A Forma-1 és a Disney egy izgalmas új együttműködést jelentett be, amely 2026-ban veszi kezdetét.
A Disney Mickey egere az egyik legismertebb és legkedveltebb karakter világszerte, így a rajongók izgatottan várhatják, hogy Mickey és barátai megjelenjenek a Forma-1 nagy sebességű világában különleges élmények, tartalmak és termékek formájában, a világ minden táján.
Az új partnerséget a két márka közös szenvedélye, a kreativitás, szórakoztatás és innováció iránt turbózza fel, hogy felejthetetlen és egyedülálló élményekkel hozza össze a rajongókat világszerte. További információkat a következő hónapokban osztanak majd meg az együttműködés részleteiről.
Emily Prazer, a Forma-1 kereskedelmi igazgatója, így nyilatkozott:
„Az együttműködésünk a Disney-vel egy csodálatos lehetőség, amellyel Mickey és barátai világát hozhatjuk közelebb a rajongóinkhoz, és fordítva. Ez tökéletesen illeszkedik stratégiánkhoz, hogy kilépjünk a motorsport világából, és egy szélesebb fogyasztói közönség felé nyissunk. Cserébe pedig a Disney-t is bevezetjük a több mint 820 millió rajongóból álló közösségünkbe világszerte. Ez egy fantasztikus párosítás, hiszen mindkét márka híres a határok feszegetéséről, valamint arról, hogy szórakozást és izgalmat hoz milliók életébe. Alig várom, hogy lássam, csapataink milyen ötletekkel állnak elő a versenypályán és azon túl!”
Tasia Filippatos, a Disney fogyasztói termékekért felelős elnöke elmondta:
„Ahogy Mickey és barátai közel egy évszázados történelmét ünnepeljük, az együttműködésünk a Forma-1-gyel egy egyedülálló lehetőséget kínál arra, hogy két szórakoztatóipari óriás közös erővel olyan termékeket és élményeket hozzon létre, amelyeket a rajongók szeretni fognak. Ez az izgalmas partnerség világszerte fog kibontakozni, felejthetetlen tartalmakkal és élményekkel, amelyek mind a Disney, mind a Forma-1 rajongóit megörvendeztetik.”
Az elmúlt években a Forma-1 hatalmas növekedést mutatott a fiatalabb rajongók körében, és az adatok szerint ma már több mint négymillió 8-12 éves gyermek követi aktívan a sportot az EU-ban és az USA-ban. Emellett a TikTok követők 54%-a és az Instagram felhasználók 40%-a 25 év alatti.