Fotó: Clive Rose / Getty Images / Aston Martin F1 Team
Minden monacói futam után visszatérő téma, hogy mennyire nehéz rajta előzni. A probléma természetesen az autók méretében keresendő, amire most Fernando Alonso egy poénnal is utalt.
A spanyolnak sokáig remek hétvégéje volt a hercegségben, ám egy technikai hiba megfosztotta idei első pontjaitól, ám már lazán kezeli ezt, érzékeltetve, hogy már 2026-on van a fókusz nála.
Azzal ő is egyetért, hogy ezen a pályán lehetetlen előzni, de egy megoldást fel is vázolt.
„Az autókat olyan mértetűre kellene tervezni, hogy Yuki és én is pont beférjünk. Ami persze George-nak problémát jelentene.” – vette poénosra Alonso.
„Mindig is elmondtam, hogy a 2000-es évek eleji autók voltak azok, amelyeket a legjobban szerettem vezetni. Talán kicsit romantikus vagyok ezzel a válasszal, mert azok voltak az első napjaim a Forma-1-ben, és a siker is akkor jött. A V10-es motorok, a kisebb autók, nagyszerű emlékek. Jó és szórakoztató volt vezetni azokat az autókat. De Monacóban akkor sem lehetett előzni.” – tette hozzá a kétszeres bajnok.
Yuki Tsunoda számára katasztrofálisan zárult a spanyol időmérő, ahol a csont utolsó lett. A japán…
A Spanyol Nagydíjon kettős győzelmet aratott a McLaren, ezzel 197 pont az előnyük a konstruktőri…
Charles Leclerc elmondta a véleményét a spanyolországi biztonsági autós fázis újraindításakor, amikor Max Verstappen-nel ütköztek.…
Unalmasan kezdődött, majd a végén egy káosz "sprintversennyel" ért véget a Spanyol Nagydíj, amit Oscar…
Verschoor győzött a barcelonai F2-es sprintversenyen, Lindblad pedig megszerezte első F2-es főfutam-győzelmét. Richard Verschoor okos…
Ivan Domingues megszerezte első Formula 3-as sikerét szombaton, Câmara pedig harmadik győzelmét aratta vasárnap. Felejthetetlen…