Fotó: Mark Thompson / Getty Images / Red Bull Content Pool
Nagyon régóta nem volt ilyen nehéz futama Max Verstappennek.
A regnáló világbajnok sokszor képre került a Bahreini Nagydíjon, de nem úgy, ahogy szerette volna. Mindössze a hetedik helyről rajtolhatott, a futam végére csak egy helyet jött fel. Ennek tükrében nem tűnik túlzottan jó eredménynek a hatodik hely, de ha a verseny összképét nézve már igen, mert volt mikor az utolsó helyen autózott…
A legutóbbi futam, a Japán Nagydíj győztesének nem csak a tempójával gyűlt meg a baja, hanem a kerékcserékkel. Az első boxkiállása során, a kiengedést jelző lámpa romlott el, emiatt másodpercekkel később tudott csak elindulni. A második kiállásakor pedig a Red Bulljának a jobb első kereke jött le nehezen.
„Minden elromlott, ami elromolhatott.” – kezdte Verstappen. „A tempó nagyon rossz volt… Szóval azt hiszem, az a pozíció, ahol végeztem, az a legjobb, amit elérhettem. A fékek ma egy kicsit jobbak voltak, mert engedték, hogy anyagot cseréljünk. De a probléma nem csak a fékekkel kapcsolatos érzésnél jelentkezik, ami még mindig nem ott van, ahol szeretném, hanem a gumik is túlmelegednek. Szóval amikor fékezek könnyű egyszerre blokkolni az első és a hátsó kerekeket.” – magyarázta.
Verstappen elmondta, hogy furcsának érzi a csapat teljesítményét, miután egy évvel ezelőtt a Red Bull páros győzelmet szerzett ugyanezen a pályán:
„Idén még rosszabbul állunk a gumikkal. Ez nagyon bonyolulttá teszi a dolgot, mert tavaly nem voltunk túl rosszak itt.”
A trükkös hétvége ellenére a négyszeres világbajnok elmondta, hogy továbbra is pozitívan áll a további versenyekhez:
„Nem kell újrakezdenem, jól vagyok. Ez van, ami. Mindig megpróbálom a legjobbat kihozni magamból, még a legkiábrándító vagy frusztráló helyzetekben is. De most tovább kell lépnünk. Érződnek a problémáink, és még ha meg is nyersz egy futamot, ez nem múlik el. Szóval csak folytatjuk a megbeszéléseket, és próbálunk tovább fejlődni.”
A háromszoros Forma-1-es világbajnok, Sir Jackie Stewart nemrégiben részleteket osztott meg felesége, Lady Helen állapotáról,…
Eddig a Ferrari messze elmarad a várakozásoktól, pedig Lewis Hamilton érkeztével nagy dolgokat vártak az…
Amikor ősszel a dán LEGO cég bejelentette, hogy piacra dobja az F1-es mezőny autóinak méretarányos…
Az utazásom utolsó napjára csak egyetlen dolgot terveztem be: a Horacio Pagani Múzeum és Atelier…
A FIM első alkalommal aktiválta az új, üzemanyag-áramláson alapuló teljesítménykiegyenlítő rendszert, és az első két…
Christian Horner elárulta, hogy miért romlott el a boxutcai jelzőlámpa Red Bull garázsánál, a Bahreini…