Változtat a szuperlicenc-pontok kiosztásán az FIA.
A korábbiakhoz hasonlóan az IndyCar bajnokság első 10 helyezettje szuperlicenc pontokat kap, azonban a pontok elosztása 40-30-25-20-15-10-8-6-3-1 lesz, a korábbi 40-30-20-10-8-6-4-3-2-1 helyett. Ezzel az IndyCar lesz a második olyan széria, amely a Forma-1 szempontjából a legfontosabb lesz. Az első helyen továbbra is a Formula 2 lesz, amely az F1 elsőszámú nevelőszériája. Az F2 után az IndyCar jön és a Formula 3.
Ennek legnagyobb kárvallottja a Forma-1-be igyekvő Colton Herta, aki kétszer is megpróbált váltani, de mindegyik alkalommal a pontok hiánya miatt esett ki. Ha az új rendszer szerint számolnánk Herta pontjait, akkor már lenne lehetősége debütálni az F1-ben. A Forma-1-hez 40 pont szükséges, jelenleg így 39 pontja lenne, de a maradék egyet egy szabadedzéses beugrással elérhette volna.
Érdekesség, hogy az IndyCar mezőnyéből mindössze négyen lennének jogosultak a Forma-1-es szereplésre. A sorozat királya, a négyszeres bajnok Álex Palou (120 szuperlicenc-pont), a hatszoros világbajnok Scott Dixon (56), a McLaren tartalékosa Pato O’Ward (48) és a háromszoros V8 Supercars-bajnok Scott McLaughlin (41).
A bejelentés után Palou nem volt rest trollkodni egyet, és trófeáival állva kiírta:
„Van 2 eladó szuperlicencem. Nem használt, csak komoly érdeklődők jelentkezzenek.”
I have 2 super licenses for SALE.
They haven’t been used, only serious inquiries.
— Alex Palou Montalbo (@AlexPalou) December 10, 2025
A spanyol pilótát is rengetegszer szóba hozták a Forma-1-gyel, és 2023-tól a McLaren tartalékosa is volt, ahonnan botrányok közepette lépett ki.
Schumacher teljesen elkötelezett az IndyCar felé, még ha az veszélyesebb is






