Fotó: World Superbike Media
Nicoló Bulegát ezúttal nem hátráltatják műszaki problémák, így magabiztosan halad a tripla felé, hazai közönsége előtt.
A cremonai versenyhétvége eddigi legkiemelkedőbb szereplője kétségtelenül Nicoló Bulega, aki a négy eddigi etapból hármat megnyert, és az asseni versenyen felmerült műszaki gondok sem hátráltatták. Ígéretes előjelekkel vághatott neki a Superpole-futamnak az élről, ahol célja egyértelmű volt: tovább növelni előnyét az összetettben.
A szombati első futam elején Bulega és Razgatlıoğlu látványos csatát vívtak, ám a BMW a táv végére elfogyott, így Bulega magabiztos győzelmet aratott. A sprint azonban más műfaj, így a török versenyzőnek is bőven volt esélye a Superpole-futam megnyerésére.
A rajtrács éléről Bulega várta a piros lámpák kialvását, mellőle pedig a szombati futamon kevésbé eredményes Sam Lowes indulhatott. A harmadik rajtkockából Razgatlıoğlu kezdhette meg a tíz körös sprintet.
Bulega remekül kapta el a rajtot, és megőrizte vezető pozícióját, ám Razgatlıoğlu szorosan a nyomában maradt. Sam Lowes ezúttal sem startolt jól, így a harmadik helyre Bautista tudott felzárkózni. Az élen haladó kettős – akárcsak szombaton – hamar leszakította magáról a mezőnyt. A középmezőnyben ismét egy népes boly formálódott, ezúttal Petrucci vezetésével, aki igyekezett megőrizni a nyolcadik helyét. Eközben az első körökben a negyedik pozícióért Iannone és Sam Lowes között bontakozott ki a küzdelem.
A harmadik körben érkezett a hivatalos értesítés, miszerint Iannone kiugrott a rajtnál, ezért dupla hosszúkörös büntetést kapott. Ezzel a Lowes elleni csatája idő előtt véget ért. Eközben az élen Bulega megfutotta a verseny addigi leggyorsabb körét (egyben körrekordot), amivel gyors ütemben kezdte növelni előnyét Razgatlıoğluval szemben.
Bautistának a harmadik helyen nem sikerült leszakítania Sam Lowes-t, így hátrafelé kellett figyelnie, mivel a brit versenyző egyre közelebb került hozzá. Végül a spanyol megőrizte harmadik helyét. Petruccinak a sprint jobban sikerült, mint a szombati nap, hét helyet javítva a hatodik pozícióban körözött.
Két körrel a leintés előtt az izgalmakat van der Mark és Lecuona küzdelme jelentette a kilencedik helyért. Azonban Lecuona ismét eldobta motorját.
Az utolsó körre fordulva nem volt kérdés a dobogós helyeket illetően. Bulega másfél másodperces előnnyel vezetett, míg Razgatlıoğlu előnye négy és fél másodperc volt Bautistával szemben.
A Red Bull új vezérigazgatója és csapatfőnöke, Laurent Mekies, arról beszélt, mennyire meglepte, milyen hihetetlen…
Augusztusban nem csak a Forma-1-es, hanem a Formula 3-as és Formula 2-es mezőny is pihenőt…
Nehéz dolga lesz Toprak Razgatlioglunak jövőre a MotoGP-ben, és ő ezt nagyon jól tudja. Toprak…
Ez a Honda Williams FW11-02 restaurálásának a története, amelynek során a 1986-os gépet Nigel Mansell…
Joan Mir reméli, hogy ez a sok bukás nem veszi el a kedvét. Napokon belül…
A Ferrari monacói sztárját figyelmeztették Hamilton bejelentése kapcsán. Mióta otthagyta a Mercedes csapatát a Ferrari…