Motorsportol.hu
2025. augusztus 28, csütörtök
  • Login
  • Kezdőlap
  • F1
  • Irány az F1!
    • F2
    • F3
    • F1 Academy
  • Moto
  • Kamion Eb
  • Minden más
  • Retró
  • Fan Zone
    • Kvízek
    • Könyvek
    • Film/sorozat
    • Utazás
    • Receptek
    • Puzzle
  • Ajánló
  • Autó
  • Galéria
  • Csatlakozz!
  • Vásárlás
No Result
View All Result
  • Kezdőlap
  • F1
  • Irány az F1!
    • F2
    • F3
    • F1 Academy
  • Moto
  • Kamion Eb
  • Minden más
  • Retró
  • Fan Zone
    • Kvízek
    • Könyvek
    • Film/sorozat
    • Utazás
    • Receptek
    • Puzzle
  • Ajánló
  • Autó
  • Galéria
  • Csatlakozz!
  • Vásárlás
No Result
View All Result
Motorsport Online
No Result
View All Result
Home Minden más

Bucsi Attila újabb nagy győzelmet aratott a TCR Eastern Europe-ban

Sajtóhír by Sajtóhír
2024.06.11.
Bucsi Attila újabb nagy győzelmet aratott a TCR Eastern Europe-ban

Fotó: M1RA Motorsport

ADVERTISEMENT

Bucsi Attila az idény harmadik versenyhétvégéjén már a harmadik futamgyőzelmét aratta a TCR Eastern Europe-ban.

A M1RA 16 éves autóversenyzője a Slovakiaringen rendezett fordulóban a mezőny legnehezebb autójával is kétszer dobogóra tudott állni, előbb második lett, majd a fordított rajtrácsos futamon a nyolcadik helyről indulva szerezte meg a győzelmet. Bucsi szorosan követi a címvédőt a nyári szünet előtt.

Ez is érdekelhet

Kamionverseny hangulatok, Slovakia Ring – Te is ott voltál?

Kamionverseny hangulatok, Slovakia Ring – Te is ott voltál?

2025.07.01.
Puzzle péntek: Kamionverseny az esőben – vajon te is elsőként végzel?

Puzzle péntek: Kamionverseny az esőben – vajon te is elsőként végzel?

2025.06.20.

Úgy érkezett a Slovakiaringre Bucsi Attila, hogy harminc kilóval nehezebb volt az autója, mint a bajnoki éllovas Mat’o Homolának, a mezőny jelentős részével szemben pedig ennél is nagyobb volt a hátránya a büntetősúlyok miatt, amelyeket az előző forduló legjobb pontszerzőjeként kapott.

Bucsi az időmérőn szenvedett is a nehéz autóval, bár a negyedik hely csak annak fényében tűnhetett gyengébbnek, hogy az idény korábbi két helyszínén egyaránt az első sorba kvalifikálta magát.

– Az időmérőn nagy hátrányt jelentett a súlytöbblet, és sokkal több sajnos nem maradt a körömben, ennyit jelent a nehéz autó – árulta el Bucsi Attila. – A futamok első felében is nagyjából az időmérős tendencia volt jellemző, a második részében viszont kamatozott a jó gumikezelés.

Bucsi végül mindkét futamon dobogóra állt, az első végén a második helyen intették le, a fordított rajtrácsos versenyen pedig a nyolcadik helyről indulva már az első körben feljött másodiknak, majd a negyedik körben a vezetést is átvette, ami után magabiztos sikert ünnepelt.

– A második szektor legelején, gyakorlatilag a harmadik kanyar után már második voltam – emlékezett vissza Attila. – Nagyon gyorsan történt minden, csak amikor legelőször átmentem a célvonalon, akkor realizáltam, hogy már második vagyok. Persze azelőtt is láttam, hogy előttem fizikailag csak egy autó van, de mással voltam elfoglalva.

Bucsi az idény harmadik fordulójában a harmadik győzelmét aratta, és mindannyiszor a fordított rajtrácsos verseny végén intették le az első helyen. – Arra számítottam, hogy az időmérőn jobb tempónk lesz, és a győzelemért inkább az első futamon tudok harcolni. Idén eddig ezt önhibánkon kívül még egyszer sem sikerült kivitelezni, viszont a második futamokon mindig összejött. Nem hiszek abban, hogy mindenkinek meg van írva a sorsa, de talán ennek most így kell valamiért történnie.

A Hungarian Motorsport Academy támogatását is élvező Bucsi tehát futamgyőzelemmel a tarsolyában mehet a TCR Eastern Europe nyári szünetére, a bajnokság csak augusztus első hétvégéjén folytatódik a csehországi Mostban. A M1RA pilótája továbbra is a második helyen áll, hátránya mindössze hat pont a címvédő Homola mögött.

– Lelkileg talán jó érzés lehet elöl állni a nyári szünet előtt, de ha objektíven nézzük, innentől ez egy háromfordulós bajnokság – utalt arra Bucsi, hogy minimális a különbség közöttük, és az idény utolsó három helyszínén dőlhet el a bajnoki cím sorsa.

Bucsi Attila győzelmekért száll harcba a TCR Eastern Europe-ban

Tags: Bucsi AttilaM1RA MotorsportMat’o HomolaSlovakia RingTCR Eastern Europe
Sajtóhír

Sajtóhír

Lesz újonc versenyző az F1-es mezőnyben 2026-ban?
18 Szavazat · 18 szavazat
Szavazok

Ajánló

Igazi időutazás a MotoGP múltjába és jelenébe – MotoGP Illusztrált történelem

Igazi időutazás a MotoGP múltjába és jelenébe – MotoGP Illusztrált történelem

2025.08.12.
Botrányok, cserék és történelmi pillanatok: Félévi F1-es értékelés

Botrányok, cserék és történelmi pillanatok: Félévi F1-es értékelés

2025.08.10.
Ott leszel az idei F1-es Magyar Nagydíjon? Ezeket az infókat mindenképp tudnod kell!

Ott leszel az idei F1-es Magyar Nagydíjon? Ezeket az infókat mindenképp tudnod kell!

2025.07.29.

TOP 5

  • A Stake F1 Team Kick Sauber csapat nem vehet részt a Holland Nagydíjon!

    A Stake F1 Team Kick Sauber csapat nem vehet részt a Holland Nagydíjon!

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Négyszeres bajnokot igazolna a Red Bull Verstappen mellé

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Várhatóan két Forma-1-es motor is figyelemre méltó lesz 2026-ban

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Ő lehetne Hamilton utódja a Ferrarinál?

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Kimi után Räikkönen is kell Toto Wolffnak?

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
Motorsportol

F1, F2, F3, MotoGP, Kamion Eb és egyéb motorsport hírek.

Mindenki motorsportol!

ADATBANK

Közösségi média moderálási alapelvek

Kapcsolat

Impresszum

RSS

ÁSZF

Adatkezelési tájékoztató

Szerzői jogok

Feliratkozás

  • „Paddock club” közösség
  • „Paddock news” lista

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • Kezdőlap
  • F1
  • Irány az F1!
    • F2
    • F3
    • F1 Academy
  • Moto
  • Kamion Eb
  • Minden más
  • Retró
  • Fan Zone
    • Kvízek
    • Könyvek
    • Film/sorozat
    • Utazás
    • Receptek
    • Puzzle
  • Ajánló
  • Autó
  • Galéria
  • Csatlakozz!
  • Vásárlás

© 2024 Motorsportol.hu