Moto

Acostának meg sem kottyant a rekeszszindróma, van annál nagyobb baja is

Az Argentin Nagydíj nem volt éppen sétagalopp Pedro Acosta számára. A fiatal murciai versenyző a vasárnapi napot a kilencedik helyen zárta, megismételve ugyanazt az eredményt, amit a sprinten elért. Bár nem volt teljes katasztrófa, Acosta maga is világossá tette, hogy nem örül a jelenlegi helyzetnek.

„Hogy ment a verseny? Jobban, mint a sprint. Legalább a motor működött, és elég jól éreztem magam. De rá kell jönnünk, miért változik ennyire a motorunk egyik edzésről a másikra vagy egyik napról a másikra, de a főfutamon legalább jól éreztem rajta magam.”

„A verseny felétől kezdve olyan problémáim voltak, amelyek nem a motorral voltak kapcsolatosak” – magyarázta. Az ok: a rettegett rekeszszindróma.

„Általában nem szokott gondom lenni a rekeszszindrómával. Az egyetlen alkalom, amikor ez történt velem, az első MotoGP-s versenyem volt. Ezért gondolom, hogy nincs semmi komoly. Ez nem a motorral kapcsolatos, bár tudjuk, hogy honnan ered” – mondta Acosta a drámát bagatellizálva, de anélkül, hogy túl mélyen belemenne az okokba.

A gumik sem segítettek Acostán. A versenyző szerint az egyik legnagyobb kihívást az első nyomással való megbirkózás jelentette. „Azt hiszem, Bradnek és nekem is ugyanaz volt a problémánk a versenyen. Ez elég nyilvánvaló” – mondta.

A kulcsmomentum akkor jött el, amikor Joan Mir megelőzte őt. Ott Acosta próbálta csökkenteni az első guminyomását. „Talán láttátok, hogy csináltam néhány butaságot az egyenesben, hogy megpróbáljam csökkenteni. A probléma ellenére a végére közel kerültem Binderhez, de már túl késő volt.”

Az üzenet egyértelmű: a KTM-nél egyre nagyobb az elégedetlenség, és úgy tűnik, a versenyzők türelme a végéhez közeledik. „Egyértelmű, hogy nem szeretnék sokáig így maradni. Természetesen előre kell törnünk” – mondta.

Vörös Kamilla

Recent Posts

Miért nem merné bevállalni Lando Norris az Indy 500-at? És Piastri?

Vasárnap a Monacói Nagydíjjal egy napon került megrendezésre az Indy 500, mely a Monacói Nagydíjhoz…

1 óra ago

Colapinto hatalmas nyomás alatt: meglepő név érkezhet az Alpine csapatába

Franco Colapinto még csak most kezdte újra a Forma-1-es pályafutását, de az Alpine máris alternatív…

3 óra ago

Bezzecchi győzelme egy üzenet Martínnak, hogy az Aprilia is tud nyerni

Az Aprilia sikere jelezte Jorge Martínnak, hogy mégsem olyan rossz az a motor. A MotoGP…

5 óra ago

A Ferrari a Red Bull csapatfőnökét akarja?

Christian Horner német sajtóértesülések szerint tárgyalásokat folytatott a rivális Forma-1-es csapattal, a Ferrarival. A csapatfőnök…

6 óra ago

A Pepsi 2030-ig a Forma-1 hivatalos partnerévé vált

A Forma-1 és a Pepsi forradalmi, többéves megállapodást jelentett be, amelynek értelmében a PepsiCo 2030-ig…

8 óra ago

Ben Sulayem először reagált arra, hogy az idősebb Sainz indul ellene

Az FIA elnöke, Mohammed Ben Sulayem reagált arra az eshetőségre, hogy az idősebb Carlos Sainz…

9 óra ago