Nem versenyzik tovább a McLaren a Formula-E-ben, jelentette be a csapat pénteken.
Az angol istálló három szezon után int búcsút az elektromos szériának. Ezt a döntést azt követően kellett meghozni, hogy bejelentették a csatlakozásukat a WEC-be. Mivel a Forma-1 és a WEC után, az IndyCarban és Formula-E-ben is rendelkezik csapattal a McLaren, választani kellett egy projekt közül, hogy valamelyiket leállítsák. Végül a Formula-E itta meg a levét, azt azonban egyelőre nem tudni, hogy a csapat teljesen kivonul-e, vagy új köntösben marad.
A tervek szerint szeretnék, ha valaki átvenné a helyüket, ezzel pedig nem csökkenne a bajnokság létszáma. Korábbi pletykák a McLarent a Hyundaijal való esetleges közös vállalkozással hozták összefüggésbe, és a Saward értesülései szerint a csapatfőnök, Ian James eladásra készül, így a Stellantis is szóba jöhet. A multinacionális autógyártónak jelenleg két erős Formula-E csapattal rendelkezik. A DS Penskével és a Maserati MSG Racinggel, de mindkét csapat jövője jelenleg bizonytalan. A DS Penske szétválhat, az amerikai csapat a pletykák szerint a Porschéval szeretne közös vállalatot alapítani. A Maserati belépése pedig a finanszírozás függvénye, a befektetők keresése közepette.
A McLaren viszont szeretné a lehető legjobban lezárni az utolsó FE szezonját, de már minden erőbedobással a WEC-re fókuszálnak. A német hírportál, az e-Formula.News arról számolt be, hogy James Barclay, aki a múlt héten jelentette be, távozását a Jaguarnál betöltött pozíciójából, a McLaren WEC csapatának vezetője lesz. Versenyzőket még nem jelentett be a csapat, de Miami Nagydíjon a McLarennél versenyző Sam Bird elmondta, hogy érdekelné a lehetőség:
„Megcsinálni a Hypercart, és részese lenni az első győzelemnek a Hypercarban, és én voltam az első győztes két különböző kategóriában a McLarentől, ez király lenne.”
A McLaren a Formula-E-ben eddig 37 futamon állt rajthoz, 4 pole pozíciót, 1 győzelmet és 6 dobogós helyezést szerzett ez idő alatt.
A McLaren-vezér: „Elkerülhetetlen, hogy Norris és Piastri ütközzön”