Motorsportol.hu
2025. május 22, csütörtök
  • Login
  • Kezdőlap
  • F1
  • Irány az F1!
    • F2
    • F3
    • F1 Academy
  • Moto
  • Kamion Eb
  • Minden más
  • Retró
  • Fan Zone
    • Kvízek
    • Könyvek
    • Film/sorozat
    • Utazás
    • Receptek
    • Puzzle
  • Ajánló
  • Autó
  • Galéria
  • Csatlakozz!
  • Vásárlás
No Result
View All Result
  • Kezdőlap
  • F1
  • Irány az F1!
    • F2
    • F3
    • F1 Academy
  • Moto
  • Kamion Eb
  • Minden más
  • Retró
  • Fan Zone
    • Kvízek
    • Könyvek
    • Film/sorozat
    • Utazás
    • Receptek
    • Puzzle
  • Ajánló
  • Autó
  • Galéria
  • Csatlakozz!
  • Vásárlás
No Result
View All Result
Motorsport Online
No Result
View All Result
Home Moto

Stoner lerántotta a leplet a 2007-es Ducatiról – nagyobb volt a füstje, mint a lángja

Vörös Kamilla by Vörös Kamilla
2024.11.24.
Stoner lerántotta a leplet a 2007-es Ducatiról – nagyobb volt a füstje, mint a lángja

Fotó: MotoGP Media

Casey Stoner szerint a Ducati GP7, amellyel a 2007-es MotoGP-szezont uralta, nem volt igazán kiemelkedő gép, de neki megfelelt.

Az ausztrál 2007-ben igazolt a Ducatihoz, mikor második évét kezdte a MotoGP-ben. Stonernek olyannyira jól sikerült a bemutatkozás vörösben, hogy azonnal világbajnok is lett. A következő legjobb Ducati a tabellán Loris Capirossi volt a hetedik helyen, aki egyszer nyert – ironikus módon azon a Japán GP-n, amelyen Stoner bajnok lett. A visszavonult klasszis a Ducati Diaries podcastben beszélt arról, hogy nem is volt olyan jó az a motor, mint ahogyan az emberek képzelték.

Ez is érdekelhet

Legendás helyszínre látogat a MotoGP mezőnye – a magyar nézők se maradnak le az izgalmakról

Legendás helyszínre látogat a MotoGP mezőnye – a magyar nézők se maradnak le az izgalmakról

2025.05.22.
Az Aprilia megtalálhatta Martín utódját, de más is őt akarja

Az Aprilia megtalálhatta Martín utódját, de más is őt akarja

2025.05.19.

„Nem volt – a negyedik, ötödik fokozatot leszámítva – igazán jó semmire. Kanyarsebessége nem volt, de még a féktávokon azt mondom, megállta a helyét. Lényeg, hogy stabil volt, ami egyik korábbi motoromról sem mondható el. Szóval, ez egy nagyon jó dolog volt benne. Negyedik, ötödik és hatodik fokozatban persze csak úgy beindult. De az első három fokozatban teljesen felzabáltak minket. Szóval, minden olyan pályán, ahol nagyon kell gyorsítani, húztuk a gázt a végtelenségig, és igyekeztünk ellépni.”

„Megpróbáltuk minimalizálni a gyengeségeket és maximalizálni az erősségeket. És mindenki látta, hogy mik az erősségei: a végsebesség, és a stabilan fékezés. Szóval, alapvetően csak megpróbáltunk a versenyeken annyira elöl lenni, amennyire csak tudtunk, és mindenki mást megdolgoztatni. Ha nem sikerült jól kvalifikálnunk, vagy nem voltunk elöl a verseny korai szakaszában, akkor nagyon nehéz volt üldözőbe venni a többieket, mert ha ők tudtak néhány tiszta kört futni, akkor nagyon nehéz volt a legtöbbet kihozni abból a motorból.”

„Alapvetően megpróbáltuk maximalizálni ezt az erőt, és csak próbáltuk kezelni a kanyarokban a gépet. És azt hiszem, ilyen stabilitás mellett túl alacsonyan futott, nem volt benne elég dőlésszög, ám végül sikerült rávennem a csapatot, hogy ezen változtassunk. Abban az évben azonban mindenképpen kihívás volt, de nekem megfelelt. A csapatom elképesztő munkát végzett, ők is ugyanolyanok voltak, mint én magam.”

„Nagyon kiváltságosnak éreztem magam, hogy egy gyári csapatnál versenyezhettem. Volt motivációm, hogy alapvetően megmutassam a Yamahának, hogy hibát követtek el azzal, hogy nem szerződtettek.”

Stoner szinte tajtékzik: Hogyan bánhattak így Martínnal a Ducatinál?

Source: crash.net
Tags: 2007Casey StonerDucatiMotoGP
Vörös Kamilla

Vörös Kamilla

Ki legyen a következő FIA elnök?
247 Szavazat · 247 szavazat
Szavazok

Ajánló

Ma lett 75 éves a Forma-1, lássuk milyen volt a kezdetekkor!

Ma lett 75 éves a Forma-1, lássuk milyen volt a kezdetekkor!

2025.05.13.
Miért nem tudsz Williams F1-es cuccokat venni Magyarországon? Itt a válasz!

Miért nem tudsz Williams F1-es cuccokat venni Magyarországon? Itt a válasz!

2025.05.06.
Hat éve mondta, most újraolvassuk: Jochen Mass interjúnk az F1-ről

Hat éve mondta, most újraolvassuk: Jochen Mass interjúnk az F1-ről

2025.05.05.

TOP 5

  • Dráma Misanóban: Kiss Norbi az utolsó helyről indul, Reinert a Révész Racing korábbi kamionjával ötödik!

    Dráma Misanóban: Kiss Norbi az utolsó helyről indul, Reinert a Révész Racing korábbi kamionjával ötödik!

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Újabb F1-es közeleg a menesztéséhez, az eredményei alapján nem tartanak rá igényt

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Verstappennek nem engedik, hogy úgy tegyen, mint Alonso

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • F1 pontverseny: Piastri továbbra is az élen, míg Hamilton, Sainz és Hadjar előztek

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Mario Andretti elárulta, hogy kit tisztel inkább: Schumachert, vagy Sennát?

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
Motorsportol

F1, F2, F3, MotoGP, Kamion Eb és egyéb motorsport hírek.

Mindenki motorsportol!

ADATBANK

Közösségi média moderálási alapelvek

Kapcsolat

Impresszum

RSS

ÁSZF

Adatkezelési tájékoztató

Szerzői jogok

Feliratkozás

  • „Paddock club” közösség
  • „Paddock news” lista

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • Kezdőlap
  • F1
  • Irány az F1!
    • F2
    • F3
    • F1 Academy
  • Moto
  • Kamion Eb
  • Minden más
  • Retró
  • Fan Zone
    • Kvízek
    • Könyvek
    • Film/sorozat
    • Utazás
    • Receptek
    • Puzzle
  • Ajánló
  • Autó
  • Galéria
  • Csatlakozz!
  • Vásárlás

© 2024 Motorsportol.hu

A szükséges sütik alkalmazása elengedhetetlen a honlapunk működéséhez. A weboldal böngészésével elfogadod a sütik használatát.