyors az autó.
„A fejlesztések egyértelműen működnek. Nagy köszönet mindenkinek otthon a gyárban, a kemény munkáért, hogy ide tudtunk hozni újításokat, ez sosem könnyű. Rengeteg munka lett beleölve a szélcsatornába, és szintén sok munka folyik a padlólemezen is. Jó látni, hogy megtettünk egy lépést előre és még többet igyekszünk megtenni. Remélem, hogy egyik napról a másikra megtudjuk tenni a helyes lépéseket.” – fogalmazott a hétszeres világbajnok Lewis Hamilton.
Csapattársa viszont némileg pesszimistábban értékelt:
„Egyszerűen nem vagyunk elég gyorsak, ha a Mclarent veszük figyelembe, ők jelenleg egy másik bolygón vannak. Ez rendkívül bosszantó, de sajnos ez van. Motivál engem, hogy megpróbáljam minél hamarabb behozni a lemaradást. Hihetetlenül gyorsak. A fejlesztések pozitívak, de sajnos a McLaren előnye nagy. Egyelőre ki kell használnunk azt a potenciált, ami az autóban van. Ha ez azt jelenti, hogy a harmadik, a negyedik vagy az ötödik helyen végzünk, akkor el kell fogadnunk. Remélem, hogy egyszer újra mi leszünk a leggyorsabbak, és majd akkor is maximalizálnunk kell az autó potenciálját, csak már nem a harmadik helyért, hanem a győzelemért.” – mondta a monacói Leclerc.
A Spanyol Nagydíj után Lewis Hamilton letört volt, Charles Leclerc nagyon örült az elért harmadik…
Újabb hétfő, újabb kérdés a Motorsportol.hu olasóihoz. Ehhez a kérdéshez a Kamion Eb hétvégi, szlovákiai…
Már korábban is Max Verstappen vezette a büntetőpontok listáját. A Spanyol Nagydíj utolsó köreiben azonban…
A Forma-1 történetének egyik legdrámaibb futamvége 1991. június 2-án történt a Kanadai Nagydíjon, amikor Nigel…
Ma, 2025. június 2-án van éppen 55 éve, hogy a motorsport világát Bruce McLaren tragikus…
Yuki Tsunoda számára katasztrofálisan zárult a spanyol időmérő, ahol a csont utolsó lett. A japán…