Fotó: Dutch Photo Agency / Red Bull Content Pool
A Red Bull által támogatott Isack Hadjar megszerezte első győzelmét a Formula 2-ben a Campos Racing színeiben, majd büntetést kapott, és másnap ismét megszerezte első győzelmét.
A szombati sprintversenyen a rajt után Hadjar átvehette volna a vezetést, de amikor megpróbálta megelőzni a pole-ból induló Staneket, csapattársát, Josep María Martíval ért össze, aki így összeütközött a második helyről induló Gabriel Bortoletóval. Utóbbi kettő már néhány méter után kiesett, és érkezett a Safety Car.
Az első kör nagy nyertese Victor Martins volt, aki fél kör alatt nyolc helyet javított és a 21. helyről a 13. helyre jött fel.
A Safety Car mögötti öt kör után a 7. körbe érve indult újra a verseny, mikor Zane Maloney az ötödik helyről a 10. helyre esett vissza, miután a 6-os kanyarban a kavicságyat is meglátogatta.
A 10. körben, a 12. kanyarban Andrea Kimi Antonelli megpördülése Richard Verschoor-t is megforgatta, és Paul Aron autójának első szárnya is megsérült. A PREMA és a Trident versenyzői a helyszínen kiestek, és ismét a Safety Car érkezett pályára.
A 15. körben Hadjar megelőzte Staneket, és végül a versenyt is ő nyerte Stanek és Hauger előtt.
A verseny eleji ütközésért 10 másodperces időbüntetést kapott.
A vasárnapi főversenyen Dennis Hauger tökéletes rajtot vett és Andrea Kimi Antonelli vette be az 1-es kanyart. A Zak O’Sullivan és Roman Stanek közötti, hátrébb lévő érintkezés miatt a sprint győztes megpördült, és az utolsó helyre csúszott. Az ART Grand Prix versenyzője 10 másodperces időbüntetést kapott az incidensért.
Az első kör további részében Antonelli a 11-es kanyarban átvette a vezetést, de az MP pilótája a következő körben válaszolt, és a 9-es kanyarban a DRS segítségével visszavette a vezetést.
A 12-es kanyarban Kush Maini megszerezte a harmadik helyet Maloney-tól, majd Antonellit is megelőzte és a második helyért.
A 7. körben egy rövid virtuális Safety Car-fázisra került sor, miután Joshua Duerksen O’Sullivannal ütközött.
A 9. körben Maini a DRS segítségével átvette a vezetést Haugertől. Utóbbi a 11. körben a 6-os kanyarban ütközött, ami miatt a virtuális biztonsági autós fázis következett, majd az autó mentése idejére a valós biztonsági autó lépett pályára.
Miután mindenki megejtette kerákcseréjét, Hadjar ismét az élen állt, és végül meg is nyerte a versenyt Aron és Maloney előtt.
Nyolcadik évfordulójához érkezett Nicky Hayden halála. A 2006-os MotoGP-világbajnok, akit a motorsport világában csak „Kentucky…
A MotoGP éllovasa, Marc Márquez magabiztosan nyilatkozott a szezon hátralévő részével kapcsolatban, és világossá tette:…
Teljes gőzzel folytatódik a 2025-ös Goodyear FIA Kamion Európa-bajnokság, amely Misanóból egyenesen a DEKRA Lausitzringre…
A silverstone-i Brit Nagydíj előtt az Aprilia Racing hivatalos közleményt adott ki, hogy véget vessen…
Igazi kuriózum vár a motorsport szerelmeseire idén nyáron Laguna Secában: július 11. és 13. között…
Netflix F1-es dokumentumfilm-sorozata, a Drive to Survive (Hajsza a túlélésért), komoly elismerésben részerült. Megnyerte a…