Úgy tűnik, a Cadillac szerződtette az Audi Formula Racing korábbi vezérigazgatóját, Adam Bakert.
A Motorsport Magazin szerint Baker az F1 legújabb istállójához igazolt, és az amerikaiak motorgyárának operatív igazgatója lesz. A Cadillac a következő idényben a Ferrari ügyfélcsapataként lép be az F1-be, és legalább a 2028-as szezon végéig a Scuderia által szállított motorokat fogja használni. Az alakulat jelenlegi terve az, hogy 2029-től saját hajtáslánc-beszállítóvá váljon, és teljes értékű gyári Forma-1-es csapattá váljon.
Jövőre a Cadillac F1-es motorgyárat épít a General Motors műszaki központja közelében, Charlotte-ban, Észak-Karolinában. Baker feladata lesz a Cadillac erőforrás részlegének felépítése, és Charlotte-ban találkozik Russ O’Blenes-szel, a General Motors Performance Power Units vezérigazgatójával. A publikáció szerint ugyanakkor nem világos, hogy a Cadillac a jelenlegi szabályozásnak megfelelő hajtásláncot fog-e fejleszteni, vagy felkészül-e egy esetleges V10-es vagy V8-as motorokra való átállásra.
Az új motorszabályozás 2030-ig lesz érvényben, bár a pletykák szerint tárgyalások folynak egy korábbi motorformulához való visszatérés változásról is. Amennyiben az új szabályozás a teljes ciklusban érvényben marad, máris felmerül a kérdés, hogy Cadillac számára jövedelmező-e csak két évre tervezni egy motort; azonban a rajtrácsra való felvételének egyik fő oka az volt, hogy OEM-gyártóvá válik.
Függetlenül a Cadillac döntésétől és attól, hogy az F1 milyen változtatásokat hajt végre az új szabályozásában, Baker szerződtetése kulcsfontosságú. Ő korábban a FIA biztonsági igazgatójaként dolgozott, de az Audihoz került, mielőtt a németek F1-es projektje jóváhagyásra került.
Ő volt felelős a gyári Audi motoros részlegének felállításáért, de „közös megegyezéssel” távozott idén májusban, miután Mattia Binotto átvette az F1-es projektjüknek az irányítását.
Brutális pénzekért toboroz személyzetet a Forma-1-be érkező Cadillac