Egyre jobban erősödnek a hírek, miszerint Yuki Tsunoda helye egyáltalán nem biztosított a szezon végéig.
Közeleg a szezon fele a Forma-1-ben, amikor is felgyorsulnak az események a pilótapiacon. A jövő évi kampányban kettővel több autó lesz a rajtrácson a Cadillacnek köszönhetően, ezért kettővel több ülésre szerződhetnek a pilóták. Jelenleg nyolc hely kiadó, többek között a Red Bull hírhedt másodszámú ülése. A hírek szerint nem Yuki Tsunoda fogja azt elfoglalni. Már lehet, hogy a Magyar Nagydíjat követően sem.
A Red Bullnak az idei évre jelentősen visszaesett a teljesítménye, ami miatt már Max Verstappen sem tud csodát tenni. Eddig a négyszeres világbajnok szerezte csapata pontjainak többségét, és sem Liam Lawson, sem Tsunoda nem ért a komolyabb pontszerző pozíciókba. Ezért Luis Vasconcelos, az Auto Action F1-es bennfentese most arról számolt be, hogy nem lenne meglepve, ha a Red Bull a nyári szünet után elengedné Tsunodát. A japán versenyzőre hatalmas nyomás nehezedik, hogy ne veszítse el a helyét, mivel eddig hét futamon mindössze hét pontot szerzett a nagycsapatnál. A Red Bull összesen 144 pontot szerzett, amiból 137 pontot Verstappen gyűjtött.
Tsunoda mellett nem csak az állt, amiért a huszonöt éves pilótát a szezon harmadik fordulójára, a Japán Nagydíjra beültették Lawson helyett, hogy a Racing Bullsnál jól ment és az RB21 javítását segítő tapasztalata megfelelőnek bizonyult. Bennfentes információk szerint a Honda több mint tizenhét millió fontot fizet a Red Bullnak azért, hogy Tsunoda a főcsapatnál versenyezzen. Ebből adódhat, hogy a pénz nem minden, és a Red Bull sem szorul rá. Tsunodának azonban most gyors javulást kell mutatnia, hogy megmentse a helyét, mivel az energiaitalosoknál köztudott, hogy nem félnek pilótát cserélni.
Hogy ki jöhet a helyére? Legegyszerűbb Isack Hadjar beiktatása lenne, de őt már az egész Forma-1-es közeg óvva inti ettől. Más kérdés, hogy az újonc pilótának nem túlzottan lenne lehetősége beleszólni a döntésbe.