F1

Luxusmárkát fogott első szponzornak a Cadillac

Komoly márkával indul a Cadillac szponzorainak bejelentése.

Miközben a Cadillac gőzerővel készül a jövő évre, kezdik összeállítani azt a kereskedelmi csomagot, amely segít finanszírozni a működést. Az amerikai életérzést a lehető legjobban ki fogja használni a csapat. Ezt bizonyítja, hogy az első megállapodás egy többéves partnerség az amerikai ruházati óriással, a Tommy Hilfigerrel. Azon túl, hogy a cég készíti majd a Cadillac ruházatát, és együttműködik vele a termékkollekciókon, a márka logója megjelenik majd az autón, a versenyzők ruháin és sisakjain.

Ezen bejelentés után az is eldőlt, hogy a prémium kategóriás márka csak egy szezont hagy ki a Forma-1-ben. Ugyanis tavaly még a Mercedes támogatója volt, de idén már az Adidasszal szövetkeznek. Viszont, ha azt figyelembe vesszük, hogy a Tommy Hilfiger a hamarosan megjelenő F1 filmben szereplő APX GP csapatot is támogatja, idén sem marad ki a szereplésből. A Forma-1-es csapatokkal való kapcsolata még a Lotusszal kezdődött az 1990-es évek elején, majd az ezredforduló végéhez közeledve a Ferrarit is támogatta. Az F1 világában erősen jelen van a TH, az F1 Academy partnere és a szériában versenyző Alba Larsen személyes szponzora, emellett egyenruhákat szállít az F1 vezetőinek.

A mostani bejelentésről a Cadillac csapatfőnöke, Graeme Lowdon elmondta, hogy úgy érzi, a Tommy Hilfiger tökéletesen illeszkedik a csapat identitásához és ambícióihoz:

„Mi egy amerikai csapat vagyunk, amely minden idők egyik legikonikusabb amerikai márkáját képviseli. A Tommy Hilfiger is egy amerikai ikon, a márka öröksége a Forma-1-ben páratlan. Miközben egy merész új víziót hozunk a paddockba, ez a partnerség valóban tükrözi annak szellemét, amit építünk. Együtt nem csak versenyzünk. Olyan innovációt hajtunk végre, amely a szórakozás és a mérnöki munka jövőjét is formálja.”

Maga Tommy Hilfiger is megszólalt a bejelentésről:

„Két ikon, egy vízió. Az amerikai motorsport merész új korszaka. Büszkék vagyunk arra, hogy a TWG Motorsport és a Cadillac mellett folytathatjuk F1-es történetünket. Közös elképzelésünk, hogy tisztelgünk az Forma-1 öröksége előtt, miközben tovább visszük azt, hogy ünnepeljük, honnan jöttünk, és újragondoljuk, hová mehetünk. Mivel a sportág jelenléte világszerte egyre nagyobb méreteket ölt, soha nem volt még ennél jobb alkalom arra, hogy megmutassuk a világnak, mit tud egy amerikai csapat a rajtrácson.”

Azt egyelőre nem tudni milyen színben fognak pompázni az autók és a felszerelések.

Silló Barnabás

Recent Posts

A McLaren a boxban tolt ki Norrisszal, Verstappen így nevetve nyert Monzában

Az Olasz Nagydíj rajtját követően olyan közel volt egymáshoz Max Verstappen és Lando Norris, mint…

10 perc ago

Razgatlıoğlu teljesen más dimenzióban – zsinórban tizenkettedik győzelmét aratta

Razgatlıoğlu egészen elképesztő dominanciát mutatott a Magny-Cours-i második futamon. Utcahosszal nyert Bulega előtt.  Toprak Razgatlıoğlu…

23 perc ago

Márquezt csak Márquez tudta megverni Barcelonában, Misanóban még nem lesz bajnokavatás

Álex Márquez tökéletes teljesítményt nyújtott a barcelonai főfutamon és maga mögött tudta tartani testvérét, így…

2 óra ago

Rosberg és Brundle szerint is megvan az F1 új Kimi Räikkönenje

Kimi Räikkönen az egyik legegyedibb személyisége a Forma-1 történetének. Sok rajongó szerette nyers, egyszavas őszinteségéért.…

3 óra ago

Verstappen PTSD-től tart a róla szóló zene miatt, amit mindenki skandál

Max Verstappen megosztotta véleményét a Forma-1 világában hamar elterjedt és rendkívül népszerű, róla készült dal…

4 óra ago

Razgatlıoğlu egy győzelemre az újabb mesterhármastól

Toprak Razgatlıoğlut ismét nem tudta senki megállítani Magny-Coursban, zsinórban 11. győzelmét aratta a címvédő. Toprak…

5 óra ago