Fotó: Honda Racing Corporation
Jorge Martín Hondához való átigazolása már nem lehetséges. Amikor a spanyol július 17-én Brnóban ezt megerősítette, egy másik versenyző is megkönnyebbült.
Martín a Hondához akart csatlakozni. Nem azért, mert a japánoknak jobb motorkerékpárjuk van, hanem azért, mert nagyobb a pénztárcájuk. A HRC-hez való csatlakozáshoz azonban az Apriliától való elszakadást is jelentette volna.
A helyzet Assenben eszkalálódott, még a Dorna vezetője, Carmelo Ezpeleta is beavatkozott, és hangsúlyozta, hogy Martín 2026-ban nem fog versenyezni, ha nem állapodik meg az Apriliával. Vagy a szerződés felbontásáról, vagy annak teljesítéséről.
„Tisztelem Carmelo álláspontját, ő a nagyfőnök” – mondta Martín.
A spanyol végül a maradás mellett döntött. Luca Marini ezzel – legalább egy további szezonra – megmentette MotoGP-karrierjét. Valentino Rossi féltestvérének át kellett volna adnia helyét a Honda gyári csapatában Martínnak, és minden valószínűség szerint nem talált volna máshol helyet. Marini neve újra és újra felmerült a Honda Superbike gyári csapatával kapcsolatban is, ahol a hamarosan 28 éves versenyző második karriert építhetett volna ki magának.
Drámai fordulatot hozott a Katalán Nagydíj sprintje. A délelőtti időmérőhöz képest egy változást történt, Joan…
Az első Magny-Cours-i futamon Toprak Razgatlioglu diadalmaskodott, akinek a nyomát bottal üthették. Kellemes francia idő…
Lando Norris bizonyult a leggyorsabbnak a 2025-ös monzai hétvége utolsó szabadedzésén. Az Olasz Nagydíj egyórás…
Lewis Hamilton odaadó tisztelettel adózott Niki Lauda előtt, amikor először indul Ferrari-pilótaként az Olasz Nagydíjon,…
Nem tűnt egyértelműnek az időmérő, ahol változatos sorrend alakult ki. A Magyar Nagydíj után a…
Többször dőlt meg a körrekord Magny-Coursban az időmérő edzésen. Végül Toprak Razgatlıoğlu nem talált legyőzőre. …