Nikolas Tombazis az FIA részéről nem zárja ki, hogy 2025-ben még szigorúbb korlátozásokat vezetnek be a rugalmas első szárnyakra vonatkozóan.
A hétvégén Barcelonában sokkal szigorúbb FIA-tesztek lesznek már érvényben, abban a reményben, hogy a mezőnyben vezető McLarenhez hasonló rugalmas aerodinamikai megoldások megszűnnek. Zak Brown, a McLaren vezérigazgatója mindenesetre optimista:
„Nem hiszem, hogy sok minden változna.”
A bajnokságot vezető alakulat három rivális topcsapata ugyanakkor nem ért egyet ezzel. Christian Horner, a Red Bull főnöke így látja ezt:
„Ez mindent megváltoztathat, senkinek sem szabad alábecsülnie, ami vár a Forma-1-re. Ez új irányt adhat a világbajnoki küzdelemnek.”
Sokan úgy vélik, hogy a Ferrari profitálhat ebből a leginkább. Toto Wolff, a Mercedes vezetője ezzel magyarázta:
„Véleményem szerint a Ferrari volt a legkonzervatívabb az élcsapatok közül, ami a rugalmas szárnyakat illeti. Én is kíváncsi vagyok, hogy ez mit jelent majd a rangsorban.”
A Ferrari képviseletében, Fred Vasseur így kommentálta mindezt:
„Mivel a csapatok közötti különbségek igazán kicsik, ezek a változások biztosan hatással lesznek az erőviszonyokra.”
Az Auto Motor und Sport elemzője, Michael Schmidt azonban arra figyelmeztetett, hogy a McLaren már annyira jól alkalmazza a rugalmas szárnyak technológiáját, hogy a szigorúbb teszteknek talán nem is lesz hatása rájuk. Érdekes tehát, hogy a FIA együléses autókért felelős vezetője, Tombazis nem zárja ki, hogy az idény későbbi szakaszában még szigorúbb korlátozások lépnek életbe:
„Nyilvánvalóan jogos, hogy a FIA további rugalmassági vagy merevségi teszteket vezet be, amennyiben úgy ítéli meg, hogy egy bizonyos területet túlzottan kihasználnak. Persze, reméljük, hogy ez lesz az utolsó intézkedésünk ebben az évben.”