Fotó: Repsol Honda
Luca Marini még mindig az első világbajnoki pontjáért hajt a gyári Honda nyergében. Szörnyű kimondani, de így van.
A jelen helyzet fényévekre van az egy évvel ezelőtti állapottól a VR46 Ducatinál, amikor a szezon ugyanezen a szakaszában éppen megszerezte első dobogóját, és hatodik volt a tabellán.
Az olasz elismerte, hogy ez egy nagyon nehéz helyzet, de bízik abban, hogy sikerül megoldást találniuk:
„Biztos, hogy a jövőben sokkal boldogabb leszek, mint most. Eléggé meglepett a mostani mentális hozzáállásom, mert ez egy igazán nehéz helyzet számomra. Amikor nézem a közvetítést, amit a Dorna délutánonként és esténként [a paddockban] lejátszik, a tavalyi összes futamot, az első három helyen látom magam. Szóval egy kicsit fáj, de igyekszem nyugodtan és lazán kezelni a dolgokat, mert az összes japán nagyszerű munkát végez.”
Barcelonában a gyári csapat egy újítással rukkolt elő, ami talán működhet: „Nem arra kell koncentrálnunk, hogy mi a talán leggyorsabb lehetőség a mai gyorsaságra, hanem arra, hogy holnap gyorsak legyünk.”
Marini a kétéves Honda szerződésének első évében van, a Mirrel pedig a hírek szerint 2025-re szóló hosszabbítás küszöbén áll.
A Forma-1 és a Disney egy izgalmas új együttműködést jelentett be, amely 2026-ban veszi kezdetét.…
Monaco a Forma-1 ékköve, ahol a luxus, a sebesség és a történelem találkozik. Ez az…
Egy darabig azt gondoltam, hogy majd akkor fogok Alonsoról könyvet olvasni, amikor azt ő maga…
A vasárnapi Forma-1-es Emilia-Romagna Nagydíjon két kesés történt. Egyik sem baleset volt: Esteban Ocon és…
Eseménydús első hazai futamán van túl Andrea Kimi Antonelli, aki nem a legelégedettebben hagyta el…
Jorge Martín távozása eldöntheti a dominót a pilótapiacon, ahol egyre több versenyző kerül elő. A…