Motorsportol.hu
2025. november 17, hétfő
  • Login
  • Kezdőlap
  • F1
  • Irány az F1!
    • F2
    • F3
    • F1 Academy
  • Moto
  • Kamion Eb
  • Minden más
  • Retró
  • Fan Zone
    • Kvízek
    • Könyvek
    • Film/sorozat
    • Utazás
    • Receptek
    • Puzzle
  • Ajánló
  • Autó
  • Galéria
  • Hírlevél
No Result
View All Result
  • Kezdőlap
  • F1
  • Irány az F1!
    • F2
    • F3
    • F1 Academy
  • Moto
  • Kamion Eb
  • Minden más
  • Retró
  • Fan Zone
    • Kvízek
    • Könyvek
    • Film/sorozat
    • Utazás
    • Receptek
    • Puzzle
  • Ajánló
  • Autó
  • Galéria
  • Hírlevél
No Result
View All Result
Motorsport Online
No Result
View All Result
Home Moto

Nem is olyan kezes bárány az a KTM, így Viñales számára most nem a köridők a legfontosabbak

Vörös Kamilla by Vörös Kamilla
2025.02.10.
Nem is olyan kezes bárány az a KTM, így Viñales számára most nem a köridők a legfontosabbak

Fotó: KTM

ADVERTISEMENT

Maverick Viñales alkalmazkodási folyamata a KTM RC16-hoz folytatódik, de még mindig van tennivaló. A spanyol versenyző a sepangi teszt után elismerte, hogy több időre van szüksége ahhoz, hogy megértse a motort, bár a három tesztnap alatt látható volt a fejlődés.

A spanyol a malajziai tesztet 1:58.552-es körrel kezdte, amivel a 13. helyen végzett az első napon. Az edzések előrehaladtával azonban sikerült 1:57.865-re csökkentenie az idejét, bár még így is 1,372 másodperccel maradt el a legjobb időtől – amit Álex Márquez ért el a Ducatival.

Ez is érdekelhet

Az újdonsült világbajnok tökéletesen passzol a Hondához

Az újdonsült világbajnok tökéletesen passzol a Hondához

2025.11.17.
Egy korszak hivatalosan is lezárult a MotoGP-ben

Egy korszak hivatalosan is lezárult a MotoGP-ben

2025.11.17.

A MotoGP legutóbbi világbajnokságának hetedik helyezettje egyértelművé tette, hogy a munka folytatódik még Sepang után is. „Összességében pozitív volt, de még legalább két napra van szükségem, hogy megtaláljam a megfelelő beállítást” – magyarázta Viñales. „A teszt utolsó órájában kezdtünk megérteni néhány dolgot: a fékezést, a visszaváltást és a motor általános viselkedését.”

A spanyol versenyző számára nem sak a köridőkről van szó, hanem a motorral való kapcsolatának javításáról. „Nagyon fontos, hogy jobban érezzem magam a motoron. Ez most lényegesebb, mint a köridők. Thaiföldön meg kell értenünk a motor ‘DNS-ét’, és akkor képes leszek javulni.”

Az egyik fő terület, ahol Viñales küszködött, a fékezés, egy olyan terület, ahol úgy tűnik, hogy márkatársai előnyben vannak. „Nekem problémáim vannak a fékezéssel Bradhez és Pedróhoz képest” – ismerte el. „Még mindig nem értem, hogyan lehet a legtöbbet kihozni a fékezésből. Ez egy más stílus, mint amihez hozzászoktam. Mindig is igyekeztem egyenesen támadni a kanyarokat, kihasználva az összes első tapadást. De a KTM teljesen más, és ehhez még hozzá kell szoknom.”

A következő, thaiföldi tesztre előretekintve a katalán versenyző világosan megfogalmazta a célját: „Jobban meg kell értenünk a motor viselkedését, és javítanunk kell a kanyarokba való belépés előtti fékezésen” – hangsúlyozta.

Annak ellenére, hogy nincs a leggyorsabb versenyzők szintjén, Viñales az 1:57.865-ös idejét a folyamat ezen szakaszában tisztességes időnek tartja. „Egy 1:57-es időt teljesíteni elég jó” – mondta. „Minél több kört teszünk meg, annál jobban alkalmazkodom, és találok még néhány tizedet.”

Ducati-dominancia a teszt zárónapján, a japán gyártók kezdenek kilábalni a gödörből

Tags: Álex MárquezBuriramKTMMaverick ViñalesMotoGPSepang
Vörös Kamilla

Vörös Kamilla

Melyik F1-es kollaborációnak örülsz a legjobban?
4 Szavazat · 4 szavazat
Szavazok

Ajánló

Gumifüst és angol humor a Red Bull Showrunon – Coulthard és Friesacher pedig meséltek is

Gumifüst és angol humor a Red Bull Showrunon – Coulthard és Friesacher pedig meséltek is

2025.10.12.
Csak egy kattintás: A Motorsportol.hu még közelebb hozza a motorsportot hozzád!

Csak egy kattintás: A Motorsportol.hu még közelebb hozza a motorsportot hozzád!

2025.10.11.
Rakétatudomány a boxutcában: A Forma-1 és az űrtechnológia összefonódása

Rakétatudomány a boxutcában: A Forma-1 és az űrtechnológia összefonódása

2025.10.10.

TOP 5

  • Webber egyértelműen megfogalmazta, hogyan előzte vissza Norris Piastrit

    Webber egyértelműen megfogalmazta, hogyan előzte vissza Norris Piastrit

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Norris Brazíliában is hallgathatta a füttykoncertet, Montoya már sejti, hogy miért

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Ez a két F1-csapat esélyes, hogy küzdjenek a 2026-os bajnoki címért

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Fények, csillogás és hajnali kelés – itt az F1-es Las Vegas-i Nagydíj menetrendje

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Leclerc jövője kétségessé válik, amennyiben nem teljesít a Ferrari

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
Motorsportol

F1, F2, F3, MotoGP, Kamion Eb és egyéb motorsport hírek.

Mindenki motorsportol!

ADATBANK

Közösségi média moderálási alapelvek

Kapcsolat

Impresszum

RSS

ÁSZF

Adatkezelési tájékoztató

Szerzői jogok

Feliratkozás

  • „Paddock club” közösség
  • „Heti hírek” lista

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • Kezdőlap
  • F1
  • Irány az F1!
    • F2
    • F3
    • F1 Academy
  • Moto
  • Kamion Eb
  • Minden más
  • Retró
  • Fan Zone
    • Kvízek
    • Könyvek
    • Film/sorozat
    • Utazás
    • Receptek
    • Puzzle
  • Ajánló
  • Autó
  • Galéria
  • Hírlevél

© 2024 Motorsportol.hu

A szükséges sütik alkalmazása elengedhetetlen a honlapunk működéséhez. A weboldal böngészésével elfogadod a sütik használatát.