Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke bevallotta, hogy utálta a Netflix népszerűvé vált sorozatát, a Drive to Survive-ot, amikor az először került az adásba, mert túlzottan dramatizálta az F1-es riválisok közötti versengést.
Wolffot és csapatát nem vették a sorozat első évadában, mivel az alakulat nem akart részt venni benne, attól tartva, hogy a forgatás elvonja az istálló figyelmét a versenyhétvégék alatt. Elmagyarázta, hogy a sorozat második epizódja, amelynek címe „King of Spain” (Spanyolország királya), Carlos Sainz és Fernando Alonso közötti túlzottan dramatizált rivalizálásra fókuszált, ami miatt inkább „kikapcsolta” a sorozatot. Wolff New Yorkban, az Autosport Business Exchange rendezvényén beszélt erről:
„Belenéztem, és utáltam. Úgy kezelték, mintha világbajnoki harcban állnának, miközben épp csak a top 10-ben voltak a pilóták tabelláján… Azt gondoltam, ez nem nekem való, így kikapcsoltam. A második szériát már meg sem néztem.”
De az 53 éves üzletember végül megértette a sorozat értékét, mivel a műsor példátlan nézettséget hozott az Egyesült Államokban, és teljesen új közönséget hozott a száguldó cirkusznak. Az Audiense szerint a sorozat 2019 márciusában történt megjelenése után a sport nézettségi mutatói egyből 18 százalékkal emelkedtek, ezért így folytatta:”
2019-ben visszatértem Európába, és az egyik barátnőm felhívott, és azt mondta, hogy nagyon szeretne eljönni a fiaival az Osztrák Nagydíjra. Erre én megkérdeztem, hogy miért, hiszen soha nem érdekelt a Forma-1, mire ő azt felelte, hogy a fiai imádják a Drive to Survive-ot. Az történt, hogy mivel mi nem szerepeltünk benne, a Netflixnek lehetősége nyílt bemutatni kisebb istállókat és versenyzőket, akik nem álltak annyira a figyelem középpontjában. Szerintem ez is vonzotta a nézőket. Bizonyos értelemben helyesen cselekedtünk végül, de nem ezért tettünk így.”
A Mercedes úgy döntött, hogy a második évadtól kezdve csatlakozik a Drive to Survive-ban szereplő alakulatok sorához.
Emmy-díjat kapott a Netflix F1-es sorozata, a Drive to Survive