Fotó: Heineken N.V.
Az alkoholmentes Heineken az Apple Original Films „F1 THE MOVIE” című filmjének hivatalos partnere lett. Az együttműködés egy új kampány keretében valósul meg, amelyet a film rendezője és producere, Joseph Kosinski rendezett, és amelyben a film sztárjai, Brad Pitt és Damson Idris is szerepelnek.
A kampány a film június 25-i világpremierje előtt indul, a Warner Bros. Pictures forgalmazásába – mi már tegnap láttuk magyar tévécsatornán.
A hivatalos kommunikáció szerint „a Heineken® 0.0 kampánya során a Brad Pitt és Damson Idris főszereplésével készült reklámfilm célja, hogy megkérdőjelezze az alkohol és a társasági életről kialakult elavult feltételezéseket”.
„A tartalom azt tükrözi, hogy a modern közönség hogyan gondolja át a mai ‘választási lehetőségeket’. Az egyik fő jelenetben Damson karaktere, Joshua Pearce, Heineken® 0.0-t iszik, feltételezve, hogy ő fog vezetni, de a várakozásokkal ellentétben valójában Brad karaktere, Sonny Hayes ül a volán mögé. A film szereplőinek története révén a márka ‘When Driving, Or Not’ (Ha vezet, vagy ha nem) üzenetét visszhangozza, és támogatja a Heineken® 0.0 szélesebb körű megközelítését a mértékletesség normalizálása iránt, megmutatva, hogy egy finom 0.0 sör élvezéséhez nincs szükség okra.”
Mohammed Ben Sulayem, az FIA elnöke megerősítette álláspontját az F1-es versenyzők által a versenyek vagy…
Mohammed Ben Sulayem, az FIA elnöke hangsúlyozta, hogy a Forma-1 irányító testülete nem állt a…
A hétvégén kiszállt a világbajnoki csatából Francesco Bagnaia, aki körül már csak sötét felhők maradtak.…
Az ismert séf, Gordon Ramsay egy közösségi médiás videóban hangot adott annak, hogy egyáltalán nem…
A Forma-1 nyilvánosságra hozta a hat helyszínt, ahol 2026-ban sprintfutamokat rendeznek – miközben tárgyalnak a…
A MotoGP és a Misano World Circuit Marco Simoncelli pálya hosszú távon számít egymásra. 2031-ig…