A második szabadedzésre mindenki visszaült a saját autójába, aki az FP1-en átengedte azt egy újoncnak. Mindeközben besötétedett és villanyfény mellett kezdődött meg a körözés.
Annak ellenére, hogy az első gyakorlást Oscar Piastri kihagyta, nem siette el a pályára hajtást az FP2-n – később lépett pályára, mint mindenki más.
Oliver Bearman nyitott az élen 1:24.744-es idővel, majd a 2026-ra a Red Bullhoz frissen szerződtetett Isack Hadjar vette át a vezetést.
Max Verstappen egy véletlen feltartást intézett a bajnoki éllovas Lando Norris számára, aminek a brit nyilvánvalóan nem örült.
Norris később közepes gumikon a harmadik helyre ért fel, 0,125 másodperccel lemaradva Hadjartól. Az előtte lévő két autó azonban lágy gumikon futotta meg az idejét. Ezt követően aztán sorra elkezdtek lágy gumikra váltani a versenyzők.
Norris ezt követően az élre állt, míg Piastri ekkor még csk a 10. helyen állt, miután hibázott az elsőp kanyarban. Piastri a második gyors körén aztán a 6. kanyarban csúszott meg. Így továbbra is a 10. helyen állt.
„Haver, ez az autó őrületes, nem tudom, hogy… Hogy lehet ilyen jó!” – hangzott Bearman pozitív rádióüzenete, ami különösern érdekes annak tükrében, hogy az első szabadedzésen műszaki gondokkal küzdött.
A leggyorsabb végül Norris volt a második szabadedzésen, mögötte pedig Verstappen, Russell, Bearman, Hülkenberg és Bortoleto előtt.
Végeredmény hamarosan…






