Fotó: Penske Entertainment: James Black / IndyCar
Gőzerővel készül a debütálásra az amerikai Cadillac Forma-1-es csapata. A kezdéshez már szinte minden adott, ám a háttérben még van hova felzárkózni.
Van csapatfőnök, motorbeszállító, versenyzők, sikeres tesztek. Azonban a nagy tervekhez elengedhetetlen komoly és nagy háttérszemélyzet.
Nem túlzás, hogy utóbbi jelenti a legnagyobb kihívást az újonc számára. Debütánsokként nehéz meggyőzni más csapatok szakembereit a csatlakozásról, pluszban sok máshonnan távozó alkalmazott még a kötelező „kertészkedési” szabadságát tölti.
Az f1oversteer.com beszámolója szerint a Graeme Lowdon vezette istálló már eddig is dupla fizetésért csábított embereket, ám a folyamat felgyorsítása érdekében minden követ és pénzt megmozgatnak. Az amerikaiak ugyanis minden munkavállalónak háromszoros fizetést kínálnak, mint a korábbi állomáshelyeiken.
A pénz tehát nem lehet akadály a gyári istálló számára, noha a nem is olyan régmúltban volt már hasonló nagy vállalat, aki gyári csapatként temérdek pénzt égetett el az F1-ben, komoly siker nélkül, ez volt a Toyota…
Nikolas Tombazis, az FIA együléses autóversenyekért felelős igazgatója cáfolta azokat a híreszteléseket, miszerint a Forma-1…
A Mercedes megerősítette, hogy George Russell betegség miatt kihagyja az Azerbajdzsán Nagydíj médianapját, hogy pihenjen…
A jövő héten elkezdi ázsiai túráját a MotoGP, ahol egy fontos ügy végére kerülhet pont.…
A Red Bull Racing vezető tanácsadója, Helmut Marko hivatalosan is bejelentette, hogy Max Verstappen indul…
Nico Rosberg véleményt nyilvánított George Russell mercedeses szerződésének helyzetéről. A Forma-1 2016-os világbajnoka részletesen elmondta,…
Sébastien Buemi nem először jár Szegeden, Nick Heidfeld viszont igen, és mindkét ex-F1 pilóta az…