Fotó: Gold&Goose / Red Bull Content Pool
Jorge Martín további részleteket árult el arról a balesetről, amely meghiúsította a gondtalan szezon kezdetét.
A címvédő még a szezon előtt, a maláj teszten szenvedett sérülést, ami megpecsételte sorsát, és ennek következtében ki kellett hagynia az idény első három futamát. Katarra fordulva ismét ott lesz a mezőnyben Martín. A hátránya ugyan nagy, de az már sikernek könyvelhető el, hogy visszatérhet, és tudja róni a köröket.
Átérzi a helyzetét Marc Márquez, aki járt hasonló cipőben. A 2020-as koronavírus által eltolt szezonban, a legelső futamon bukott. Ez meghatározta az elkövetkezendő két és fél évét.
Martín és Márquez csütörtökön, a Katari Nagydíj előtt beszélgettek a hivatalos sajtótájékoztató előtt, és a felvételek mindent rögzítettek. Mivel Martín a hétvégén tér vissza a pályára sérülését követően, a világbajnokok most ülhettek le egymás mellé először.
A beszélgetést Márquez kezdte, aki köszöntötte társát: „Üdv újra itt, haver.”
Martin válaszolt: „Kösz. Visszatértem, de még nem vagyok teljes erőben.”
Márquez kérdezte: „Hogy vagy?”
Martín: „A lapockacsontom, ember. Az a jó, hogy a bal kezemen van, de b*szd meg!”
Márquez a balesetről kérdezte: „Hol volt ez? Az első vagy a második?”
Martín a szezon nyitó Thai Nagydíj előtt egy privát teszten balesetet szenvedett, erre utalt az immár ducatis spanyol.
Martin válaszolt: „Az első, a rázókövön. Ahogy befordultam a kanyarban… Tudod, az a kis kanyar, amikor az egyenesre mész. Ott kötöttem ki.”
Márquez megkérdezte: „Az a kis kanyar az alján?”
Martín: „Igen. El sem hinnéd, hogy mekkora ütést kaptam. Bordák, minden.”
Márquez: „De mit érintettél? A földet?”
Martín: „Nem. A fehér vonalat. De egyenes motorral, tudod?”
Márquez és Martín teljesen más céllal érkeztek meg. Amíg Márquez nyerni szeretne Katarban és visszaszerezni a bajnokság első helyét, addig Martín arra koncentrál, hogy minden a legnagyobb rendben menjen végbe. A visszatérő bajnok mindenesetre nagy figyelmet fog kapni, és biztosan kihozza majd a maximumot magából.
Amikor ősszel a dán LEGO cég bejelentette, hogy piacra dobja az F1-es mezőny autóinak méretarányos…
Az utazásom utolsó napjára csak egyetlen dolgot terveztem be: a Horacio Pagani Múzeum és Atelier…
A FIM első alkalommal aktiválta az új, üzemanyag-áramláson alapuló teljesítménykiegyenlítő rendszert, és az első két…
Christian Horner elárulta, hogy miért romlott el a boxutcai jelzőlámpa Red Bull garázsánál, a Bahreini…
Franco Colapinto bocsánatot kért Uruguaytól. Az argentin egy podcastban "vicces" jellemzést adott a dél-amerikai országról, amelyekkel…
Az FC Internazionale Milano és a Nike örömmel jelentett be új és kivételes együttműködését a…