A Forma-1 bejelentette, hogy hivatalosan is megjelenik az egyik legjelentősebb videojátékban, a Fortnite-ban, egy vadonatúj partnerség keretében.
A közös kollaboráció részeként november 20-tól elérhető lesz az „F1 Cosmetic Team Set” nevű csomag.
A játékosok a csomagban egyedi csapatmintás ruhákat, siklóernyőket és csákányokat találnak, amelyek mind a jelenlegi 10 F1-es csapat arculatát tükrözik. Emellett elérhető lesz F1-márkázott „Back Bling” hátizsák kiegészítő és egy győzelmet ünneplő „Emote” is, amellyel a játékosok stílusosan zárhatják le a Victory Royale-t.
A Fortnite világszerte ismert online multiplayer videojáték, amelynek Battle Royale módjában 100 játékos küzd egymással. Színes, rajzfilmszerű vizuáljai és keresztplatform játéka lehetővé teszi, hogy különböző korosztályok együtt játszanak bármilyen eszközön.
A partnerség célja, hogy a játékosok ötvözhessék a videojátékok és a világszínvonalú motorsport iránti rajongásukat egy interaktív, virtuális környezetben.
Emily Prazer, a Forma-1 kereskedelmi igazgatója így fogalmazott:
„Ez az innovatív együttműködés a Fortnite-tal ismét csak azt mutatja, mennyire fontos számunkra, hogy ott legyünk, ahol a rajongóink vannak. Megszállottan keressük az új és izgalmas lehetőségeket, hogy közelebb hozzuk a sportot a közönség más szenvedélyeihez is. A Fortnite az egyik legnagyobb globális digitális tér, és fantasztikus lépés, hogy mostantól ott is jelen vagyunk.”
Az elmúlt időszakban a Forma-1 több izgalmas partnerséget is bejelentett
F1 x Fortnite (2025. november) – A Forma-1 csapatai egyenként jelennek meg játékbeli skinek és eszközök formájában.
F1 x Pottery Barn Kids/Teen (2025. szeptember) – F1-es, versenyautós dizájnelemekkel díszített gyerek- és tinitermékek, bútor, ágynemű és kiegészítők formájában.
F1 x PepsiCo (2025. május) – A Doritos, Sting és Gatorade márkák exkluzív jelenléte az F1 eseményeken, valamint globális promóciók és aktivitások.
F1 x Disney: Mickey & Friends (2025. május) – A Disney karakterei, élén Mickey egérrel, 2026-tól megjelennek az F1 kommunikációban és termékvonalban, kifejezetten a fiatalabb közönség megszólítására.
F1 x KitKat (2024. november) – A bejelentett partnerség egyelőre nem igazán mutatkozott meg, a partnerség az előzetes kommunikációk szerint 2026-ban terjed majd ki látványosan.
Mickey egér a rajtrácson: A Disney és Forma-1 közös show-val robban be Las Vegasba






