Max Verstappen állítólag visszautasította Brad Pitt-et, amikor nem volt hajlandó vele együtt forgatni egy top éjszakai klubban játszódó jelenetet a nagy várakozással kísért új F1 filmben.
A film mától került a magyar mozikba, és a producerek remélik, hogy óriási sikert arat majd Amerikában, és megismétli a Netflix Drive To Survive sorozatának a sikerét. Pitt, Damson Idris és Javier Bardem játsszák a főbb szerepeket az új filmben, amely egy volt versenyző történetét meséli el, aki visszatér, hogy új csapattársa, Joshua Pearce mellett versenyezzen a fiktív APXGP csapatban. A Forma-1-es istállók szívesen segítették a producerek munkáját, és a filmsztároknak példátlan hozzáférést biztosítottak a létesítményeikhez.
A McLaren biztosított nekik helyet a Wokingban található központjában, amelyet az AGXGP bázisaként használtak. A Williams pedig négy napra engedélyezte nekik a szélcsatornájájuk használatát. Silverstone-t lényegében három hónapra bérbe adták a filmkészítőknek 2023 nyarán, így a junior pilóták sem tudták használni a pályát. De míg az alakulatok örömmel fogadták a hollywoodi sztárokat, nem mindegyik versenyző volt ennyire lelkes.
A négyszeres világbajnok Verstappen még egy extra éjszakai klubjelenetben való részvételt is elutasított Brad Pitt mellett, állítja a The Telegraph. A holland Red Bull pilóta kihagyta a film New York-i premierjét és a versenyzőknek szóló exkluzív vetítést Monacóban is. A paddockban azonban inkább pozitív volt a filmre adott reakció. Carlos Sainz, a Williams pilótája így int mindenkit:
„Csak annyit mondanék, hogy a tisztán F1-rajongóknak nyitottnak kell lenniük a hollywoodi filmekre.”
A hétszeres világbajnok Lewis Hamilton egyben a film executive producere is. A brit pilóta produkciós cége, a Dawn Apollo, a film nyitó képsorain is feltűnik, és döntő szerepet játszott Pitt és Idris Formula 2-es autókban való edzésében. Joseph Kosinski, aki a Top Gun: Maverick mögött állt, és a legújabb potenciális blockbustert rendezte, a Kanadai Nagydíj előtt nyilatkozott:
„Lewis volt az első, akit megkerestem. Küldtem neki egy e-mailt, amiben azt írtam: „A lehető leghitelesebbé akarom tenni. Segítesz nekem ebben?” Szerencsére igent mondott. Részletesen foglalkozott az összes technikai kérdéssel, és lenyűgöző tanácsokkal látott el minket. Magyarországon például azt mondta: „Ha Brad kék zászló alatt engedi meg valakinek az előzést, és azt akarja, hogy az a lehető legszorosabb legyen, akkor azt csak a hatos kanyarban tudná megtenni”. Ilyen részleteket máshonnan nem tudtam volna beszerezni.”
F1 film kritika: Sonny Hayes a valóságban egy verseny alatt összegyűjtené az összes büntetőpontot