A Mercedes mérföldkőnek számító globális együttműködési megállapodást írt alá a PepsiCo-val, amelynek keretében három ikonikus márka csatlakozik a csapathoz 2026-ban.
A Gatorade, a Sting és a Doritos mind a PepsiCo égisze alá tartoznak, és ezek a „kategóriavezető” márkák először lesznek partnerei egy Forma-1-es csapatnak. A Gatorade először hozza el Gatorade Sports Science Institute intézetét az F1 paddockba, hogy George Russell és Kimi Antonelli hidratációját segítse, míg a Sting és a Doritos a közösségi médiában élvezheti az aktiválási előnyöket. Toto Wolff, a Mercedes vezetője és vezérigazgatója így érvelt:
„Egy olyan erős portfólióval rendelkező vállalatot, mint a PepsiCo, partneri ökoszisztémánkba fogadni újabb jele istállónk és sportunk erejének. Márkaként tökéletesen illeszkednek az innováció és a kiválóság terén a végső teljesítményre törekvő filozófiánkhoz. A Gatorade sporttudományi szakértelme, a Sting fiatalos energiája és a Doritos kulturális relevanciája mindegyike valami egyedülállót hoz alakulatunknak. Együtt olyan partnerséget hoznak létre, amely nemcsak csapatunk teljesítményét támogatja, hanem világszerte javítja a rajongói élményt is.”
Eközben a PepsiCo nemzetközi italgyártó vállalat vezérigazgatója, Eugene Willemsen hozzátette, hogy a vállalat így már „a sport kultúrájának része”:
„Ez az együttműködés egyesíti a teljesítményt, az energiát és az ízeket egy zászló alatt – összekapcsolva a PepsiCo három legikonikusabb márkáját a világ legsikeresebb Forma-1-es csapatával. A Gatorade, a Sting és a Doritos révén a sport kultúrájának részesei vagyunk, és energiával látjuk el mind az F1 izgalmáért élő sportolókat, és a rajongókat. A Mercedes-szel kötött partnerség tükrözi közös elkötelezettségünket a teljesítmény, az innováció és a kiválóság iránt – ezek azon értékek, amelyek mindkét szervezetet meghatározzák.”
A Mercedes bemutatja az FIA-nak is, hogy milyen halálos fenyegetéseket kapott Kimi Antonelli






