Egy év kihagyást követően visszatérhet a korábbi világbajnok márka.
2024-ben három nagy szakítást is fel kellett dolgoznia a Hondának, hiszen Marc Márquez mellett a Red Bull és a Repsol is tovább állt. Márquez 2013 óta tartozott a japánok kötelékébe, hogy aztán borzalmasan gyenge motor miatt átnyergeljen Ducatira, amivel azóta világbajnok lett. A Red Bull 2015-től, főként Márquez miatt támogatta a narancssárga motorokat. A Repsol 1995 óta jelent meg a Honda motorjain, így szinte a két név összeforrt, és egyként azonosították őket.
A spanyol márka, már 2024-ben hátrébb lépett és kevésbé támogatta a japánokat. Idénre pedig lejért az együttműködése a csapattal, amit nem újítottak meg. Így a MotoGP egyik, ha nem a legsikeresebb partnersége ért véget. Együtt 183 futamgyőzelmet szereztek, 455 dobogóval karöltve, és tizenötször lettek gyártóként bajnokok.
Most a paddockban felröppentek a hírek, miszerint a Repsol visszatérne, de nem a MotoGP-be. A Motorsport.com szellőztette meg, hogy a Moto2 és Moto3 csapatait látná el kenőanyagokkal. Amíg a királykategóriában mindenki szabadon választhatja a beszállítóit így például a Honda a Castrollal áll szerződésben, addig a Moto2-ben és Moto3-ban egységes a partner. Jelenleg a Liqui Moly az, aki ezt a feladatot megteszi hétvégéről hétvégére, szerződés szerint 2027-ig. A német vállalat és a MotoGP kereskedelmi jogainak tulajdonosa, a Dorna Sports azonban megállapodtak abban, hogy két évvel a tervezett időpont előtt felbontják szerződésüket.
A MotoGP jelenleg döntő pillanatban áll. Különösen a szponzorálási stratégia lesz döntő fontosságú, mivel a sorozat új korszakba lép a Dorna Sports Liberty Media általi felvásárlását követően. Egyelőre még nem érkezett megerősítés, de a Liberty Media továbbra is elsősorban a MotoGP-re koncentrál, viszont a Repsol visszatérésének híre biztató jel az egész bajnokság számára.