Fotó: Repsol Honda
Luca Marini még mindig az első világbajnoki pontjáért hajt a gyári Honda nyergében. Szörnyű kimondani, de így van.
A jelen helyzet fényévekre van az egy évvel ezelőtti állapottól a VR46 Ducatinál, amikor a szezon ugyanezen a szakaszában éppen megszerezte első dobogóját, és hatodik volt a tabellán.
Az olasz elismerte, hogy ez egy nagyon nehéz helyzet, de bízik abban, hogy sikerül megoldást találniuk:
„Biztos, hogy a jövőben sokkal boldogabb leszek, mint most. Eléggé meglepett a mostani mentális hozzáállásom, mert ez egy igazán nehéz helyzet számomra. Amikor nézem a közvetítést, amit a Dorna délutánonként és esténként [a paddockban] lejátszik, a tavalyi összes futamot, az első három helyen látom magam. Szóval egy kicsit fáj, de igyekszem nyugodtan és lazán kezelni a dolgokat, mert az összes japán nagyszerű munkát végez.”
Barcelonában a gyári csapat egy újítással rukkolt elő, ami talán működhet: „Nem arra kell koncentrálnunk, hogy mi a talán leggyorsabb lehetőség a mai gyorsaságra, hanem arra, hogy holnap gyorsak legyünk.”
Marini a kétéves Honda szerződésének első évében van, a Mirrel pedig a hírek szerint 2025-re szóló hosszabbítás küszöbén áll.
Fernando Alonso 2001-ben kezdte meg Forma-1-es karrierjét, és még 2025-ben is az F1 egyik legjobb…
Az elmúlt hónapok slágertémája volt Max Verstappen esetleges Mercedeshez igazolása. A holland sztárt állítólag Toto…
Ötven fős stábbal, közel 30 órányi közvetítést sugároz az ARENA4, MAX4 és a NET4+ a…
Max Verstappen nemrég cáfolta azokat a pletykákat, miszerint a következő szezon előtt elhagyná a Red…
Oscar Piastriról nevezik el a tribünt az Ausztrál Nagydíjon jövő évtől, ami a McLaren pilóta…
A 2025-ös HunGarian Baja két napja rendkívüli izgalmakat hozott a Várpalota melletti katonai lőtéren kialakított…