Lando Norrisnak nem volt ellenfele Mexikóban, és a pontversenyben is átvette a vezetést.
A 71 körös Mexikói Nagydíjon Lando Norris várta az élről a rajot. Mellette Charles Leclerc foglalt helyet, mögöttük pedig Lawis Hamilton és George Russell. Őket Max Verstappen, Andrea Kimi Antonelli, Oscar Piastri és Isack Hadjar sorakozott fel a top 8-ban. Közülük egyedül Verstappen rajtolt közepes keverékű Pirelliken, míg a többiek a lágy abroncsokon startoltak.
A rajt után egy kis káosz alakult ki az első kanyarban és az után. Verstappen megelőzte Russellt, de a külső ívre került, és nem votl helye elfordulni, így inkább átnyargalt a füvön. Leclerc az élre keveredett egy kis időre, de ő is levágott egy kanyart, ezért vissza kellett adnia a pozíciót.
A 6. körben Verstappen próbálta megelőzni Hamiltont, ám összeütköztek, aminek köszönhetően Verstappen ismét fűnyíró üzemre kényszerült kapcsolni. Pályára visszatérése során pedig Oliver Bearmen előzte őt meg. Ezt követően Hamilton is a füvön kötött ki egy elfékezés után, és vizsgálni is kezte őt a versenybíróság, mivel a szabályokkal ellentétben nem a kijelölt „menekülő” aszfaltcsíkon tért vissza a pályára a négyes kanyarnál, hanem a füvön keresztül. Ezért később 10 másodperces büntetést kapott.
Eközben Liam Lawson a rajtnál első szárny sérülést szenvedett, de feltehetően más sérülése is lett az autójénak, mert a 9. körben visszatért a boxutcába és technikai okokból feladta a versenyt.
Eközben Yuki Tsunodának a 11. körig sikerült maga mögött tartania Piastrit, ám akkor az ausztrál étvette tőle a 8. helyet.
Hamilton a 24. körben érkezett kerékcserére, mely előtt letöltötte időbüntetését. Egy körrel később Bearman és Piastri is kereket cseréltek, majd Russell is így tett.
Carlos Sainz boxutcai gyorshajtásért kapott 5 másodperces büntetést, míg Nico Hülkenberg beállt a boxba és feladta a versenyet.
Norris az élről a 34. kör végén cserélt kereket, és volt akkora előnye, hogy vissza is tért az élre. Őt a közepes gumikon rajtoló Verstappen követte, majd a már kereket cserélt Leclerc, és Bearman.
Ezzel szinte egyidejűleg Fernando Alonso is feladni kényszerült a versenyt, feltételezett fékhiba miatt.
A 38. körben Verstappen is kereket cserélt és a 8. helyen tért vissza a pályára.
Russell hosszú körökön át kérlelte a csapatát, hogy csapattársa, Antonelli engedje őt maga elé, mert Piastri vészesen érkezett a nyakára. Miután már sokadszorra kérte, végül eleget tettek a kérésnek és az olasz maga elé engedte Russellt, a 4. helyre.
A 45. körben egyszerre érkezett második kerékcserére Antonelli, Piastri és Hamilton. Antonelli kerékcserékét azonban elrontották, sokáig tartott, így Piastrinak sikerült elé kerülnie.
Utána Bearman és Russell is érkezett cserére, így Verstappen előre képett a harmadik helyre.
Piastri átvette a hatodik helyet Esteban Ocontól, de meg kellett küzdenie a pozícióért.
Carlos Sainz ismét büntetést kapott boxutcai sebességtúllépését, ezúttal boxutca áthajtásos büntetést.
A 60. körben Piastri remek manőverrel, végül simán megelőzte Russellt és feljött az 5. helyre. Miután Russell nem csak, hogy nem tudta megelőzni Bearmant, de még Piastri is megelőzte, Antonelli azonnal jelezte rádión, hogy ebben a helyzetben nekik vissza kellene cserélniük a pozícióikat. Ez pedig utána meg is történt.
Bortoleto is remek előzést mutatott be Hadjarrak szemben a 10. helyért.
A hajrában Verstappen üldözőbe vette Leclerc-t. A 70. körben már nagyon a nyakában volt, mikor virtuális biztonsági autós fázis (VSC) lépett életbe, mert Sainz autója a pálya szélén parkolt. Az utolsó körben támadhatott újra Verstappen, de előzni már nem maradt ideje.
A versenyt végül gond nélkül Norris nyerte meg, Leclerc és Verstappen előtt. Bearman is kivédte Piastrit, így ők a 4. és 5. helyen értek célba. A pontszerzők sorát Antonelli, Russell, Hamilton, Ocon, és Bortoleto zárta.
Norris ezzel átvette a vezetést a pontversenyben Piastritól.






