F2

A Red Bull az F2-ben hozta azt ma, amit az F1-ben nem sikerült

A Red Bull által támogatott Isack Hadjar megszerezte első győzelmét a Formula 2-ben a Campos Racing színeiben, majd büntetést kapott, és másnap ismét megszerezte első győzelmét.

A szombati sprintversenyen a rajt után Hadjar átvehette volna a vezetést, de amikor megpróbálta megelőzni a pole-ból induló Staneket, csapattársát, Josep María Martíval ért össze, aki így összeütközött a második helyről induló Gabriel Bortoletóval. Utóbbi kettő már néhány méter után kiesett, és érkezett a Safety Car.

Az első kör nagy nyertese Victor Martins volt, aki fél kör alatt nyolc helyet javított és a 21. helyről a 13. helyre jött fel.

A Safety Car mögötti öt kör után a 7. körbe érve indult újra a verseny, mikor Zane Maloney az ötödik helyről a 10. helyre esett vissza, miután a 6-os kanyarban a kavicságyat is meglátogatta.

A 10. körben, a 12. kanyarban Andrea Kimi Antonelli megpördülése Richard Verschoor-t is megforgatta, és Paul Aron autójának első szárnya is megsérült. A PREMA és a Trident versenyzői a helyszínen kiestek, és ismét a Safety Car érkezett pályára.

A 15. körben Hadjar megelőzte Staneket, és végül a versenyt is ő nyerte Stanek és Hauger előtt.

A verseny után azonban többen is büntetést kaptak, köztük Hadjar, aki így elvesztette győzelmét.

A verseny eleji ütközésért 10 másodperces időbüntetést kapott.

A vasárnapi főversenyen Dennis Hauger tökéletes rajtot vett és Andrea Kimi Antonelli vette be az 1-es kanyart. A Zak O’Sullivan és Roman Stanek közötti, hátrébb lévő érintkezés miatt a sprint győztes megpördült, és az utolsó helyre csúszott. Az ART Grand Prix versenyzője 10 másodperces időbüntetést kapott az incidensért.

Az első kör további részében Antonelli a 11-es kanyarban átvette a vezetést, de az MP pilótája a következő körben válaszolt, és a 9-es kanyarban a DRS segítségével visszavette a vezetést.

A 12-es kanyarban Kush Maini megszerezte a harmadik helyet Maloney-tól, majd Antonellit is megelőzte és a második helyért.
A 7. körben egy rövid virtuális Safety Car-fázisra került sor, miután Joshua Duerksen O’Sullivannal ütközött.

A 9. körben Maini a DRS segítségével átvette a vezetést Haugertől. Utóbbi a 11. körben a 6-os kanyarban ütközött, ami miatt a virtuális biztonsági autós fázis következett, majd az autó mentése idejére a valós biztonsági autó lépett pályára.
Miután mindenki megejtette kerákcseréjét, Hadjar ismét az élen állt, és végül meg is nyerte a versenyt Aron és Maloney előtt.

Tajthi Andrea

Kb negyed évszázada vagyok F1 rajongó, nagyjából 12 éve pedig nem csak nézem, hanem írom is az autósport híreket. :)

Recent Posts

Korszakváltás a quadpiacon: bemutatkozott a Can-Am Outlander Electric

A világújdonság Magyarországon az AMTS-en és a Jetpower bázisán látható majd elsőként. A BRP Inc.…

7 perc ago

Ő lehetne Hamilton utódja a Ferrarinál?

Lewis Hamilton gyermekkori álmát valósította meg azzal, hogy a Mercedes-től a Ferrarihoz igazolt. Azonban 2025-ben…

1 óra ago

Hivatalos: Bautista távozik a Ducatitól és már az utódját is bejelentették

Iker Lecuona a következő szezonban Álvaro Bautista helyét veszi át az Aruba.it Racing – Ducati…

2 óra ago

Pihenő után ismét megtornáztatjuk az agyad: Itt a legújabb F1-es kvízünk!

Három hét pihenő és nyári szünet után ismét Forma-1-es versenyhét van, ami azt jelenti, hogy…

3 óra ago

A paddock négylábú sztárjai – Kutyák Világnapja az F1-ben

A Forma-1 világa a lóerőkről, a taktikáról és a feszültségről szól. De a sisak mögött…

5 óra ago

Bottas bizarr futócipőt elemez, amellyel holnap az Adidas rekordot akar dönteni!

A teljesítmény és a tudomány határainak örökös feszegetése érdekében az Adidas bemutatja eddigi legmerészebb innovációját:…

15 óra ago