A Williams leleplezte új, különleges festését a közelgő Las Vegas-i Nagydíjra.
A fényezés a csapat együttműködését ünnepli a névadó támogatójával, az Atlassian-nal és annak Rovo nevű mesterséges intelligenciájával. A Grove-ban bázisú csapat most, a COTA után, második egymást követő Formula 1-es hétvégére mutatta be különleges dizájnját az Egyesült Államokban. James Vowles csapatfőnök így fogalmazott:
„Ez a feltűnő festés a legújabb ünnepi együttműködésünk az Atlassiannal, akik segítenek felgyorsítani technológiai átalakulásunkat és visszajuttatni a Williamst a csúcsra. Nem is lehetne ennél megfelelőbb helyet találni ennek a bemutatására, mint Las Vegas, az egyik legfejlettebb technológiai város a világon.”
Az istálló informatikai és elemzési igazgatója, Sorin Cheran hozzátette:
„A mozgalmas Forma-1-es idény alatt gyorsan kell előrelépnünk és megoldásokat találnunk. A Rovo segít nekünk az Atlassian rendszerében található fájlok, adatok és információk között keresni, ami végső soron lehetővé teszi számunkra, hogy gyorsabban fejlesszünk és megtaláljuk a legmegfelelőbb köridőt. Ez elengedhetetlen, ha el akarjuk érni azon célunkat, hogy visszatérni az élre és még több világbajnokságot nyerni.”
A Williams csapatfőnöke is indulna komoly GT3-as versenyen, nem is akármilyen csapattársakkal






