Motorsportol.hu
2025. június 16, hétfő
  • Login
  • Kezdőlap
  • F1
  • Irány az F1!
    • F2
    • F3
    • F1 Academy
  • Moto
  • Kamion Eb
  • Minden más
  • Retró
  • Fan Zone
    • Kvízek
    • Könyvek
    • Film/sorozat
    • Utazás
    • Receptek
    • Puzzle
  • Ajánló
  • Autó
  • Galéria
  • Csatlakozz!
  • Vásárlás
No Result
View All Result
  • Kezdőlap
  • F1
  • Irány az F1!
    • F2
    • F3
    • F1 Academy
  • Moto
  • Kamion Eb
  • Minden más
  • Retró
  • Fan Zone
    • Kvízek
    • Könyvek
    • Film/sorozat
    • Utazás
    • Receptek
    • Puzzle
  • Ajánló
  • Autó
  • Galéria
  • Csatlakozz!
  • Vásárlás
No Result
View All Result
Motorsport Online
No Result
View All Result
Home F1

Az F1 világbajnok és Heineken nagykövet Max Verstappen megmutatja, hogy ki a legjobb sofőr

Vámosi Péter by Vámosi Péter
2023.07.25.
Az F1 világbajnok és Heineken nagykövet Max Verstappen megmutatja, hogy ki a legjobb sofőr

Fotó: Heineken

A Heineken, a Forma-1 globális partnereként tegnap mutatta be legújabb globális „Ha vezetsz, soha ne igyál” kreatív kampányát, amelynek címe „A legjobb sofőr”.

A kampányban a jelenlegi F1 világbajnok és a Heineken 0.0 nagykövete, Max Verstappen szerepel. Világsztárként hozzájárul a felelős alkoholfogyasztás népszerűsítéséhez az új és releváns közönség számára.

Ez is érdekelhet

F1 pontverseny: Piastri növelte előnyét Kanada után, többen felzárkóztak

F1 pontverseny: Piastri növelte előnyét Kanada után, többen felzárkóztak

2025.06.16.
Russell marad a Kanadai Nagydíj győztese, miután a Red Bull óvását elutasították

Russell marad a Kanadai Nagydíj győztese, miután a Red Bull óvását elutasították

2025.06.16.

Az új kampányban az Oracle Red Bull Racing versenyzőjét barátaival társaságban ábrázolják. Többször is kiválasztják vezetni, mivel ő „A legjobb sofőr”. A kisfilm ügyesen hangsúlyozza, hogy bár a legjobb sofőrök közül néhányan az F1 világából származnak, a döntést ehelyett csak az alapján kellene meghozni, hogy ki nem ivott… kivéve persze, ha az ital egy Heineken 0.0. Az új kampány révén a márka arra kívánja felhívni a figyelmet, hogy amikor egy éjszakai szórakozás után haza kell szállni, csak az üljön a volán mögé, aki nem ivott alkoholt.

BRAM WESTENBRINK, A HEINEKEN MÁRKA GLOBÁLIS VEZETŐJE:

„A When You Drive Never Drink egy olyan üzenet, amelyet igen a szívügyünknek tekintünk, és továbbra is az F1-gyel való hosszú távú partnerségünk középpontjában áll. Ahogy a nyári hónapokban elkezd forrósodni a versenyszezon, izgatottan engedjük útjára ennek a kampánynak a legújabb szakaszát, amelyet először 2016-ban indítottunk el. Miközben élvezzük a hihetetlen akciót a pályán, fontos, hogy ne feledjük, hogy amikor a barátokkal való szórakozás során a sofőr kiválasztására kerül sor – „A legjobb sofőr” mindig az, aki nem ivott”.”

BRUNO BERTELLI, A LEPUB GLOBÁLIS VEZÉRIGAZGATÓJA, GLOBÁLIS CCO PUBLICIS WORLDWIDE, CCO PUBLICIS GROUPE ITALY:

„A Heineken továbbra is meghatározó szereplő, ha a felelős fogyasztásról veszélünk. Humoros formában a márka mindig is kulturálisan tudatos és érzékeny volt a globális problémák és a fiatalabb generációk iránt. A „When You Drive Never Drink” valójában egy régóta tartó projekt és következetes szlogen. Ezzel a Heineken büszkélkedhet és amely mellett kiállhat. Az alkoholfogyasztás és a vezetés jelentős kockázatokkal és következményekkel jár. Ki is lenne alkalmasabb ennek a kulcsfontosságú üzenetnek a közvetítésére, mint az egyik világszerte legismertebb pilóta? Max Verstappent hívták így segítségként, aki így a biztonságos autózás legkiemelkedőbb népszerűsítője lett. Ez a megközelítés kreatív módon kezeli a márka elkötelezettségét egy lenyűgöző platform kiépítése iránt. Ez a Heineken értékét és hatását példázza méretarányosan.”

MAX VERSTAPPEN KÉTSZERES FORMA-1-ES VILÁGBAJNOK:

„F1-versenyzőként a pályán és azon kívül is a helyes döntések meghozatala kulcsfontosságú a sikerhez. Vezetés közben ez a tisztánlátás és céltudatosság, különösen, ha a biztonságról van szó, döntő tényező. Amellett, hogy a Heinekennel közösen dolgozom egy közelgő, izgalmas új játékkezdeményezésen, a Player 0.0-n, büszke vagyok arra, hogy a nagykövetükként segíthetek a felelős alkoholfogyasztás népszerűsítésében a motorsport rajongók körében szerte a világon. A kampányt nagyon szórakoztató volt forgatni. Remélem, hogy mindenki nemcsak élvezi a filmet, hanem a mögötte rejlő fontos üzenetet is magáévá teszi.”

Mióta 2016-ban belépett a motorsport világába, a Heineken elkötelezte magát az alkoholfogyasztással kapcsolatos attitűdök valódi megváltoztatása mellett. A Forma-1-gyel közös marketingkampányai révén pedig továbbra is újít. A márka a globális „When You Drive, Never Drink” (Amikor vezetsz, soha ne igyál) kampányokon keresztül következetesen, könnyedén terjeszti az üzenetet, és minden szezonban új kreatívokat indít. Ezen felül a Heineken elkötelezte magát, hogy a médiabüdzséjük több mint 10%-át a felelős fogyasztási programok támogatására fordítja.

1000 sör érkezett az Alpine-hoz, méghozzá traktorral!

Tags: Bram WestenbrinkBruno BertelliF1Forma-1HeinekenMax VerstappenRed Bull Racing
Vámosi Péter

Vámosi Péter

Szerinted a McLarennek be kellene álnia egyik versenyzője mögé az egyéni viklágbajnoki cím érdekében?
245 Szavazat · 245 szavazat
Szavazok

Ajánló

Kiss Norbi értékelte a hétvégét és elmondta, mivel készül Hahn „ellen” – Videó

Kiss Norbi értékelte a hétvégét és elmondta, mivel készül Hahn „ellen” – Videó

2025.06.09.
Miért vált divatsporttá a Forma-1? A modern rajongói kultúra árnyoldalai

Miért vált divatsporttá a Forma-1? A modern rajongói kultúra árnyoldalai

2025.06.07.
Ma lett 75 éves a Forma-1, lássuk milyen volt a kezdetekkor!

Ma lett 75 éves a Forma-1, lássuk milyen volt a kezdetekkor!

2025.05.13.

TOP 5

  • Verstappen csapata csalt, ezért kizárták őket!

    Verstappen csapata csalt, ezért kizárták őket!

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Megunta az ex-versenyző kritikáját Horner, így panaszt tett a Sky Sportsnál

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Egyforma autót kapott Verstappen és Pérez? – Red Bull-szerelő tisztázta a vitát

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • „Le fogjuk szerződtetni Schumachert” – Briatore ironikusan válaszolt a pilótacserékkel kapcsolatos kérdésekre

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Halasztania kell a Mercedesnek Verstappen leigazolását, mert egy fontos részvényest ez bosszanthat

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
Motorsportol

F1, F2, F3, MotoGP, Kamion Eb és egyéb motorsport hírek.

Mindenki motorsportol!

ADATBANK

Közösségi média moderálási alapelvek

Kapcsolat

Impresszum

RSS

ÁSZF

Adatkezelési tájékoztató

Szerzői jogok

Feliratkozás

  • „Paddock club” közösség
  • „Paddock news” lista

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • Kezdőlap
  • F1
  • Irány az F1!
    • F2
    • F3
    • F1 Academy
  • Moto
  • Kamion Eb
  • Minden más
  • Retró
  • Fan Zone
    • Kvízek
    • Könyvek
    • Film/sorozat
    • Utazás
    • Receptek
    • Puzzle
  • Ajánló
  • Autó
  • Galéria
  • Csatlakozz!
  • Vásárlás

© 2024 Motorsportol.hu

A szükséges sütik alkalmazása elengedhetetlen a honlapunk működéséhez. A weboldal böngészésével elfogadod a sütik használatát.