Fotó: Zak Mauger/LAT Images/Getty Images/Red Bull Content Pool
Max Verstappen állítólag visszautasította Brad Pitt-et, amikor nem volt hajlandó vele együtt forgatni egy top éjszakai klubban játszódó jelenetet a nagy várakozással kísért új F1 filmben.
A film mától került a magyar mozikba, és a producerek remélik, hogy óriási sikert arat majd Amerikában, és megismétli a Netflix Drive To Survive sorozatának a sikerét. Pitt, Damson Idris és Javier Bardem játsszák a főbb szerepeket az új filmben, amely egy volt versenyző történetét meséli el, aki visszatér, hogy új csapattársa, Joshua Pearce mellett versenyezzen a fiktív APXGP csapatban. A Forma-1-es istállók szívesen segítették a producerek munkáját, és a filmsztároknak példátlan hozzáférést biztosítottak a létesítményeikhez.
A McLaren biztosított nekik helyet a Wokingban található központjában, amelyet az AGXGP bázisaként használtak. A Williams pedig négy napra engedélyezte nekik a szélcsatornájájuk használatát. Silverstone-t lényegében három hónapra bérbe adták a filmkészítőknek 2023 nyarán, így a junior pilóták sem tudták használni a pályát. De míg az alakulatok örömmel fogadták a hollywoodi sztárokat, nem mindegyik versenyző volt ennyire lelkes.
A négyszeres világbajnok Verstappen még egy extra éjszakai klubjelenetben való részvételt is elutasított Brad Pitt mellett, állítja a The Telegraph. A holland Red Bull pilóta kihagyta a film New York-i premierjét és a versenyzőknek szóló exkluzív vetítést Monacóban is. A paddockban azonban inkább pozitív volt a filmre adott reakció. Carlos Sainz, a Williams pilótája így int mindenkit:
„Csak annyit mondanék, hogy a tisztán F1-rajongóknak nyitottnak kell lenniük a hollywoodi filmekre.”
A hétszeres világbajnok Lewis Hamilton egyben a film executive producere is. A brit pilóta produkciós cége, a Dawn Apollo, a film nyitó képsorain is feltűnik, és döntő szerepet játszott Pitt és Idris Formula 2-es autókban való edzésében. Joseph Kosinski, aki a Top Gun: Maverick mögött állt, és a legújabb potenciális blockbustert rendezte, a Kanadai Nagydíj előtt nyilatkozott:
„Lewis volt az első, akit megkerestem. Küldtem neki egy e-mailt, amiben azt írtam: „A lehető leghitelesebbé akarom tenni. Segítesz nekem ebben?” Szerencsére igent mondott. Részletesen foglalkozott az összes technikai kérdéssel, és lenyűgöző tanácsokkal látott el minket. Magyarországon például azt mondta: „Ha Brad kék zászló alatt engedi meg valakinek az előzést, és azt akarja, hogy az a lehető legszorosabb legyen, akkor azt csak a hatos kanyarban tudná megtenni”. Ilyen részleteket máshonnan nem tudtam volna beszerezni.”
Az F1 Academy női mezőnye június közepe óta pihen, és ez így lesz augusztus végéig…
Michael Scott MotoGP Illusztrált történelem című könyve a már 40 éve újságíróként szerzett tapasztalatára épít,…
Az ETRA Promotion GmbH (ETRA) 2016-ban lett a kamionos széria promótere, és azóta a sorozatot…
Az elmúlt évek legmegosztóbb változása a Forma-1-ben a sprintversenyek bevezetése volt, amelyek most újabb komoly…
A McLaren párosa, Lando Norris és Oscar Piastri egyaránt a 2025-ös világbajnoki címért küzd. A…
Sebastian Vettel ugyan már több mint két éve nem versenyez a Forma-1-ben, de még egyáltalán…