Nem biztos, hogy kitölti szerződését.
Az idei szezonja sem úgy alakul a Ferrarinak, ahogy az eredetileg eltervezték. A tavalyi szezon utolsó futamáig harcban voltak a McLarennel a konstruktőri bajnokságért, amiből arra lehetett következtetni, hogy idén hasonlóan jól megy majd a csapatnak.
Ez nem így lett. A Ferrari idén még nyeretlen, és nem úgy néz ki, hogy ez változhat. A csapat két pilótája, Charles Leclerc az ötödik, Lewis Hamilton a hatodik helyen áll a tabellán. A hétszeres világbajnok hosszú idő után a leggyengébb szezonját teljesíti, ahol helyezés alapján jobban áll, mint tavaly, de pontok és teljesítmény alapján rosszabb.
Hamilton 2025-ben még nem tudott dobogóra állni, ami pályafutásában sosem esett meg. A Ferrarinál felállított egy negatív rekordot, mert az olaszoknál még senkivel nem fordult elő, hogy nem jutott dobogóra huszonegy futam alatt. Nem mellesleg a brit versenyző problémái miatt többször előtérbe került, hogy a Haas pilótája, Oliver Bearman teljesítménye miatt a Ferrari által támogatott pilótát emlegetik lehetséges utódjaként 2027-ben, ha a következő szezonban is szenved. Hamilton azonban jelezte, hogy szerződése a Ferrarival három évre szól, 2027 végéig, de az F1 világában már előfordult, hogy egy élő szerződést bontottak fel.
Amikor a negyvenéves pilótától megkérdezték, hogy az új szerződésről mikor lesz szó a Ferrarinál, és mikorra várja a tárgyalások megkezdését, így válaszolt: „Elég hosszú szerződéssel rendelkezem. Normális esetben, amikor szerződést kötnek, általában egy évvel azelőtt kezdik el a tárgyalásokat. Jelenleg még egy kicsit messze vagyok ettől.”
Arra a kérdésre, hogy akkor ezek a tárgyalások jövőre lesznek-e, arra elég egyértelmű választ adott: „Nem.”
Juventus és a Ferrari is veszíthet az Agnelli-családon belüli feszültségen






