Jack Miller úgy véli, hogy a sztárújonc Pedro Acosta előléptetése a KTM gyári csapatához 2025-re „logikus döntés volt”.
Mivel csapattársa, Brad Binder 2026-ig írt alá, Pedro Acosta a GASGAS Tech3-tól átkerül a „narancssárga” garázsba, hogy átvegye Jack Miller helyét. Az ausztrál azonban világossá tette, hogy „nem azért szerződött erre a projektre, hogy két év után távozzon”, és „természetesen” megfontolná, hogy maradjon egy RC16-oson a Tech3-as ülésre váltva.
„Acosta egész évben fantasztikus munkát végzett. Ő egy elképesztő újonc. Szóval számukra [a gyári csapathoz szerződtetni őt] logikus lépés. Nem vagyok túlságosan feszült. Inkább csak jobb eredményeket szeretnék elérni, hogy megpróbáljak egy kicsit szépíteni. Nyilvánvalóan nem azért jelentkeztem erre a projektre, hogy két év után távozzak. Nem ez a szándékom. Hatalmas előrelépéseket tettünk már, és úgy gondolom, hogy tovább tudjuk fejleszteni ezt a motort, hogy olyan legyen, ami felveheti a harcot a Ducatival.”
„Szilárdan hiszem, hogy a Tech3 már nem egy szatellit csapat. Ez alapvetően egy gyári [KTM] motor, ami piros. És ezt mi is tudjuk. Ahogy mondtam, nem azért vállaltam ezt a munkát, hogy két év után véget érjen, és ne élvezzem a hasznát. Ezek a projektek időt vesznek igénybe, és ezért vannak ezek a magasságok és mélységek, miközben valami jót építesz. Ez a dolgok rendje. A motor fejlesztésére irányuló törekvéseim soha nem tűntek el, és a pályán kívüli munkám sem halványult el. Keményebben dolgozom, mint valaha.”
Az ausztrál az idei szezon eddigi legjobb helyezése egy ötödik pozíció, de a világbajnokságban csak a 16. helyen áll, miután az elmúlt négy vasárnapi futamból háromszor is bukott. Mivel Enea Bastianini, aki 2023-ban átvette Miller gyári Ducati ülését, várhatóan a Tech3-hoz szerződik, csak a jelenleg Augusto Fernández által elfoglalt RC16-os tűnik szabadnak.
Hivatalos: Acosta kiérdemelte a gyári ülést a KTM-nél 2025-től