A Forma-1 meghosszabbította hosszú távú partnerségét a Heinekennel, így a két fél együttműködése több mint egy évtizeden át folytatódik.
A sörmárka először 2016-ban kötött partnerséget a sporttal, és legutóbb 2023 májusában írt alá rövid távú hosszabbítást. Az eredeti megállapodás értéke a hírek szerint 250 millió dollár volt a teljes időtartamra.
A Heineken jelenleg a Forma-1 második legrégebbi globális partnere a DHL után, amely 2004 óta van jelen a sorozatban.
A legújabb többéves megállapodás értelmében a Heineken 0.0, a márka alkoholmentes terméke lesz a F1 Fan Zone névadó szponzora minden versenyen, személyes installációkkal és kiterjedt márkaépítéssel. A Heineken emellett minden szezonban három nagydíj névadási jogát is megszerezte.
Az új megállapodás keretében a márka rajongói elkötelezettségi stratégiájának egyik legfontosabb eleme a Forma-1 első „szezonjegyének” bevezetése. Minden évben egy rajongó és annak egy vendége lehetőséget kap, hogy a naptárban szereplő összes nagydíjon részt vegyen, utazással és szállással együtt.
A kezdeményezést Brandon Burgess ihlette, aki a közösségi médiában vált ismertté azzal, hogy teljes munkaidős állása mellett minden nagydíjon részt vett ebben a szezonban. Ő lett a szezonbérlet első tulajdonosa, és jövőre a Heineken a F1 Unlocked oldalon keresztül versenyt hirdet a következő tulajdonos kiválasztására.
„A Heineken közel egy évtizede áll a Forma-1 oldalán, és közös szenvedélyük, hogy páratlan élményt és látványosságot nyújtsunk rajongóiknak” – mondta Stefano Domenicali, a Forma-1 elnök-vezérigazgatója.
„Szeretném megköszönni a Heineken családnak, Dolfnak [van den Brinknek] és csapatának a folyamatos támogatást, és örülök, hogy partnerségünk még több izgalmat hoz majd a nézőknek a pályán és azon kívül is az elkövetkező években.”
„A motorsportban az innováció a DNS-ünkben van, ezért örülök, hogy a Heineken továbbra is feszegeti a határokat a rajongók bevonása és az eseményekhez való még közelebb hozás terén.”
Dolf van den Brink, a Heineken vezérigazgatója és igazgatótanácsának elnöke hozzátette: „Miután közel egy évtizeden át együtt teremtettünk felejthetetlen élményeket a rajongóknak, örülök, hogy meghosszabbítjuk és kibővítjük partnerségünket a Forma-1-gyel.”
„Partnerségünk új fejezete többről szól, mint szponzorálásról – a rajongókkal való kapcsolatteremtésről, egyedi élmények létrehozásáról és a globális F1-rajongók ünnepléséről. A szerződés megújításának ünneplésére izgatottan indítjuk el a sportág első szezonbérletét, amely egy rajongónak és egy barátjának lehetőséget ad arra, hogy a szezon minden versenyén részt vegyen – ez valóban egy életre szóló kaland.”
„Alig várjuk, hogy még több rajongóknak szóló aktiválást, közös élményt nyújthassunk, és bemutathassuk az F1-et körülvevő hihetetlen energiát, mind a pályán, mind azon kívül – mindezt egy hideg Heineken (0,0) sörrel a kezünkben.”






