Fotó: Honda Racing Corporation
Jorge Martín Hondához való átigazolása már nem lehetséges. Amikor a spanyol július 17-én Brnóban ezt megerősítette, egy másik versenyző is megkönnyebbült.
Martín a Hondához akart csatlakozni. Nem azért, mert a japánoknak jobb motorkerékpárjuk van, hanem azért, mert nagyobb a pénztárcájuk. A HRC-hez való csatlakozáshoz azonban az Apriliától való elszakadást is jelentette volna.
A helyzet Assenben eszkalálódott, még a Dorna vezetője, Carmelo Ezpeleta is beavatkozott, és hangsúlyozta, hogy Martín 2026-ban nem fog versenyezni, ha nem állapodik meg az Apriliával. Vagy a szerződés felbontásáról, vagy annak teljesítéséről.
„Tisztelem Carmelo álláspontját, ő a nagyfőnök” – mondta Martín.
A spanyol végül a maradás mellett döntött. Luca Marini ezzel – legalább egy további szezonra – megmentette MotoGP-karrierjét. Valentino Rossi féltestvérének át kellett volna adnia helyét a Honda gyári csapatában Martínnak, és minden valószínűség szerint nem talált volna máshol helyet. Marini neve újra és újra felmerült a Honda Superbike gyári csapatával kapcsolatban is, ahol a hamarosan 28 éves versenyző második karriert építhetett volna ki magának.
A nyári szünet előtti utolsó sprint furcsán volt izgalmas. Az időmérő megágyazta az izgalmakat, Francesco…
Martin Brundle, korábbi Forma–1-es versenyző és a Sky Sports szakértője, baráti kapcsolatban áll Christian Hornerrel,…
Francesco Bagnaia a Q1-ben kezdte meg a brnói kvalifikációt, majd végül megszerezte az első rajtkockát.…
Jelentősen átalakíthatja a működési struktúráját a Ferrari. Jelenleg a csapatnál Frederic Vasseur a csapatfőnök 2023…
Kemény hónapokon van túl Jorge Martín, és már az is egyértelmű, hogy a viták ellenére…
Visszavonul a teljes szezonos versenyzéstől Jenson Button. A 2009-es Forma-1-es világbajnok, Jenson Button második éve…