Motorsportol.hu
2025. július 2, szerda
  • Login
  • Kezdőlap
  • F1
  • Irány az F1!
    • F2
    • F3
    • F1 Academy
  • Moto
  • Kamion Eb
  • Minden más
  • Retró
  • Fan Zone
    • Kvízek
    • Könyvek
    • Film/sorozat
    • Utazás
    • Receptek
    • Puzzle
  • Ajánló
  • Autó
  • Galéria
  • Csatlakozz!
  • Vásárlás
No Result
View All Result
  • Kezdőlap
  • F1
  • Irány az F1!
    • F2
    • F3
    • F1 Academy
  • Moto
  • Kamion Eb
  • Minden más
  • Retró
  • Fan Zone
    • Kvízek
    • Könyvek
    • Film/sorozat
    • Utazás
    • Receptek
    • Puzzle
  • Ajánló
  • Autó
  • Galéria
  • Csatlakozz!
  • Vásárlás
No Result
View All Result
Motorsport Online
No Result
View All Result
Home F1

Wolff két megoldással is előállt a pályaelhagyások osztrák bohózata után

Vámosi Péter by Vámosi Péter
2023.07.04.
Wolff két megoldással is előállt a pályaelhagyások osztrák bohózata után

Fotó: Jiri Krenek/Mercedes AMG Petronas

Toto Wolff két megoldást javasolt a Forma-1-es pályakorlátok megoldására a tragikomédiába fulladt Osztrák Nagydíj után.

Az időmérő edzésen 47 kört töröltek a stewardok, mert a pilóták túllépték a fehér vonalat a 9-es vagy 10-es kanyarban. A verseny során pedig elképesztő 120 bejelentést tettek. Az FIA csak helyi idő szerint 21:45-kor tette közzé a végleges eredményeket Ausztriában, közel öt órával azután, hogy Max Verstappen megnyerte a versenyt. A végén több büntetést is kiosztottak még. A nagy vesztesek között Carlos Sainz, Lewis Hamilton és Esteban Ocon volt, Sainz pedig két helyet veszített Lando Norris és Fernando Alonsóval szemben.

Ez is érdekelhet

75 év, 10 ikonikus pillanat – Az F1-es Brit Nagydíj legemlékezetesebb eseményei

75 év, 10 ikonikus pillanat – Az F1-es Brit Nagydíj legemlékezetesebb eseményei

2025.07.01.
Ecclestone történelmi tette 94 évesen ellopta a show-t Ausztriában

Ecclestone történelmi tette 94 évesen ellopta a show-t Ausztriában

2025.07.01.

Hamilton 10 másodperces büntetést kapott, a verseny alatt letöltött öt másodperces büntetésén felül. Így a nyolcadik helyre sorolódott vissza – bár a Mercedes nem veszített pontot, mivel George Russell pozíciócserével a hetedik helyre lépett előre. A futam után Wolff foglalkozott a helyzettel, szerinte az F1-nek két lehetősége van a pályaelhagyások megoldására. Többek között a RacingNews365-nek nyilatkozott erről:

„Tényleg mindenki a lehető legrosszabb helyzetbe került. A szabályok által a versenypálya, pedig az FIA a legjobb tudása szerint próbálta érvényesíteni azokat. Vannak kamerák és szenzorok, és némi időbe telt, hogy megnézzék. Ugyanakkor mi is ugyanezzel foglalkoztunk a bázisunkon. Megnéztük az összes fedélzeti eszközt, csak hogy biztosak legyünk benne, hogy nem kapunk több büntetést az összes többi csapattal szemben. De a rajongók, a csapatok és a versenyzők számára elképesztően frusztráló, ha folyamatosan jönnek ezek a büntetések. Erre pedig csak két megoldás van. Vagy visszajönnek a magasabb szegélykövek, ami megtöri a versenyzők lendületét, vagy  az autókat, vagy csak simán eltörlik a pályakorlátozást összességében, és hagyják őket a leggyorsabb vonalon versenyezni. Megoldást kell találnunk a pálya érdekében, amely egy szuper és történelmi pálya. Továbbá az érdekeltek érdekében is, mert látványos versenyzést szeretnénk, amelyet nem befolyásolnak a jó okokból adott büntetések.”

Wolff kollégája a Red Bullnál, Christian Horner egyenesen „amatőrnek” nevezte a helyzetet, és felvetette egy kavicságy ötletét a 9-es és 10-es kanyar külső oldalán, hogy elriassza a versenyzőket a szélesebbre futástól.

Horner kiakadt, mert most hülyének nézik az F1-et a pályaelhagyások miatt

Tags: AusztriaCarlos SainzChristian HornerEsteban OconF1Fernando AlonsoFIAForma-1George RussellLando NorrisLewis HamiltonMax VerstappenMercedesOsztrák NagydíjRed Bull RacingToto Wolff
Vámosi Péter

Vámosi Péter

Mely filmbéli fiktív autóversenyzők a kedvenceid az alábbiak közül?
37 Szavazat · 47 szavazat
Szavazok

Ajánló

Frankl András és Kiss Norbi beszélt a kamionversenyzés múltjáról, jelenéről és jövőjéről

Frankl András és Kiss Norbi beszélt a kamionversenyzés múltjáról, jelenéről és jövőjéről

2025.06.22.
Szujó Zolitól a Hungaroring rajt-cél egyenesének a „Floor”-ján kérdeztünk egyet

Szujó Zolitól a Hungaroring rajt-cél egyenesének a „Floor”-ján kérdeztünk egyet

2025.06.21.
Ma 89 éve volt az első Magyar Nagydíj! Ritka képeket is mutatunk!

Ma 89 éve volt az első Magyar Nagydíj! Ritka képeket is mutatunk!

2025.06.21.

TOP 5

  • Verstappen erre NEM volt hajlandó még Brad Pitt kedvéért sem az új F1-filmben

    Verstappen erre NEM volt hajlandó még Brad Pitt kedvéért sem az új F1-filmben

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Rossi – köszöni szépen – nem kér többé a MotoGP-ből, hála Márqueznek

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Hihetetlen, de Stroll tényleg távozhat az Aston Martintól

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Stroll helye veszélyben? Bejelentette új versenyzőjét az Aston Martin

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • F1 film kritika: Sonny Hayes a valóságban egy verseny alatt összegyűjtené az összes büntetőpontot

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
Motorsportol

F1, F2, F3, MotoGP, Kamion Eb és egyéb motorsport hírek.

Mindenki motorsportol!

ADATBANK

Közösségi média moderálási alapelvek

Kapcsolat

Impresszum

RSS

ÁSZF

Adatkezelési tájékoztató

Szerzői jogok

Feliratkozás

  • „Paddock club” közösség
  • „Paddock news” lista

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • Kezdőlap
  • F1
  • Irány az F1!
    • F2
    • F3
    • F1 Academy
  • Moto
  • Kamion Eb
  • Minden más
  • Retró
  • Fan Zone
    • Kvízek
    • Könyvek
    • Film/sorozat
    • Utazás
    • Receptek
    • Puzzle
  • Ajánló
  • Autó
  • Galéria
  • Csatlakozz!
  • Vásárlás

© 2024 Motorsportol.hu

A szükséges sütik alkalmazása elengedhetetlen a honlapunk működéséhez. A weboldal böngészésével elfogadod a sütik használatát.