Fotó: MMR TEAM via Révész Racing
A Révész Racing amerikai-magyar pilótája az MMR Team csapat színeiben szabadkártyával állt ismét rajthoz, hogy biztosítsa helyét a következő évi versenysorozatban.
Az FIM JuniorGP utolsó, záró versenyét eredetileg a november 21-24- i hétvégén tartották volna Valencia-ban. Az előző hetekben ott történt időjárás okozta tragikus események azonban átírták a versenynaptár végét. A találgatások után végül az utolsó pillanatban sikerült a szezonzáró futamot az Estoril-i pályára, november 27-ére leszervezni.
Rossi Attila Moor Spanyolországban készült az idei utolsó versenyre.
A szabadedzéseken elektronikai hiba miatt nem sikerült kihozni a motorból a maximumot.
Az elektronikai hibát szombatra sikerült kijavítani, viszont a beállítások tesztelésére nem volt már idő.
A gyors helyszínkeresés sajnos lerövidítette a versenyhétvégét, így a 4 nap helyett csak 3 nap állt rendelkezésére mindenkinek, hogy felkészüljön a záró futamra.
A Révész Racing versenyzője ennek ellenére a 11. helyre kvalifikálta magát.
Az MMR Team szakemberei szerdára megpróbáltak egy olyan beállítást találni, ami a legjobb támogatást adja Rossinak a verseny idejére.
A csapat ezek után úgy döntött, hogy a verseny első felében Rossi a beállításokat szokja meg, nézze meg a féktávokat, és ha már érzi a motor határait akkor kezdje el a felzárkózást.
Ezért Rossi a verseny első 5-6 körében a 14. helyre esett vissza.
A verseny második felére azonban már a 4-8. helyen motorozók köridejét futotta végig, és a 9. helyen ért célba. Ezen körülményeket ismerve, valamint azt, hogy a már régebb óta ebben a sorozatban versenyző idősebb, tapasztaltabb pilótákat utasított maga mögé, ez egy kimagasló teljesítmény.
„Nagyon nehéz három nap áll mögöttünk, mert még sosem versenyeztem ezen a technikás pályán.
Nem segített az sem, hogy a szokásos 4 napos versenyhétvége helyett 3 nap alatt kellett teljesítenünk, ami azt jelenti, hogy 2 szabadedzéssel kevesebbre volt lehetőségünk.
Nehezítette a dolgunkat az elektronikai hiba, amit csak a kvalifikációra sikerült megjavítani. Emiatt nem tudtam a beállításokat tesztelni a verseny előtt.
A csapat azonban a lehető legjobb tudásával próbálta eltalálni a nekem legjobb beállítást. A verseny első felében ezért a féktávokat tesztelgettem, amiért le is csúsztam a 14. helyre.
Ahogy körről körre ráéreztem a motorra, úgy tudtam egyre gyorsabb köröket futni és így sikerült a 9. helyen zárnom ezt a versenyt.
Nagyon szépen köszönöm a MMR Team munkáját, és nagyon köszönöm Révész Bálint Úrnak, hogy hisz bennem és segít, hogy az álmom valóra váljon.”
„Rossi ismét bebizonyította számomra és a csapat számára, hogy ott a helye a Moto2-ben.
Aragon-ban és Estoril-ban is megmutatta, hogy 2025-ben komoly tényező lesz a FIM JuniorGp Moto2-es kategóriájában.
Nagyon szépen köszönöm Révész Bálint Úrnak, hogy hisz bennünk és támogatja, hogy Rossi Attila Moor jövőre részt tudjon venni ebben a versenysorozatban.„
Ahogy Damon Hill a Williams Racingnél Ayrton Senna mögött volt másodhegedűs, úgy ez a film…
Szezonbeli legjobb eredményét érte el Liam Lawson Ausztriában, de úgy véli többet kell nyújtania. Liam…
Jorge Martín egyre közelebb kerül ahhoz, hogy visszatérjen az aktív versenyzéshez. Bár jelenleg még nincs…
Az elmúlt napok legfalkapottabb híre, hogy Max Verstappen jövőre a Mercedes csapatához igazolhat. Ez pedig…
Az Aprilia tervezi a Jorge Martín nélküli jövőt. Továbbra sem tudni, hogy mi lesz a…
Nem volt éppen segítőkész Fernando Alonso Max Verstappen felé. Most a legtöbb dolog Max Verstappen…