Fotó: Repsol Honda
Luca Marini még mindig az első világbajnoki pontjáért hajt a gyári Honda nyergében. Szörnyű kimondani, de így van.
A jelen helyzet fényévekre van az egy évvel ezelőtti állapottól a VR46 Ducatinál, amikor a szezon ugyanezen a szakaszában éppen megszerezte első dobogóját, és hatodik volt a tabellán.
Az olasz elismerte, hogy ez egy nagyon nehéz helyzet, de bízik abban, hogy sikerül megoldást találniuk:
„Biztos, hogy a jövőben sokkal boldogabb leszek, mint most. Eléggé meglepett a mostani mentális hozzáállásom, mert ez egy igazán nehéz helyzet számomra. Amikor nézem a közvetítést, amit a Dorna délutánonként és esténként [a paddockban] lejátszik, a tavalyi összes futamot, az első három helyen látom magam. Szóval egy kicsit fáj, de igyekszem nyugodtan és lazán kezelni a dolgokat, mert az összes japán nagyszerű munkát végez.”
Barcelonában a gyári csapat egy újítással rukkolt elő, ami talán működhet: „Nem arra kell koncentrálnunk, hogy mi a talán leggyorsabb lehetőség a mai gyorsaságra, hanem arra, hogy holnap gyorsak legyünk.”
Marini a kétéves Honda szerződésének első évében van, a Mirrel pedig a hírek szerint 2025-re szóló hosszabbítás küszöbén áll.
Az Alpine Formula 1 csapata véglegesítette Steve Nielsen szerződtetését, aki az Enstone-i csapat ügyvezető igazgatói…
Az FIA aktuális elnökének mandátuma az idei év végén lejár, új választás lesz. A kérdés…
Zaklatottan hagyták el az Alpine versenyzői a Red Bull Ringet. Nehéz futama volt az Alpine-nak…
Eredetileg találkozásom története, és az interjúm Michael Madsennel még a Vas Népénél jelent meg, ahol…
Álvaro Bautista felemelte hangját a Superbike-világbajnokságon a motorok minimális súlyát meghatározó szabályozás ellen, amely szerinte…
Hatalmas a bizonytalanság a Red Bullnál a versenyzőket illetően. Főszerepben: Verstappen, Tsunoda és Lawson. Izgalmasnak…