Motorsportol.hu
2025. május 20, kedd
  • Login
  • Kezdőlap
  • F1
  • Irány az F1!
    • F2
    • F3
    • F1 Academy
  • Moto
  • Kamion Eb
  • Minden más
  • Retró
  • Fan Zone
    • Kvízek
    • Könyvek
    • Film/sorozat
    • Utazás
    • Receptek
    • Puzzle
  • Ajánló
  • Autó
  • Galéria
  • Csatlakozz!
  • Vásárlás
No Result
View All Result
  • Kezdőlap
  • F1
  • Irány az F1!
    • F2
    • F3
    • F1 Academy
  • Moto
  • Kamion Eb
  • Minden más
  • Retró
  • Fan Zone
    • Kvízek
    • Könyvek
    • Film/sorozat
    • Utazás
    • Receptek
    • Puzzle
  • Ajánló
  • Autó
  • Galéria
  • Csatlakozz!
  • Vásárlás
No Result
View All Result
Motorsport Online
No Result
View All Result
Home F1

Nem biztos, hogy a Ferrari meg tudja oldani ezt a jelentős problémáját

Vámosi Péter by Vámosi Péter
2024.04.10.
Nem biztos, hogy a Ferrari meg tudja oldani ezt a jelentős problémáját

Fotó: Florent Gooden/DPPI/Scuderia Ferrari Press Office

A Ferrari Forma-1-es csapatfőnöke, Fred Vasseur szerint az olasz csapat a pozitív első jelek ellenére sem tudja garantálni, hogy a gumiproblémáik biztosan megoldódtak.

Tavaly a Scuderia egyik fő gyenge pontja volt a versenyeken a gumikezelés, mivel a futamokojn nem volt egységes a gumikopás, a szettek között sem. Az SF-24 az idény első négy versenyén hosszú etapokon versenyképes volt, Carlos Sainz győzött Ausztráliában, a csapat pedig a másik három versenyen dobogóra állhatott. Vasseur azonban még mindig szeretné látni, hogy miképp teljesít az autó más helyszíneken és hűvösebb körülmények között, miután a szezon első versenyein a forróság dominált. Suzuka után így látja a helyzetüket:

Ez is érdekelhet

Az FIA új, „titkos” technikai irányelvei hátráltatták a McLarent Imolában?

Az FIA új, „titkos” technikai irányelvei hátráltatták a McLarent Imolában?

2025.05.20.
Zak Brown szerint az Alpine megpróbálta megfélemlíteni Piastrit

Zak Brown szerint az Alpine megpróbálta megfélemlíteni Piastrit

2025.05.20.

„Azt hiszem, hogy a szezon elejétől kezdve sokkal jobbak vagyunk a gumikezelés terén. És a degradáció – szerintem képesek voltunk a leggyorsabb kört megtenni Jeddahban és Melbourne-ben az utolsó körben. Ez ma is majdnem így volt, talán, egy tizeddel. Remélem, ezen a versenyen nagyon jó lépést tettünk előre. Sokat dolgoztunk a gyengeségeken, és masszívan javultunk a gumikezelés, a pilóták, a stratégia és a csapat terén. És igen, az biztos, hogy még vannak más gyengeségeink is, és máshol biztosan javulnunk kell, ha jobb munkát akarunk végezni. Talán ezt most már nagyon jól kézben tartjuk. De ami az egyik nap igaz, az a másik nap már nem igaz, a gumikezeléssel kapcsolatban. És nem kell azt hinnünk, hogy ez már letudtuk. Jövő héten Kína jön: más aszfalt, más időjárási körülmények lesznek, és ez egy új kihívás lesz.”

Arra a kérdésre, hogy a hűvösebb körülmények segíthetnek-e a Ferrarinak a Red Bull elleni harcban, Vasseur így felelt:

„Ott lehetőségünk lesz hidegebb körülmények között tesztelni. De nem tudom, mert mi is csak az FP3-ban csináltuk ezt Japánban, a hidegebb körülmények között. Nem hiszem, hogy jobb formában vagyunk, sosem lehet tudni a motorbeállításokról, az üzemanyagszintről. Szombaton a degradációt kezeltük, de ők is. És vasárnap is majdnem ugyanez volt.”

Vasseur megjegyezte, hogy a suzukai futam végeredménye, amelyen Sainz és csapattársa, Charles Leclerc a harmadik és negyedik helyen végzett, annyira jó volt, amennyire csak lehetett:

„Szerintem minden nagyon jól ment vasárnap. A stratégia mindkét autónak jó volt, a pozícióvédelem a pályán, a gumikezelés kontroll alatt volt, a boxkiállások jól mentek, a tempó rendben volt. Nagyon meg vagyok győződve arról, hogy jó vasárnapokra van szükségünk. És ha valamin változtatni kell, akkor inkább szombaton kell javítanunk, mint vasárnap. De jó munka volt, és remek csapatmunka.”

Stefano Domenicali kiáll a Ferrari-Hamilton házasság mellett

Tags: AusztráliaCarlos SainzCharles LeclercF1FerrariForma-1Frederic VasseurJeddahMelbourneOracle Red Bull Sim RacingSuzuka
Vámosi Péter

Vámosi Péter

Ki legyen a következő FIA elnök?
232 Szavazat · 232 szavazat
Szavazok

Ajánló

Ma lett 75 éves a Forma-1, lássuk milyen volt a kezdetekkor!

Ma lett 75 éves a Forma-1, lássuk milyen volt a kezdetekkor!

2025.05.13.
Miért nem tudsz Williams F1-es cuccokat venni Magyarországon? Itt a válasz!

Miért nem tudsz Williams F1-es cuccokat venni Magyarországon? Itt a válasz!

2025.05.06.
Hat éve mondta, most újraolvassuk: Jochen Mass interjúnk az F1-ről

Hat éve mondta, most újraolvassuk: Jochen Mass interjúnk az F1-ről

2025.05.05.

TOP 5

  • Azonnali hatállyal menesztheti Christian Hornert a Red Bull

    Azonnali hatállyal menesztheti Christian Hornert a Red Bull

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • George Russell útja az F1-ig: Kemény apai nevelés és 1,5 millió font „tartozás”

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Dráma Misanóban: Kiss Norbi az utolsó helyről indul, Reinert a Révész Racing korábbi kamionjával ötödik!

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Kiderült, miért csak öt futamos szerződést kapott Colapinto

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Carlos Sainz Briatore exével és egy gyönyörű színésznővel az oldalán pózolt Cannes-ban

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
Motorsportol

F1, F2, F3, MotoGP, Kamion Eb és egyéb motorsport hírek.

Mindenki motorsportol!

ADATBANK

Közösségi média moderálási alapelvek

Kapcsolat

Impresszum

RSS

ÁSZF

Adatkezelési tájékoztató

Szerzői jogok

Feliratkozás

  • „Paddock club” közösség
  • „Paddock news” lista

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • Kezdőlap
  • F1
  • Irány az F1!
    • F2
    • F3
    • F1 Academy
  • Moto
  • Kamion Eb
  • Minden más
  • Retró
  • Fan Zone
    • Kvízek
    • Könyvek
    • Film/sorozat
    • Utazás
    • Receptek
    • Puzzle
  • Ajánló
  • Autó
  • Galéria
  • Csatlakozz!
  • Vásárlás

© 2024 Motorsportol.hu

A szükséges sütik alkalmazása elengedhetetlen a honlapunk működéséhez. A weboldal böngészésével elfogadod a sütik használatát.