Moto

Márquez egy dologban nem fogja lemásolni Rossit

Sok mindenben hasonlít Marc Márquez és Valentino Rossi, de egy tekintetben nem fogja követni a spanyol a Doktort.

A Rossi-Márquez rivalizálás a MotoGP történetének egyik, ha nem a legnagyobb csatáit hozta. Ez viszály Rossi MotoGP-ből való távozása után is megmaradt, mai napig megemlegetik a bunyóikat. Nem mellesleg Márquez, Francesco Bagnaia csapattársa a Ducatinál, aki Rossi akadémiájáról került ki.

A Doktor miután a 2021-es szezon után visszavonult a motorversenyzéstől, autóversenyzésre adta magát. Jelenleg a WEC-ben versenyez, gyári BMW pilótaként. Nem volt meglepő ez tőle, hiszen pályafutása korábbi szakaszában többször is váltott négykerékre, volt mikor egy Forma-1-es Ferrarit tesztelt. Nem Rossi az egyetlen, aki átfordult autózásra, korábbi yamahás csapattársa, Jorge Lorenzo is így tett, de Andrea Dovizioso szintén belekóstolt az autóversenyzésbe.

A katari hétvége során a bajnokság éllovasa egy interjú során arra a kérdésre, hogy a motorozás után számíthatunk-e tőle ilyen váltásra, az válaszolta, hogy nem valószínű:

„De sosem lehet tudni!” – vágta rá Márquez.

A nyolcszoros gyorsasági motoros világbajnokot arról is megkérdezték, hogy miért nem láthatjuk soha luxusautóban, pedig bizonyára megengedhetné magának:

„Mert nekem nincs egy sem. Összesen két autót vettem életemben. Egy Porsche 911 Turbo S-t, azt egy fogadás miatt. Miután 2021-ben visszatértem a sérülésemből, azt mondtam a csapatnak, hogy ha nyerek egy versenyt veszek egyet. Mindig viccelődtek velem a Hondánál, hogy te sosem költesz autókra! Többször mondták, ha idén nyersz egy versenyt a sérülésed után, vegyél egy autót!”

Végül engedelmeskedett a cukkolásnak, de nem állt meg egy Porschénél:

Végül megvettem. De egy évig, vagy másfél évig volt nálam, aztán váltottam. Vettem egy Audi RS6-ot. Én nem szeretem a szuperautókat. Aztán lehet, hogy a jövőben szeretni fogom őket, de most megvan az Audi RS6-om.”

Talán nem véletlen, hogy Márquez Audit választott. Hiszen a Ducati, ahol versenyez, szintén a Volkswagen-csoport alá tartozik, ahogy az Audi is.

Silló Barnabás

Recent Posts

Luxusmárkát fogott első szponzornak a Cadillac

Komoly márkával indul a Cadillac szponzorainak bejelentése. Miközben a Cadillac gőzerővel készül a jövő évre,…

2 óra ago

Ezt a mosolyt sosem felejtjük el – 9 éve hunyt el Luis Salom

Luis Salom 2016. június 3-án, a Moto2-esek katalán hétvégéjének második szabadedzésén szenvedett halálos balesetet. Emlékezzünk…

12 óra ago

Piastri rémálma így válna valóra a világbajnoki cím felé vezető úton

Oscar Piastri elismerte, hogy Max Verstappen esetleges sikere, amellyel elvenné a McLaren F1-es pilótáinak a…

14 óra ago

Verstappen bocsánatot kért a botrányos viselkedéséért

A Red Bull csapatfőnöke, Christian Horner elárulta, hogy Max Verstappen bocsánatot kért a George Russellel…

15 óra ago

Farkas Kevin közel volt a pontszerzéshez Jerezben

Farkas Kevin közel volt a pontszerzéshez Jerezben, és előrelépést mutatott a JuniorGP második fordulójában. A…

16 óra ago

Bottas válaszolt az Aston Martin csapatának, hogy beülne-e a sérült Stroll helyére

Az Aston Martin pilótája, Lance Stroll az idővel versenyez, hogy visszatérhessen a mezőnybe a közelgő…

18 óra ago