Motorsportol.hu
2025. október 17, péntek
  • Login
  • Kezdőlap
  • F1
  • Irány az F1!
    • F2
    • F3
    • F1 Academy
  • Moto
  • Kamion Eb
  • Minden más
  • Retró
  • Fan Zone
    • Kvízek
    • Könyvek
    • Film/sorozat
    • Utazás
    • Receptek
    • Puzzle
  • Ajánló
  • Autó
  • Galéria
  • Hírlevél
No Result
View All Result
  • Kezdőlap
  • F1
  • Irány az F1!
    • F2
    • F3
    • F1 Academy
  • Moto
  • Kamion Eb
  • Minden más
  • Retró
  • Fan Zone
    • Kvízek
    • Könyvek
    • Film/sorozat
    • Utazás
    • Receptek
    • Puzzle
  • Ajánló
  • Autó
  • Galéria
  • Hírlevél
No Result
View All Result
Motorsport Online
No Result
View All Result
Home Moto

Stoner lerántotta a leplet a 2007-es Ducatiról – nagyobb volt a füstje, mint a lángja

Vörös Kamilla by Vörös Kamilla
2024.11.24.
Stoner lerántotta a leplet a 2007-es Ducatiról – nagyobb volt a füstje, mint a lángja

Fotó: MotoGP Media

ADVERTISEMENT

Casey Stoner szerint a Ducati GP7, amellyel a 2007-es MotoGP-szezont uralta, nem volt igazán kiemelkedő gép, de neki megfelelt.

Az ausztrál 2007-ben igazolt a Ducatihoz, mikor második évét kezdte a MotoGP-ben. Stonernek olyannyira jól sikerült a bemutatkozás vörösben, hogy azonnal világbajnok is lett. A következő legjobb Ducati a tabellán Loris Capirossi volt a hetedik helyen, aki egyszer nyert – ironikus módon azon a Japán GP-n, amelyen Stoner bajnok lett. A visszavonult klasszis a Ducati Diaries podcastben beszélt arról, hogy nem is volt olyan jó az a motor, mint ahogyan az emberek képzelték.

Ez is érdekelhet

Bezzecchi elismerte hibáját: „Nem akartam bajt okozni” – de a büntetést jár

Bezzecchi elismerte hibáját: „Nem akartam bajt okozni” – de a büntetést jár

2025.10.17.
Így fest 2026-ra a mezőny, mutatjuk a párosításokat, és hogy kit meddig köti a szerződése

Így fest 2026-ra a mezőny, mutatjuk a párosításokat, és hogy kit meddig köti a szerződése

2025.10.17.

„Nem volt – a negyedik, ötödik fokozatot leszámítva – igazán jó semmire. Kanyarsebessége nem volt, de még a féktávokon azt mondom, megállta a helyét. Lényeg, hogy stabil volt, ami egyik korábbi motoromról sem mondható el. Szóval, ez egy nagyon jó dolog volt benne. Negyedik, ötödik és hatodik fokozatban persze csak úgy beindult. De az első három fokozatban teljesen felzabáltak minket. Szóval, minden olyan pályán, ahol nagyon kell gyorsítani, húztuk a gázt a végtelenségig, és igyekeztünk ellépni.”

„Megpróbáltuk minimalizálni a gyengeségeket és maximalizálni az erősségeket. És mindenki látta, hogy mik az erősségei: a végsebesség, és a stabilan fékezés. Szóval, alapvetően csak megpróbáltunk a versenyeken annyira elöl lenni, amennyire csak tudtunk, és mindenki mást megdolgoztatni. Ha nem sikerült jól kvalifikálnunk, vagy nem voltunk elöl a verseny korai szakaszában, akkor nagyon nehéz volt üldözőbe venni a többieket, mert ha ők tudtak néhány tiszta kört futni, akkor nagyon nehéz volt a legtöbbet kihozni abból a motorból.”

„Alapvetően megpróbáltuk maximalizálni ezt az erőt, és csak próbáltuk kezelni a kanyarokban a gépet. És azt hiszem, ilyen stabilitás mellett túl alacsonyan futott, nem volt benne elég dőlésszög, ám végül sikerült rávennem a csapatot, hogy ezen változtassunk. Abban az évben azonban mindenképpen kihívás volt, de nekem megfelelt. A csapatom elképesztő munkát végzett, ők is ugyanolyanok voltak, mint én magam.”

„Nagyon kiváltságosnak éreztem magam, hogy egy gyári csapatnál versenyezhettem. Volt motivációm, hogy alapvetően megmutassam a Yamahának, hogy hibát követtek el azzal, hogy nem szerződtettek.”

Stoner szinte tajtékzik: Hogyan bánhattak így Martínnal a Ducatinál?

Source: crash.net
Tags: 2007Casey StonerDucatiMotoGP
Vörös Kamilla

Vörös Kamilla

2026-ban két amerikai F1 csapat lesz. Neked melyik a szimpatikusabb?
58 Szavazat · 58 szavazat
Szavazok

Ajánló

Gumifüst és angol humor a Red Bull Showrunon – Coulthard és Friesacher pedig meséltek is

Gumifüst és angol humor a Red Bull Showrunon – Coulthard és Friesacher pedig meséltek is

2025.10.12.
Csak egy kattintás: A Motorsportol.hu még közelebb hozza a motorsportot hozzád!

Csak egy kattintás: A Motorsportol.hu még közelebb hozza a motorsportot hozzád!

2025.10.11.
Rakétatudomány a boxutcában: A Forma-1 és az űrtechnológia összefonódása

Rakétatudomány a boxutcában: A Forma-1 és az űrtechnológia összefonódása

2025.10.10.

TOP 5

  • Izgalmas részletek láttak napvilágot Horner Ferrarihoz igazolásával kapcsolatban

    Izgalmas részletek láttak napvilágot Horner Ferrarihoz igazolásával kapcsolatban

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Idegbe jött a McLaren pilótája, amikor leigazolták Piastrit

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Verstappen már sejti, melyik csapat lesz a legjobb 2026-ban, és az nem a Red Bull

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Máris komolyan érdeklődik Leclerc iránt egy csapat, amennyiben távozna a Ferraritól

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • A Mercedes tagadja hogy trükközés eredményeként nyertek volna Szingapúrban

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
Motorsportol

F1, F2, F3, MotoGP, Kamion Eb és egyéb motorsport hírek.

Mindenki motorsportol!

ADATBANK

Közösségi média moderálási alapelvek

Kapcsolat

Impresszum

RSS

ÁSZF

Adatkezelési tájékoztató

Szerzői jogok

Feliratkozás

  • „Paddock club” közösség
  • „Heti hírek” lista

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • Kezdőlap
  • F1
  • Irány az F1!
    • F2
    • F3
    • F1 Academy
  • Moto
  • Kamion Eb
  • Minden más
  • Retró
  • Fan Zone
    • Kvízek
    • Könyvek
    • Film/sorozat
    • Utazás
    • Receptek
    • Puzzle
  • Ajánló
  • Autó
  • Galéria
  • Hírlevél

© 2024 Motorsportol.hu

A szükséges sütik alkalmazása elengedhetetlen a honlapunk működéséhez. A weboldal böngészésével elfogadod a sütik használatát.