Fotó: Guido De Bortoli / LAT Images
Az idei McLaren MCL39-es a Forma-1 történetének egyik legsikeresebb és legdominánsabb konstrukciója. Kevés versenypályán tudják felvenni a versenyt Norrisszal és Piastrival.
Alig egy év alatt jutott el ilyen magasságokba a sok évig szenvedő brit alakulat, nagyon simán fölé nőttek annak a Red Bullnak, amelyik ebben a szabályrendszerben verhetetlen volt és 2023-ban történelmi évet produkált.
Sokak számára rejtély hogyan tudott ilyen rövid idő alatt ekkorát fejlődni. Erre a kérdésre adhatta meg a választ a korábbi Forma-1-es mérnök Nick Wirth.
„Amit mindig is emlegettem, és ami számomra egyértelmű, hogy a szélcsatornában nem lehet ívelt áramlásokat létre hozni. Engem viszont nem lepne meg, ha a McLaren elért volna egy forradalmi áttörést ezen a területen, ami a hatalmas leszorítóerejüket okozná. Sokan beszélnek itt hatékony gumihűtésről meg ilyenekről, de az, hogy 15 ponntal több leszorítóerővel rendelkeznek a riválisokhoz képest, az semmivel sem magyarázható. Lehet, hogy nagyon jó a hőelvezetésük vagy ilyesmik.” – fogalmazott a Virgin Racing egykori mérnöke.
Helmut Marko kijelentette, hogy "nagyon sportszerű” a McLarentől, amiért nem alkalmaz csapatutasításokat, de egyben figyelmeztet…
Lewis Hamilton édesapja, Anthony Hamilton hosszú évek óta szereplője a Forma-1 világának. A hétszeres világbajnok…
Az NST beszámolójában Azhan Shafriman Hanif, a Sepang International Circuit vezérigazgatója megemlítette, hogy hiba volt,…
A négyszeres világbajnok Max Verstappen elismerte, a Red Bull csapatának előbb egy újraépítési fázist kell…
Megérkezett a várva várt hét: a MotoGP magyar hétvégéjének hete! A Balaton Park Circuit-en zajló…
Arturo Merzario őszintén nyilatkozott Lewis Hamilton Ferrari-karrierjéről, és utalt rá, hogy a hétszeres világbajnok a…