Categories: F1

Verstappen elárulta, honnan jött a Franz Hermann álnév

Max Verstappen elmondása szerint azért döntött úgy, hogy Franz Hermman álnéven tesztel egy Ferrarival a Nürburgringen, hogy elkerülje a nagyobb érdeklődést.

A Red Bull Racing pilótája a Nürburgring Langstrecken-Serie tesztjén egy Emil Frey Racing által felkészített 296 GT3-assal tett látogatást a Nordschleifén, ami az első köreit jelentette a hírhedt Zöld Pokolban. Az Imolában megrendezésre kerülő Emilia-Romagna Nagydíj előtt Verstappen elmondta, hogy szeretett volna  a radar alatt maradni, hiszen a tesztjének híre gyorsan elterjedt, és alig pár nappal a történtek után a közösségi médiában osztotta meg tapasztalatait:

„Álnevet vártak el tőlem, ezért azt mondtam, hogy „legyen annyira német, amennyire csak lehet.”

Arra a kérdésre, hogy miért érzett kényszert arra, hogy álnéven induljon, Verstappen hozzátette:

„Mert úgy nem vagy rajta a nevezési listán. Egyébként az emberek reggel 8-kor úgy kelnek fel, hogy tudják, hogy a nevem ott van a nevezési listán. Tudtam, hogy ha egyszer oda megyek, az emberek rájönnek, ez normális, de legalább nem voltam a nevezési listán névvel. Így legalább reggel 8-kor, 9-kor egész nyugodt volt a helyzet.”

A hollandnak a Forma-1-en kívül régi vágya, hogy a nürburgringi 24 óráson is versenyezzen. A teszt az első lépése afelé, hogy ez valósággá is váljon:

„Szeretném ezt meglépni a jövőben. Ezért csinálom ezeket a dolgokat, hogy némileg felkészüljek, szerezzek egy kis tapasztalatot, hogy a jövőben ne kelljen ezt megtennem.

Egyes pletykák szerint Verstappen mintegy három másodperccel gyorsabb volt a GT3-as körrekordnál, 7:49,5 másodperces időt autózott, erre ennyit mondott:

„Nem azért voltam ott, hogy megmutassam, hogy meg tudok dönteni egy körrekordot vagy bármiféle rekordot. Csak jól éreztem magam, és a csapattal, valamint Emil Freyvel együtt ismerkedtem a pályával. Ők még nem voltak ott korábban, így nekik is az az álom, hogy 24 órát teljesítsenek ott. Jól éreztük magunkat, felgyorsultunk. A körülményekkel is szerencsénk volt; igazán szép és napos idő volt, szóval ez remek, ha az embernek ilyen napjai vannak.

„Verstappennek Deutscher Motor Sport Bund (DMSB) licenccel is kellene rendelkeznie ahhoz, hogy a Nürburgringen versenyezhessen, de a négyszeres F1-es bajnoknak saját GT World Challenge Europe csapata van.

A Verstappen.com idén a 2 Seas Motorsport által felkészített Aston Martin Vantage-tel indul a Spa 24 órás versenyen. Ezen nevezéssel Harry King, Chris Lulham és Thierry Vermeulen fognak vezetni.

Vámosi Péter

Recent Posts

Senna rekordjára hajt a hétvégén Piastri

Oscar Piastri közel került, hogy beállítson egy Ayrton Senna által felállított mclarenes rekordot, ha megnyeri…

3 óra ago

Piastri diktálta a tempót a második edzésen is Imolában

Oscar Piastri volt a leggyorsabb a Forma-1-es Emilia-Romagna Nagydíj második szabadedzésén, Imolában, ahol most sem…

5 óra ago

Norris ne legyen paranoiás, mert az is jobb, ha ütközik!

A Haas korábbi F1-es csapatfőnöke, Günther Steiner azt tanácsolta Lando Norrisnak, hogy ne legyen „paranoiás”…

7 óra ago

Piros zászlóval és Piastri elsőséggel zárult az első edzés Imolában

Oscar Piastri nyitott az élen az Emila-Romagna Nagydíj hétvégéjén. Európába érkezett a Forma-1-es mezőny, Imolába,…

8 óra ago

Marko megdöbbent Verstappen tesztje után, és egy dolog hihetetlen számára

A Red Bull tanácsadója, Helmut Marko azt állítja, hogy Max Verstappen tájékoztatta őt arról, hogy…

11 óra ago

Az érettségiző Kimi Antonelli az osztálytársait is meghívta első hazai F1-es hétvégéjére

A Mercedes tizenéves versenyzője, Andrea Kimi Antonelli meghívta egész osztályát az imolai paddockba az Emilia-Román…

12 óra ago