Categories: F1

Négy gyűrű és három csík: az Audi F1 bejelentette a hivatalos sportszergyártó partnerét

A jövőbeli Audi F1 Team és az adidas többéves együttműködést jelentett be, amelynek keretében a német sportszergyártó az alakulat hivatalos ruházati partnere lesz.

A 2026-os idény kezdete előtt megjelenő kollekció célja, hogy ötvözze a stílust, a letisztultságukkal és precizitásukkal lenyűgöző dizájnt a legmodernebb technológiával. A kapcsolat részeként az adidas és a jövőbeli Audi F1-es csapat szorosan együttműködik egy átfogó, magas igénybevételű felszereléskollekció kifejlesztésén. Ennek meg kell felelnie a versenyzők, szerelők, mérnökök és a pályán dolgozó többi csapattag speciális kívánalmainak. A közös cél olyan funkcionális termékek létrehozása, amelyek a lehető legjobb támogatást adják az istállónak a mindennapi munkában, és elősegítik a maximális teljesítményt. Egy olyan sportágban, amely a folyamatos fejlesztésen alapul, a kollekció új trendeket is teremt a motorsport kultúrájában. A legmodernebb adidas technológiával egy friss, innovatív megközelítéssel érkeznének a paddockba és azon túl.

Mivel a rajongók állnak ennek az együttműködésnek a középpontjában, az adidas és az Audi F1 Team a kezdetektől fogva magáévá tette a sport iránti szenvedélyüket. Olyan együttműködést alakítottak ki, amely túlmutat a ruházati cikkek fejlesztésén. A sport, az innováció és az érzelmekre ható formatervezés iránti közös kulturális szenvedélyük által összekötve a két márka még az első futam előtt világszerte exkluzív ruházati, cipő- és kiegészítő termékcsaládot dob piacra, amelynek köszönhetően a rajongók kifejezhetik szolidaritásukat a csapattal. Gernot Döllner, az AUDI AG vezérigazgatója és a Sauber Motorsport AG igazgatótanácsának elnöke így nyilatkozott:

„Az adidas és az Audi évtizedek óta együttműködik az élsportban – közös értékeken és a teljesítményen keresztül történő inspirálás vágyán alapulva. A Forma-1-ben való partnerségünk messze túlmutat az innováció és a csúcsteljesítményre való törekvésen: két progresszív márka erősségeit és vízióit ötvözi. A hamarosan megjelenő adidas termékpaletta a tisztaság és a precizitás jellemzi, akárcsak az Audi új formatervezési filozófiáját. Az a tény, hogy az adidas-szal közösen alakítjuk ki márkánk bemutatkozását a motorsport királykategóriájában, aláhúzza az együttműködésünk iránti nagy bizalmunkat és elismerésünket.”

Bjørn Gulden, az adidas vezérigazgatója hozzátette:

„Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy partnere vagyunk a jövőbeli Audi F1 csapatnak, és támogatjuk debütálásukat a sport legmagasabb szintű kategóriájában. Az ikonikus négy gyűrű és a három csík találkozása a 2026-os paddockban a motorsport izgalmas új fejezetét jelenti. Az F1 iránti folyamatos elkötelezettségünk részeként ez az együttműködés jól mutatja, hogy a pályán és azon kívül is olyan márkákkal való kapcsolatra koncentrálunk, amelyek közös meggyőződésekben és innovatív szemléletmódban gyökereznek. Nagyon várjuk, hogy bemutathassuk mindazt, amit terveztünk. Szeretnénk, hoy a versenyzőik és a csapat sikeresek legyenek, és új generációt vonzzanak a motorsport rajongói közé!”

Jonathan Wheatley, a debütáló Audi F1 csapat csapatfőnöke még ennyit mondott:

„Ez a partnerség két ikonikus márkát – a négy gyűrűt és a három csíkot – hozza össze a száguldó cirkuszban. Merész előrelépést jelent az Audi F1 rajtrácsra vezető útján. Az adidas segítségével olyan elit technikai sportfelszereléssel látjuk el a munkatársainkat, amely a legfontosabb területeken javítja a teljesítményüket. A versenyzésen túlmenően közös elkötelezettségünk, hogy innovációval, stílussal és a kiválóságra folyamatos törekvéssel hatást gyakoroljunk a pályán kívül is. Együtt merész márkaaktivitásokat és forradalmi élményeket fogunk létrehozni.”

Vámosi Péter

Recent Posts

Zolder az első állomása a kamion Eb őszi dupla hétvégéjének

A Circuit Zolder pályára visszatérő Goodyear FIA ETRC az első a dupla versenyhétvégéből Le Mans…

2 óra ago

A Ferrari elnöke közmunkát vállal, az adócsalási ügye lezárása érdekében

A Stellantis és a Ferrari elnöke, John Elkann vállalta, hogy egy évig közösségi szolgálatot végez…

5 óra ago

Az összes topcsapat érdeklődik az egyik F1 újonc iránt, de ő marad a helyén

Az Olasz Nagydíj a 2025-ös Forma-1-es szezon egyik legkevésbé eseménydús futama volt az utolsó körökig.…

7 óra ago

Verstappen megdicsérte az új csapatfőnökét a teljesen más szemlélete miatt

Max Verstappen szerint a Red Bull új csapatfőnöke, Laurent Mekies jelentős szerepet játszott abban, hogy…

9 óra ago

Carlos Sainz fontos életleckét adott egy rajongónak

A Williams Racing pilótái, Carlos Sainz és Alexander Albon egy interaktív kérdezz-felelekben vettek részt a…

19 óra ago

A McLaren pilótájával szemezget a Red Bull

Max Verstappen bravúros monzai sikere után némileg jobb légkör veszi körül a Red Bullt, ám…

21 óra ago