Fotó: Gold & Goose / Red Bull Content Pool
Nemcsak a Ducati GP24-ese bizonyult előrelépésnek a katari teszt során, Jorge Martín saját magán is azonosította azokat az aspektusokat, amelyeken javíthat, hogy felkészült legyen a 2024-es szezonra.
A címvédő Francesco Bagnaia a téli tesztek után áradozott az új Ducati Desmosedici GP24-esről. Jorge Martín ezzel szemben Lusailban a hátsó vibrációra panaszkodott, akárcsak Enea Bastianini.
„A Ducati vizsgálja a dolgot. Először is, ez egy olyan dolog, amit nem tudok irányítani. Csak a motorozásomra és a versenyképességemre koncentrálok. Másodszor, azt hiszem, valami nem működött a motoron, amikor buktam, és az egész gépet újra kellett építenünk. Ha kicseréljük az összes alkatrészt, remélhetőleg a rezgések is megszűnnek. Ki fogunk próbálni néhány dolgot is, szóval elég nyugodt vagyok ezzel kapcsolatban.”
A GP24-en már most jobb a tavalyi GP23-ashoz képest. „Igen. Az első teszt sosem könnyű, és Malajziában volt néhány kétségem, a köridő és a második hely ellenére is az új motorral. Katarban azonban minden kétséget eloszlattam, sokkal gyorsabb voltam, és úgy gondolom, hogy más pályákon még jobb lehetek. Száz százalékig meg vagyok győződve arról, hogy az új motor jobb. A különbség nem nagy, de elégedett vagyok.”
Martín azonban a tél folyamán saját magán is dolgozott. „Mindig lehet fejlődni minden területen” – hangsúlyozta, bár már nagyon elégedett volt a vezetési stílusával és a sebességével, különösen a 2023-as szezon második szakaszában. Azonban 2024-ben több területen is szeretne javítani: „A szezon elején, mert tavaly ekkor szenvedtem a legtöbbet, és akkor kellett behoznom a lemaradást. A vasárnapokon, ezen is dolgozni kell a beállítások tekintetében, hogy talán jobban felkészítsem a motort. Emellett mentális szinten is.”
„Azt hiszem, mentálisan szenvedtem egy kicsit a 2023-as szezon végén, a nyomás éreztette hatását. Már-már egy kicsit megszállottja voltam annak, hogy nyernem kell, aztán nem jött össze. Szóval dolgoztam egy kicsit ezen a területen. Korábban nem dolgoztam rajta, de most már igen. Ez fontos, és úgy érzem, hogy egy kicsit jobban felkészültem, mint korábban. Megpróbáljuk majd megmutatni ezt a pályán.”
A római taxisok felháborodtak azon a feltételezésen, hogy annyira rosszul vezetnek, mint az "őrült" Max…
Bizonyára másképp zajlott volna a forgatás, ha nem Brad Pitt, hanem Tom Cruise lenne a…
Az Alpine ügyvezető tanácsadója, és immáron csapatfőnöke, Flavio Briatore azt állítja, hogy nem utasította az…
Pedro Acosta nyíltan kifejezte elégedetlenségét a KTM versenyképességével kapcsolatban, különösen második MotoGP-szezonja során. „Nem vagyok…
Komoly márkával indul a Cadillac szponzorainak bejelentése. Miközben a Cadillac gőzerővel készül a jövő évre,…
Luis Salom 2016. június 3-án, a Moto2-esek katalán hétvégéjének második szabadedzésén szenvedett halálos balesetet. Emlékezzünk…