Categories: F1

A Pepsi 2030-ig a Forma-1 hivatalos partnerévé vált

A Forma-1 és a Pepsi forradalmi, többéves megállapodást jelentett be, amelynek értelmében a PepsiCo 2030-ig a sportág hivatalos partnere lesz.

A megállapodás egyesíti a motorsport izgalmát a PepsiCo termékcsalád pár ismertebb márkájával, köztük a Sting Energyvel, a Gatorade-del és a Doritosszal. Az új egyezség részeként a Pepsi kiemelt figyelmet fordít a szurkolóknak a versenyhelyszíneken túlmutató, tartalmas bevonására, izgalmas, csomagoláson belüli promóciók, digitális élmények és egyedi tartalmak révén, amelyek még szélesebb közönséghez juttatják el az F1-et. Ez a partnerség olyan lehetőségeket is magában rejt, mint például a Forma-1 szurkolói zónákban a márkával kapcsolatos élményeket és a limitált kiadású, közös márkájú termékek jogait.

A Sting Energy a Forma-1 hivatalos energiaitalaként csatlakozik a királykategóriához. A Gatorade pedig az F1 Sprint hivatalos partnere lesz. A sportos csúcsteljesítmény táplálására vonatkozó örökségét a motorsport legdinamikusabb formátumába is bevezeti. Idén már Spa-Francorchamps-ban, majd az austini, Sao Pauló-i és katari futamokon is. A Sprint rendkívül népszerűnek bizonyult a rajongók körében. A televíziós nézettségük ezeken a hétvégéken átlagosan 10%-kal magasabb, mint egy nem Sprint hétvégén.

Mindeközben a Doritos lesz a Forma-1 hivatalos sós snack partnere. A globális aktiválási jogokkal a partnerség révén a Doritos mindenhol elérhetővé válik a szurkolóknak, akár a lelátón, akár a kanapén.

A sportág fejlődésének és lehetőségeinek támogatása iránti elkötelezettségük részeként a Pepsi az F1 Academyre is kiterjeszti partnerségét. Ennek a további részleteit később jelentik be. A cég szélesebb márkaportfóliója 2026-tól kezdve mélyen integrálódik a Forma-1 ökoszisztémájába. A széleskörű üdítőital- és snack-portfólióját jövőre minden Forma-1-es nagydíjon bemutatja és biztosítja. A PepsiCo kihasználja kiterjedt kiskereskedelmi jelenlétét is. Cél, hogy az F1 tematikus csomagolások, értékesítési pontokon elhelyezett anyagok és szórakoztató promóciók révén kihagyhatatlan kapcsolatot teremtsen a széria rajongóival.

Stefano Domenicali, a Forma-1 elnök-vezérigazgatója így nyilatkozott:

„A mai nap a két ikonikus és történelmi világmárka közötti partnerség létrejöttének a pillanata. Egy olyan jól látható egyesülés, amely egyesíti a hagyományt és az innovációt. Izgalmat, szórakozást és felejthetetlen élményeket nyújt rajongóinknak és ügyfeleinknek világszerte. A PepsiCo kiaknázza az F1-ben rejlő egyedülálló lehetőségeket, mint globális platformot, hogy új közönséggel teremtsen kapcsolatot. Mi pedig profitálni fogunk az energiájukból, a rendkívüli termékeikből és a hűséges közösségükből. A Pepsi a kreativitás és az élet szórakoztató és különleges pillanatainak megünneplésére való képességének hosszú múltra visszatekintő múltjával ideális partner ahhoz, hogy együtt osszuk meg a különleges pillanatokat az utunk során.”

Eugene Willemsen, a PepsiCo nemzetközi italokért felelős vezérigazgatója hozzátette:

„Ez a mérföldkőnek számító partnerség a Forma-1-gyel. Két olyan globális erő tökéletes fúzióját jelenti, amelyek osztoznak a rendkívüli rajongói élmények megteremtésének szenvedélyében. Az F1 páratlan globális platformja és óriási növekedési pályája tökéletesen illeszkedik azon törekvéseinkhez, hogy felgyorsítsuk márkáink – különösen a Sting Energy – globális megjelenését. Együtt olyan merész, innovatív élményeket fogunk nyújtani, amelyek kapcsolatot teremtenek a pilótákkal és a szurkolókkal a versenyhelyszíneken és jóval azon túl. Támogatjuk ugyanakkor a száguldó cirkusz folyamatos terjeszkedését új közönségrétegek felé világszerte azokon a piacokon, ahol a PepsiCo és a Sting erős jelenléttel rendelkezik.”

Vámosi Péter

Recent Posts

Ismét nem sikerül fellépnie az F1-be Hertának, ezért irány az F2?

Újabb versenyző húzható ki a Cadillac listájáról. Mióta az Andretti és Cadillac szeretne beszállni a…

37 perc ago

Bottas büntetéssel nyit jövőre a Cadillac-kel Ausztráliában

A 2026-os Forma-1-es versenynaptár első versenyéig még több mint hat hónap van hátra, de máris…

2 óra ago

Péreznek „nincs mit bizonyítania” a Verstappennel töltött nehéz időszak után

Sergio Pérez szerint visszatérésével nincs mit bizonyítania. A mexikói pilóta szerint elődei és utódai eredményei…

3 óra ago

Száraz vagy esős F1 verseny lesz Hollandiában? Íme az időjárás-előrejelzés!

Minden készen áll a Holland Nagydíj rajtjára, miközben a verseny megnyerésért a harc egyre intenzívebbé…

4 óra ago

Hát Alonso, ez a hajó elment, Taylor Swift az Alpine egyik tulajához megy férjhez

Az Alpine F1-es csapatának egyik társtulajdonosa, Travis Kelce, amerikaifutball-játékos   és a világhírű amerikai énekesnő és dalszerző,…

5 óra ago

Öröm Zandvoortban: az FIA meglepő intézkedése a futam élénkítése érdekében

Zandvoortban az FIA 60-ról 80 km/órára emeli a boxutca sebességkorlátozását, így pár másodperccel csökken a…

7 óra ago