Motorsportol.hu
2025. május 21, szerda
  • Login
  • Kezdőlap
  • F1
  • Irány az F1!
    • F2
    • F3
    • F1 Academy
  • Moto
  • Kamion Eb
  • Minden más
  • Retró
  • Fan Zone
    • Kvízek
    • Könyvek
    • Film/sorozat
    • Utazás
    • Receptek
    • Puzzle
  • Ajánló
  • Autó
  • Galéria
  • Csatlakozz!
  • Vásárlás
No Result
View All Result
  • Kezdőlap
  • F1
  • Irány az F1!
    • F2
    • F3
    • F1 Academy
  • Moto
  • Kamion Eb
  • Minden más
  • Retró
  • Fan Zone
    • Kvízek
    • Könyvek
    • Film/sorozat
    • Utazás
    • Receptek
    • Puzzle
  • Ajánló
  • Autó
  • Galéria
  • Csatlakozz!
  • Vásárlás
No Result
View All Result
Motorsport Online
No Result
View All Result
Home F1

Az F1 világbajnok és Heineken nagykövet Max Verstappen megmutatja, hogy ki a legjobb sofőr

Vámosi Péter by Vámosi Péter
2023.07.25.
Az F1 világbajnok és Heineken nagykövet Max Verstappen megmutatja, hogy ki a legjobb sofőr

Fotó: Heineken

A Heineken, a Forma-1 globális partnereként tegnap mutatta be legújabb globális „Ha vezetsz, soha ne igyál” kreatív kampányát, amelynek címe „A legjobb sofőr”.

A kampányban a jelenlegi F1 világbajnok és a Heineken 0.0 nagykövete, Max Verstappen szerepel. Világsztárként hozzájárul a felelős alkoholfogyasztás népszerűsítéséhez az új és releváns közönség számára.

Ez is érdekelhet

Az FIA új, „titkos” technikai irányelvei hátráltatták a McLarent Imolában?

Az FIA új, „titkos” technikai irányelvei hátráltatták a McLarent Imolában?

2025.05.20.
Zak Brown szerint az Alpine megpróbálta megfélemlíteni Piastrit

Zak Brown szerint az Alpine megpróbálta megfélemlíteni Piastrit

2025.05.20.

Az új kampányban az Oracle Red Bull Racing versenyzőjét barátaival társaságban ábrázolják. Többször is kiválasztják vezetni, mivel ő „A legjobb sofőr”. A kisfilm ügyesen hangsúlyozza, hogy bár a legjobb sofőrök közül néhányan az F1 világából származnak, a döntést ehelyett csak az alapján kellene meghozni, hogy ki nem ivott… kivéve persze, ha az ital egy Heineken 0.0. Az új kampány révén a márka arra kívánja felhívni a figyelmet, hogy amikor egy éjszakai szórakozás után haza kell szállni, csak az üljön a volán mögé, aki nem ivott alkoholt.

BRAM WESTENBRINK, A HEINEKEN MÁRKA GLOBÁLIS VEZETŐJE:

„A When You Drive Never Drink egy olyan üzenet, amelyet igen a szívügyünknek tekintünk, és továbbra is az F1-gyel való hosszú távú partnerségünk középpontjában áll. Ahogy a nyári hónapokban elkezd forrósodni a versenyszezon, izgatottan engedjük útjára ennek a kampánynak a legújabb szakaszát, amelyet először 2016-ban indítottunk el. Miközben élvezzük a hihetetlen akciót a pályán, fontos, hogy ne feledjük, hogy amikor a barátokkal való szórakozás során a sofőr kiválasztására kerül sor – „A legjobb sofőr” mindig az, aki nem ivott”.”

BRUNO BERTELLI, A LEPUB GLOBÁLIS VEZÉRIGAZGATÓJA, GLOBÁLIS CCO PUBLICIS WORLDWIDE, CCO PUBLICIS GROUPE ITALY:

„A Heineken továbbra is meghatározó szereplő, ha a felelős fogyasztásról veszélünk. Humoros formában a márka mindig is kulturálisan tudatos és érzékeny volt a globális problémák és a fiatalabb generációk iránt. A „When You Drive Never Drink” valójában egy régóta tartó projekt és következetes szlogen. Ezzel a Heineken büszkélkedhet és amely mellett kiállhat. Az alkoholfogyasztás és a vezetés jelentős kockázatokkal és következményekkel jár. Ki is lenne alkalmasabb ennek a kulcsfontosságú üzenetnek a közvetítésére, mint az egyik világszerte legismertebb pilóta? Max Verstappent hívták így segítségként, aki így a biztonságos autózás legkiemelkedőbb népszerűsítője lett. Ez a megközelítés kreatív módon kezeli a márka elkötelezettségét egy lenyűgöző platform kiépítése iránt. Ez a Heineken értékét és hatását példázza méretarányosan.”

MAX VERSTAPPEN KÉTSZERES FORMA-1-ES VILÁGBAJNOK:

„F1-versenyzőként a pályán és azon kívül is a helyes döntések meghozatala kulcsfontosságú a sikerhez. Vezetés közben ez a tisztánlátás és céltudatosság, különösen, ha a biztonságról van szó, döntő tényező. Amellett, hogy a Heinekennel közösen dolgozom egy közelgő, izgalmas új játékkezdeményezésen, a Player 0.0-n, büszke vagyok arra, hogy a nagykövetükként segíthetek a felelős alkoholfogyasztás népszerűsítésében a motorsport rajongók körében szerte a világon. A kampányt nagyon szórakoztató volt forgatni. Remélem, hogy mindenki nemcsak élvezi a filmet, hanem a mögötte rejlő fontos üzenetet is magáévá teszi.”

Mióta 2016-ban belépett a motorsport világába, a Heineken elkötelezte magát az alkoholfogyasztással kapcsolatos attitűdök valódi megváltoztatása mellett. A Forma-1-gyel közös marketingkampányai révén pedig továbbra is újít. A márka a globális „When You Drive, Never Drink” (Amikor vezetsz, soha ne igyál) kampányokon keresztül következetesen, könnyedén terjeszti az üzenetet, és minden szezonban új kreatívokat indít. Ezen felül a Heineken elkötelezte magát, hogy a médiabüdzséjük több mint 10%-át a felelős fogyasztási programok támogatására fordítja.

1000 sör érkezett az Alpine-hoz, méghozzá traktorral!

Tags: Bram WestenbrinkBruno BertelliF1Forma-1HeinekenMax VerstappenRed Bull Racing
Vámosi Péter

Vámosi Péter

Ki legyen a következő FIA elnök?
232 Szavazat · 232 szavazat
Szavazok

Ajánló

Ma lett 75 éves a Forma-1, lássuk milyen volt a kezdetekkor!

Ma lett 75 éves a Forma-1, lássuk milyen volt a kezdetekkor!

2025.05.13.
Miért nem tudsz Williams F1-es cuccokat venni Magyarországon? Itt a válasz!

Miért nem tudsz Williams F1-es cuccokat venni Magyarországon? Itt a válasz!

2025.05.06.
Hat éve mondta, most újraolvassuk: Jochen Mass interjúnk az F1-ről

Hat éve mondta, most újraolvassuk: Jochen Mass interjúnk az F1-ről

2025.05.05.

TOP 5

  • Azonnali hatállyal menesztheti Christian Hornert a Red Bull

    Azonnali hatállyal menesztheti Christian Hornert a Red Bull

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Dráma Misanóban: Kiss Norbi az utolsó helyről indul, Reinert a Révész Racing korábbi kamionjával ötödik!

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Mario Andretti elárulta, hogy kit tisztel inkább: Schumachert, vagy Sennát?

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • F1 pontverseny: Piastri továbbra is az élen, míg Hamilton, Sainz és Hadjar előztek

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Kiderült, miért csak öt futamos szerződést kapott Colapinto

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
Motorsportol

F1, F2, F3, MotoGP, Kamion Eb és egyéb motorsport hírek.

Mindenki motorsportol!

ADATBANK

Közösségi média moderálási alapelvek

Kapcsolat

Impresszum

RSS

ÁSZF

Adatkezelési tájékoztató

Szerzői jogok

Feliratkozás

  • „Paddock club” közösség
  • „Paddock news” lista

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • Kezdőlap
  • F1
  • Irány az F1!
    • F2
    • F3
    • F1 Academy
  • Moto
  • Kamion Eb
  • Minden más
  • Retró
  • Fan Zone
    • Kvízek
    • Könyvek
    • Film/sorozat
    • Utazás
    • Receptek
    • Puzzle
  • Ajánló
  • Autó
  • Galéria
  • Csatlakozz!
  • Vásárlás

© 2024 Motorsportol.hu

A szükséges sütik alkalmazása elengedhetetlen a honlapunk működéséhez. A weboldal böngészésével elfogadod a sütik használatát.