A Red Bull is felkerült a Forma-1-es rajtrács motorbeszállítóinak a listájára, és a Forddal fog együttműködni.
Ugyanakkor a 2026-os F1-es szezon még el sem kezdődött, de máris vita alakult ki a jövő évi szabályok körül. A Ferrari azonban már lobbizik az FIA-nál, mivel felmerült, hogy a Red Bull és a Mercedes új erőforrásainak a kompressziós aránya eltér a riválisokétól. A Red Bull az elmúlt években számos Mercedes-alkalmazottat vett fel, hogy elindítsák a Red Bull Powertrains projektet, ami megmagyarázhatja, miért éppen ez a két alakulat került a figyelem középpontjába. Az új szabályok jellege miatt a motorok minden eddiginél fontosabb szerepet fognak játszani az erősorrendben.
Max Verstappen most vicceskedve elárulta a Talking Bull Podcastban, mit érzett, amikor először hallotta a Red Bull 2026-os motorját:
„Hangot ad, és jól hangzott. Úgy hallatszott, mint egy motor. Természetesen próbapadon hallottuk, de tiszta hangja volt. Nem tudom, hogy tényleg a hangra külön fejlesztettek-e, de szerintem jó hangja volt. Persze, nem egy V10, de remélem, hogy jól fog hangzani a pályán.”
Toto Wolff szerint Verstappennek előnye lesz a következő szezonban, az új hibrid motorok elektromos teljesítményének kezelése miatt. A szimulátoros tapasztalatai minden bizonnyal segítették őt karrierje alatt, és ezt Verstappen egyre komolyabban veszi, mivel 2026-ban a Forma-1-es feladataival párhuzamosan a GT3-as karrierjét is szeretné építeni. A holland 2025-ben debütált a Nordschleife-en, és nyáron megszerezte a licencét, majd megnyerte első versenyét. A 28 éves pilóta várhatóan 2026-ban is folytatja GT3-as karrierjét, és elárulta, kivel szeretne csapatot alkotni Le Mans-ban, ha erre lehetőség nyílik. Verstappent arról is megkérdezték, hogy éjszaka milyen versenysorozatról álmodik, mire így folytatta:
„Leginkább arról, hogy mit tudnék csiszolni a GT-autón, például olyan dolgokat, amiket szeretnék megváltoztatni vagy optimalizálni. Az F1-ben úgyis rengeteg ember áll mögöttem a csapatban, akikben megbízom, és elég jól végzik a dolgukat. Azonban a GT világában sokkal kisebb a csapat. Szóval még mindig sok dolog van, amit jobban meg kell értenem és ki kell tanulnom. Ezt álmomban teszem meg. Éjszaka közepén megébredhetek pár ötlettel, és ki kell próbálnom őket. Szóval felkelek, és hajnali 3-kor is akár bekapcsolom a szimulátort. Majd írok egy SMS-t a csapattársamnak: „Ébredj fel!”
Ez a szakmája iránti elkötelezettség, valamint hihetetlen sebessége miatt Verstappen oly nagy érték a Red Bull számára. Az energiaitalosok tudják, hogy 2026-ra tökéletesíteniük kell a motorjukat, hogy Verstappen ne fontolgassa más lehetőségeket az F1-ben vagy a versenyzés világában.






