Fotó:Rudy Carezzevoli / Getty Images / Getty Images / Red Bull Content Pool
Az idei év egyik nagy újdonsága, hogy a Pirelli egy hatodik, leglágyabb keverékű gumit is legyártott, amit azonban csak kevés pályán tudnak használni.
Eddig Imola, Monaco és Kanada volt, ám mindhárom helyszínen azt eredményezte, hogy sokkal szélesebb taktikai húzások voltak. Péládul Imolában sokan a közepes, vagyis a C5-ös keverékkel abszolváltak bizonyos időmérős szakaszokat, míg Kanadában Russell is ezen a keveréken nyerte meg a kvalifikációt.
Sokan tehát kockáztattak, és nyertek is rajta. Ezek közé nem tartozott a Racing Bulls, amely rendkívül szoros csatát vív a középmezőnyben, amiből Kanadában rosszul jöttek, mivel nulláztak.
Lawson szerint pedig eddig nem voltak elég bátrak, hogy lekövessék más csapatokat ebben a kérdésben.
„Őszintén szólva nincs nagy különbség a C5-höz képest, nem sokban különbözik tőle. Ilyen esetekben egy keveréknyi változást vársz, de itt nincs akkora differencia. Nem voltunk elég bátrak ahhoz, hogy azt tegyük, mint néhány csapat és a C5-tel menjünk az időmérőkön. Néhány istállónak ez bevált, de mi elég jól éreztük magunkat a C6-on is, főleg Monacóban.” – összegezte a keverékekből fakadó kérdést az új-zélandi.
Carlos Sainz az Azeri Nagydíjat egy érdekességgel teljesítette. Williamses pályafutása legjobb hétvégéjét teljesítette Carlos Sainz…
A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff elismerte, hogy volt egy kis időszak, amikor "bizonytalan volt” George…
Az emlékezetes Azeri Nagydíjról különböző módon számoltak be a világ minden tájáról. Max Verstappen győzelmét…
Az F1-es versenyzők egy része nem tudta visszatartani a nevetést az Azerbajdzsán Nagydíj előtti himnusz…
A hétvégén az asseni futammal zárult a Road To MotoGP program keretein belül a hatodik…
Charles Leclerc és Carlos Sainz váratlan kalandba keveredtek utóbbi bakui dobogója után. Leclerc egy Instagram-sztoriban…