Categories: F1

A Forma-1 belép a gyerekszobkába: lakberendezési márkával kötött partnerséget

A Forma-1 a Pottery Barn Kids és a Pottery Barn Teen márkákkal együttműködve először mutat be olyan lakberendezési kollekciót, amely kifejezetten gyerekeknek és tinédzsereknek készült. Az F1 közlemlénye szerint a termékek a versenypályák világát idézik meg, miközben modern, letisztult formavilágot képviselnek.

A gyerekeknek szóló sorozatban ágyneműk, szőnyegek, dekorációs elemek és kiegészítők találhatók, amelyek játékos, mégis elegáns hangulatot visznek a szobákba. A tinédzserek számára készült kollekció pedig merészebb, versenyzés ihlette részletekkel – például kerék- és gumimotívumokkal díszített világítással, karakteres szőnyegekkel és látványos ágytakarókkal – teremti meg a sebesség hangulatát.

A kollekciók közös jellemzője a markáns színvilág: versenypiros, mélyfekete, hófehér és fémes árnyalatok váltakoznak, kiegészítve ikonikus kockás mintákkal, minőségi hímzésekkel és grafikákkal.

Ez az együttműködés a Forma-1 első közös projektje a Williams-Sonoma, Inc.-vel, amely a fenntarthatóságot és a minőségi dizájnt képviseli. A partnerség célja, hogy az F1 közelebb kerüljön a fiatalabb rajongókhoz is.

Emily Prazer, a Formula 1 kereskedelmi igazgatója elmondta:

„A Formula 1® for Pottery Barn Kids és Pottery Barn Teen kollekciók a versenyzés izgalmát hozzák el azoknak a fiatal rajongóknak a szobáiba, akik osztoznak velünk a sebesség iránti szenvedélyben. Ez az izgalmas együttműködés remek példája annak, hogyan újít a Forma-1 és köt partneri kapcsolatokat vezető márkákkal, hogy új és kreatív módon legyen jelen rajongói számára.”

Jennifer Kellor, a Pottery Barn Kids és Pottery Barn Teen elnöke hozzátette:

„A Forma-1 az innovációt, a sebességet és az izgalmat képviseli. Együttműködésünk a fenntarthatóság és a minőségi lakberendezés iránti elkötelezettségünket ötvözi a Forma-1 energiájával, olyan módon, amely merész, igényes és hiteles.”


A hivatalos tájékoztatást kiegészítenénk azzal, hogy a Pottery Barn egy amerikai lakberendezési márka. Olyannyira amerikai, hogy a weboldala sem érhető el Magyarországról, azt csak VPN-nel tudtuk meglesni.

Példának okáért a kids kollekció legolcsóbb darabja egy kulacs, ami forintba átszámolva durván 10.000-be kerül. A legdrágább termék pedig egy ágynemű szett, ami mérettől függően 439-535 dollárba kerül, ami kb 145.000-177.000 forint.

Tajthi Andrea

Kb negyed évszázada vagyok F1 rajongó, nagyjából 12 éve pedig nem csak nézem, hanem írom is az autósport híreket. :)

Recent Posts

Verstappen már Baku és Szingapúr között visszatérne a Nordschleifére GT-zni

Max Verstappen sikeresen megszerezte a GT3-as autók vezetésére jogosító engedélyét a Nürburgringen, miután teljesítette a…

3 perc ago

Újra lesérült az Aprilia motorosa, csapata közleményt adott ki

Az Aprilia motorosait továbbra is sújtják a sérülések. Javában zajlik a San Marinó-i Nagydíj utáni…

1 óra ago

A McLaren bejelentette az új, óriási olajipari támogatóját 2026-tól kezdve

A McLaren megerősítette, hogy a következő Forma-1-szezontól a Motul lesz az istálló hivatalos beszállítója. A…

4 óra ago

Verstappen és a Mercedes titkos tárgyalásai – Wolff most mindent elmondott

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke elárulta, valóban beszélt Max Verstappennel egy esetleges átigazolásról, de a…

6 óra ago

Luxusmárkák gyűjtőhelyévé vált a Forma-1

A 2025-ös szezon előtt a francia luxuskonglomerátum, az LVMH (Louis Vuitton Moët Hennessy) írt alá…

8 óra ago

Öt motorszállító az F1 új korszakában – Lássuk, ki kivel van!

2026-ban új szabályok lépnek életbe a Forma-1-ben és a csapatok száma is 11-re emelkedik. Az…

10 óra ago