Motorsportol.hu
2025. július 12, szombat
  • Login
  • Kezdőlap
  • F1
  • Irány az F1!
    • F2
    • F3
    • F1 Academy
  • Moto
  • Kamion Eb
  • Minden más
  • Retró
  • Fan Zone
    • Kvízek
    • Könyvek
    • Film/sorozat
    • Utazás
    • Receptek
    • Puzzle
  • Ajánló
  • Autó
  • Galéria
  • Csatlakozz!
  • Vásárlás
No Result
View All Result
  • Kezdőlap
  • F1
  • Irány az F1!
    • F2
    • F3
    • F1 Academy
  • Moto
  • Kamion Eb
  • Minden más
  • Retró
  • Fan Zone
    • Kvízek
    • Könyvek
    • Film/sorozat
    • Utazás
    • Receptek
    • Puzzle
  • Ajánló
  • Autó
  • Galéria
  • Csatlakozz!
  • Vásárlás
No Result
View All Result
Motorsport Online
No Result
View All Result
Home Moto

Stoner lerántotta a leplet a 2007-es Ducatiról – nagyobb volt a füstje, mint a lángja

Vörös Kamilla by Vörös Kamilla
2024.11.24.
Stoner lerántotta a leplet a 2007-es Ducatiról – nagyobb volt a füstje, mint a lángja

Fotó: MotoGP Media

Casey Stoner szerint a Ducati GP7, amellyel a 2007-es MotoGP-szezont uralta, nem volt igazán kiemelkedő gép, de neki megfelelt.

Az ausztrál 2007-ben igazolt a Ducatihoz, mikor második évét kezdte a MotoGP-ben. Stonernek olyannyira jól sikerült a bemutatkozás vörösben, hogy azonnal világbajnok is lett. A következő legjobb Ducati a tabellán Loris Capirossi volt a hetedik helyen, aki egyszer nyert – ironikus módon azon a Japán GP-n, amelyen Stoner bajnok lett. A visszavonult klasszis a Ducati Diaries podcastben beszélt arról, hogy nem is volt olyan jó az a motor, mint ahogyan az emberek képzelték.

Ez is érdekelhet

Marc Márquez rajt utáni hibája után utolsó körös előzés döntött Sachsenringen

Marc Márquez rajt utáni hibája után utolsó körös előzés döntött Sachsenringen

2025.07.12.
Marc Márquez az élen a trükkös körülmények között, de Zarco sem adta könnyen

Marc Márquez az élen a trükkös körülmények között, de Zarco sem adta könnyen

2025.07.12.

„Nem volt – a negyedik, ötödik fokozatot leszámítva – igazán jó semmire. Kanyarsebessége nem volt, de még a féktávokon azt mondom, megállta a helyét. Lényeg, hogy stabil volt, ami egyik korábbi motoromról sem mondható el. Szóval, ez egy nagyon jó dolog volt benne. Negyedik, ötödik és hatodik fokozatban persze csak úgy beindult. De az első három fokozatban teljesen felzabáltak minket. Szóval, minden olyan pályán, ahol nagyon kell gyorsítani, húztuk a gázt a végtelenségig, és igyekeztünk ellépni.”

„Megpróbáltuk minimalizálni a gyengeségeket és maximalizálni az erősségeket. És mindenki látta, hogy mik az erősségei: a végsebesség, és a stabilan fékezés. Szóval, alapvetően csak megpróbáltunk a versenyeken annyira elöl lenni, amennyire csak tudtunk, és mindenki mást megdolgoztatni. Ha nem sikerült jól kvalifikálnunk, vagy nem voltunk elöl a verseny korai szakaszában, akkor nagyon nehéz volt üldözőbe venni a többieket, mert ha ők tudtak néhány tiszta kört futni, akkor nagyon nehéz volt a legtöbbet kihozni abból a motorból.”

„Alapvetően megpróbáltuk maximalizálni ezt az erőt, és csak próbáltuk kezelni a kanyarokban a gépet. És azt hiszem, ilyen stabilitás mellett túl alacsonyan futott, nem volt benne elég dőlésszög, ám végül sikerült rávennem a csapatot, hogy ezen változtassunk. Abban az évben azonban mindenképpen kihívás volt, de nekem megfelelt. A csapatom elképesztő munkát végzett, ők is ugyanolyanok voltak, mint én magam.”

„Nagyon kiváltságosnak éreztem magam, hogy egy gyári csapatnál versenyezhettem. Volt motivációm, hogy alapvetően megmutassam a Yamahának, hogy hibát követtek el azzal, hogy nem szerződtettek.”

Stoner szinte tajtékzik: Hogyan bánhattak így Martínnal a Ducatinál?

Source: crash.net
Tags: 2007Casey StonerDucatiMotoGP
Vörös Kamilla

Vörös Kamilla

Láttad már az F1 filmet?
162 Szavazat · 162 szavazat
Szavazok

Ajánló

Frankl András és Kiss Norbi beszélt a kamionversenyzés múltjáról, jelenéről és jövőjéről

Frankl András és Kiss Norbi beszélt a kamionversenyzés múltjáról, jelenéről és jövőjéről

2025.06.22.
Szujó Zolitól a Hungaroring rajt-cél egyenesének a „Floor”-ján kérdeztünk egyet

Szujó Zolitól a Hungaroring rajt-cél egyenesének a „Floor”-ján kérdeztünk egyet

2025.06.21.
Ma 89 éve volt az első Magyar Nagydíj! Ritka képeket is mutatunk!

Ma 89 éve volt az első Magyar Nagydíj! Ritka képeket is mutatunk!

2025.06.21.

TOP 5

  • Már azt is lehet sejteni, hogy Horner hol folytathatja az F1-es pályafutását

    Már azt is lehet sejteni, hogy Horner hol folytathatja az F1-es pályafutását

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • „Bámult előre az autójában, egyszerűen csak kihajtott a kapun” – így távozott a Red Bulltól Horner

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Esélyes, hogy Verstappen rúgatta ki Christian Hornert

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • A Horner által állítólag üzenetekben zaklatott nő apja is reagált arra, hogy a Red Bull elbocsátotta a britet

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Megérkezett Verstappen reakciója Horner hirtelen távozására a Red Bulltól

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
Motorsportol

F1, F2, F3, MotoGP, Kamion Eb és egyéb motorsport hírek.

Mindenki motorsportol!

ADATBANK

Közösségi média moderálási alapelvek

Kapcsolat

Impresszum

RSS

ÁSZF

Adatkezelési tájékoztató

Szerzői jogok

Feliratkozás

  • „Paddock club” közösség
  • „Paddock news” lista

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • Kezdőlap
  • F1
  • Irány az F1!
    • F2
    • F3
    • F1 Academy
  • Moto
  • Kamion Eb
  • Minden más
  • Retró
  • Fan Zone
    • Kvízek
    • Könyvek
    • Film/sorozat
    • Utazás
    • Receptek
    • Puzzle
  • Ajánló
  • Autó
  • Galéria
  • Csatlakozz!
  • Vásárlás

© 2024 Motorsportol.hu

A szükséges sütik alkalmazása elengedhetetlen a honlapunk működéséhez. A weboldal böngészésével elfogadod a sütik használatát.