Fotó: Pertamina Enduro VR46 Racing Team
A negyedik helyen végzett Franco Morbidelli úgy gondolja, jobb eredményt is elérhetett volna Thaiföldön, ha nincs a rajtbüntetése.
Morbidelli a múlt vasárnapi futamra Buriramban három rajthelyes büntetést kapott, mert a második szabadedzésen feltartotta ducatis márkatársát, Francesco Bagnaiát. Így az olasz versenyző a kilencedik helyről rajtolhatott, de a rajt utáni kemény versenyzése által fel tudott jönni a negyedik helyre.
A VR46 pilótája azonban elakadt a negyedik helyen, mivel túl sokat kért el a gumijaitól. Így megpróbált harcba szállni egy olyan eredményért, ami szerinte nagyszerű lehetett volna a büntetése után.
„Az első hely volt a cél. De a pénteki hiba után a negyedik hely volt a maximum, és amit abból a pozícióból kiindulva elérhettünk.” – mondta a hétvégi Thai GP után Morbidelli. ,,Nagyon jól kezdtünk szombaton. Jobban szerettem volna használni a kemény elsőt. Viszont a csapat meggyőzött, hogy a lágy elsőgumit használjam, és ez volt a helyes döntés. A verseny elején így meg tudtam csinálni azokat az előzéseket, amik kellettek a jó eredményhez.”
„Határozottan robbanékonyak voltunk. Remekül kezdtünk. Ez a mostani rajt, a tavalyi, indonéz szereplés óta a legjobb indulásunk volt, szóval, egyre jobban megy. A legfontosabb azonban az, hogy minél előrébbről induljak, mert ma kilencedik voltam, Indonéziában akkor tizenegyedik.”
„Nem akarom ezt csinálni. Jobb elől rajtolni és erős első köröket futni.”
Morbidelli a Thai Nagydíjon mutatott formáját még a Ducati főmérnöke, Gigi Dall’Igna is dícsérte: „Egy nagy mosolyt Morbidellinek, aki felszívta magát és harcedzett volt, és a rajtbüntetés ellenére egy izgalmas felzárkózás után egy csodálatra méltó negyedik helyen végzett.”
Hiába ült a Red Bull Ring trónján Francesco Bagnaia az elmúlt években, idén Marc Márquez…
Helmut Marko kijelentette, hogy "nagyon sportszerű” a McLarentől, amiért nem alkalmaz csapatutasításokat, de egyben figyelmeztet…
Az idei McLaren MCL39-es a Forma-1 történetének egyik legsikeresebb és legdominánsabb konstrukciója. Kevés versenypályán tudják…
Lewis Hamilton édesapja, Anthony Hamilton hosszú évek óta szereplője a Forma-1 világának. A hétszeres világbajnok…
Az NST beszámolójában Azhan Shafriman Hanif, a Sepang International Circuit vezérigazgatója megemlítette, hogy hiba volt,…
A négyszeres világbajnok Max Verstappen elismerte, a Red Bull csapatának előbb egy újraépítési fázist kell…