A korábbi Forma-1-es pilóta és Sky Sports riporter, Martin Brundle elárulta, hogy Christian Horner feltehetően visszatér a sportba „részleges vagy teljes tulajdonosi pozícióban”.
Egy csapat teljes vagy részleges tulajdonlása és vezetőjének lenni totális kontrollt biztosíthat Hornernek, amit állítólag a Red Bull Racingnél is keresett. Hornert a Brit Nagydíj után távolították el a vezérigazgatói és csapatfőnöki posztjáról, az okok egyelőre nem ismertek. A Racing Bulls csapatfőnöke, Laurent Mekies került Horner helyébe a Red Bullnál. Horner hirtelen távozása a Red Bullnál töltött 20 év után sokkolta a száguldó cirkusz világát. Brundle szerint a Red Bull Verstappen-központú megközelítése vezetett Horner távozásához, különösen azért, mert az alakulat jelenlegi, talajhatásos korszakbeli autója állítólag a négyszeres világbajnok köré lett tervezve. Ez lehet az egyik oka annak, hogy a holland három tavalyi csapattársa közül egyik sem tudott alkalmazkodni a Red Bull versenyautójához. A Sky Sports F1-nek Brundle így fogalmazott:
„Ez a lényeg, szerintem a Red Bullnál elkövette azt a hibát, hogy egy pilóta-centrikus csapattá váltak. A farok pedig már régóta csóválta a kutyát. Pár, első ránézésre rettenetes pilóta-döntést hoztak, amikor olyan versenyzőt vettek fel, aki máshol jól teljesített.”
Ezenkívül Horner állítólagos vágya, hogy teljes ellenőrzést gyakoroljon az istálló felett, állítólag ellene dolgozott. Brundle ezért hozzátette:
„Mindez kiderült, és Christian minden szempontból meg akarta tartani a teljes kontrollt.”
Annak ellenére, hogy Horner barátja, Brundle elárulta, hogy a média nem kímélte őt, amikor válaszokra volt szükség. Azonban rámutatva arra, hogy mit vesztett a királykategória, így fogalmazott:
„Nem értek egyet Christian minden szavával és tettével, de ő sem velem. Teljesen ellentétes munkát végzünk a paddockban. Időnként elég keményen bíráltuk péntekenként ebben a műsorban. De elvesztettünk egy csendes gonoszt. Szerintem ez nagyon rossz hír az F1 számára, mert a többi gonosznak, mint Zaknek és Totónak, most nincs kivel játszania. Christian a barátom, és én nem kötök csak jó időszakban barátságokat.”
Brundle ezután Horner lehetséges F1-es visszatéréséről is beszélt. Ezt állítja:
„Sajnálom őt, rosszul érzem magam miatta, de szerintem valahol máshol fog újra feltűnni, részleges tulajdonosi vagy tulajdonosi szerepkörben.”
Visszatérhet-e Horner társtulajdonosként az egyik csapatba? A volt csapatfőnököt az Alpine F1-gyel hozták összefüggésbe, különös tekintettel barátságára az ügyvezető tanácsadójukkal, Flavio Briatore-val. A BBC Sport arról számolt be, hogy az Alpine részvényeinek körülbelül 20%-a eladó, ami potenciális lehetőség Hornernek, ha társtulajdonosként szeretne visszatérni. Ez még inkább lehetséges az Alpine korábbi csapatfőnökének, Oliver Oakesnek a távozása után.
Bár az enstone-i bázisú alakulat Steve Nielsent nevezte ki ügyvezető igazgatónak, aki szeptemberben kezdi meg munkáját, Horner a Red Bullnál szerzett tapasztalataival továbbra is erős háttérrel rendelkezik, és jelentős ellenőrzést követelhetne az Alpine-nál.
Miután megszüntette motorgyártói tevékenységét, az Alpine 2026-ban, amikor az F1 új szabályozási korszakba lép, a Mercedes ügyfélcsapatává válik. Azonban még kérdéses, hogy Horner érdekelt-e egy olyan csapat társtulajdonosává válni, amely szorosan kötődik a Mercedeshez, amelynek csapatfőnöke és társtulajdonosa, Toto Wolff, Horner legnagyobb riválisa.