Fotó: World Superbike Media
Nicoló Bulegát ezúttal nem hátráltatják műszaki problémák, így magabiztosan halad a tripla felé, hazai közönsége előtt.
A cremonai versenyhétvége eddigi legkiemelkedőbb szereplője kétségtelenül Nicoló Bulega, aki a négy eddigi etapból hármat megnyert, és az asseni versenyen felmerült műszaki gondok sem hátráltatták. Ígéretes előjelekkel vághatott neki a Superpole-futamnak az élről, ahol célja egyértelmű volt: tovább növelni előnyét az összetettben.
A szombati első futam elején Bulega és Razgatlıoğlu látványos csatát vívtak, ám a BMW a táv végére elfogyott, így Bulega magabiztos győzelmet aratott. A sprint azonban más műfaj, így a török versenyzőnek is bőven volt esélye a Superpole-futam megnyerésére.
A rajtrács éléről Bulega várta a piros lámpák kialvását, mellőle pedig a szombati futamon kevésbé eredményes Sam Lowes indulhatott. A harmadik rajtkockából Razgatlıoğlu kezdhette meg a tíz körös sprintet.
Bulega remekül kapta el a rajtot, és megőrizte vezető pozícióját, ám Razgatlıoğlu szorosan a nyomában maradt. Sam Lowes ezúttal sem startolt jól, így a harmadik helyre Bautista tudott felzárkózni. Az élen haladó kettős – akárcsak szombaton – hamar leszakította magáról a mezőnyt. A középmezőnyben ismét egy népes boly formálódott, ezúttal Petrucci vezetésével, aki igyekezett megőrizni a nyolcadik helyét. Eközben az első körökben a negyedik pozícióért Iannone és Sam Lowes között bontakozott ki a küzdelem.
A harmadik körben érkezett a hivatalos értesítés, miszerint Iannone kiugrott a rajtnál, ezért dupla hosszúkörös büntetést kapott. Ezzel a Lowes elleni csatája idő előtt véget ért. Eközben az élen Bulega megfutotta a verseny addigi leggyorsabb körét (egyben körrekordot), amivel gyors ütemben kezdte növelni előnyét Razgatlıoğluval szemben.
Bautistának a harmadik helyen nem sikerült leszakítania Sam Lowes-t, így hátrafelé kellett figyelnie, mivel a brit versenyző egyre közelebb került hozzá. Végül a spanyol megőrizte harmadik helyét. Petruccinak a sprint jobban sikerült, mint a szombati nap, hét helyet javítva a hatodik pozícióban körözött.
Két körrel a leintés előtt az izgalmakat van der Mark és Lecuona küzdelme jelentette a kilencedik helyért. Azonban Lecuona ismét eldobta motorját.
Az utolsó körre fordulva nem volt kérdés a dobogós helyeket illetően. Bulega másfél másodperces előnnyel vezetett, míg Razgatlıoğlu előnye négy és fél másodperc volt Bautistával szemben.
Az Olasz Nagydíj hétvégéje eddig Nicolo Bulegáról szólt, aki vasárnap délután folytatta remek szereplését. Az…
A Ducati csapatfőnöke, Davide Tardozzi a hétfői jerezi MotoGP-teszt során dicsérte a gyári sztár Marc…
Charles Leclerc szerint a nyolcadik a maximum, amit a Ferrari autója elérhet, ami aggasztó értékelés…
Lewis Hamilton azt állítja, "sokat fog imádkozni” az éjszaka folyamán a Miami Nagydíj nehéz időmérője…
Johann Zarcónak nincsen szüksége a Honda új motorjára, miután a szezonközi teszten kulcsfontosságú előrelépéseket tett…
A Mercedes ifjonca, Andrea Kimi Antonelli kulisszatitkokat árult el a közelgő kisfilmjéről és a mezőnnyel…